mboost-dp1

se mit store fede lem

Gå til bund
Gravatar #1 - stodderen
14. sep. 2006 02:25
hovsa, tastefejl, jeg mente store fine plakat

http://theodoregray.com/PeriodicTable/Posters/Post...

så den på slashdot for en uges tid siden, og nu er den kommet med posten.

God valitet, og dejligt nørdet :)
Gravatar #2 - Gruesome
14. sep. 2006 17:04

Fra manden bag det Periodiske bord. Meget interessant site :).
Gravatar #3 - bugger
14. sep. 2006 20:29
[url]#2[/url] Joken er mere åbenlys på engelsk ;)

Jeg synes at der burde være et billede af København eller Københavns våbenskjold i 72 (Hafnium).

Jeg kan ikke fordrage navnet Tungsten. Wolfram, ja tak.
Gravatar #4 - NFX
14. sep. 2006 20:31
Jeg fik også min for et par dage siden (bestilte dagen efter han sendte en nyhedsmail ud om at den var kommet ud - før den kom på slashdot).
Jeg var så inde og kigge på siden i forgårs, og opdagede lige at han har sat $45 på i porte hvis man handler uden for USA :O

Jeg slap med $5 i porto, så jeg føler mig heldig :)

#3:
Han bruger jo kun billeder der ikke er direkte afbildninger i de tilfælde hvor det er umuligt at få et billede af elementet (f.eks. fordi halveringstiden er på få millisekunder, eller som i hans "real life periodic table" hvor der er skilte; "If I had a visible amount here, you'd be dead").
Gravatar #5 - Fjolle
14. sep. 2006 21:26
wow... Man skal da godtnok være vild fysik/kemi-nørd for at betale 530+moms for en periodisk tabel...
Gravatar #6 - stodderen
14. sep. 2006 22:02
fik den også inden den nasty ekstra porto :p
Gravatar #7 - Spook
27. sep. 2006 02:47
Hehe... minder mig om den t-shirt jeg havde fra steno museet for 10 år siden. Hele det periodiske system - Hvor de radioaktive stoffer var selvlysende :D Nørdet? Naaarj... (Eneste nørd-tshirt jeg har nu er den jeg vandt på Bit-Tech, hvor der med store bogstaver på ryggen står "I am a PC gamer". Konen vil ikke følges med mig hvis jeg bærer den offentligt sammen med min Firefox cap.
Gravatar #8 - NFX
27. sep. 2006 19:54
Sjovt at du lige skulle poste i dag, Spook.
Theodore Gray har nemlig lige udsendt et nyhedsbrev, om at de nu er til salg i Europa, til en nogenlunde pris. Porten er på 7,50€, så den billigste plakat kommer til at koste cirka 160 dkk.

Dee kan bestilles på http://theodoregray.com/PeriodicTable/Posters/EU.h..., hvis nu nogle af jer skulle være gået hen og blevet misundelige :)
Gravatar #9 - amokk
28. sep. 2006 00:55
#8 det kunne så også være ekstra nørdet at opgive priser i #8364 i stedet for €

#7 skift konen ud
Gravatar #10 - NFX
1. okt. 2006 16:06
#8:
Af en eller anden grund er newz/min browser helt vild med at lave eurotegn om. Spørg mig ikke hvorfor.
Gravatar #11 - buch
1. okt. 2006 16:08
ja og du snakker også en del med dig selv ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login