mboost-dp1
Slip for papkortet i "nemid"...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://www.dinepenge.dk/bank/spil-blind-og-smut-ud...
Har ikke selv prøvet det, men kunne da være at der var nogle her der var interesseret i at prøve det for at slippe for papkortet :)
Har ikke selv prøvet det, men kunne da være at der var nogle her der var interesseret i at prøve det for at slippe for papkortet :)
Ja, eller man kan tage et billede af kortet med sin telefon. Så har man det også altid med sig :)
Jeg har nu bare kortet liggende i tegnebogen, så om jeg skal hive telefonen eller pungen frem (obvious pun intended) er for mig ligegyldigt. Men selvfølgelig godt at have et "digitalt back-up" i form af et billede.
Jeg har nu bare kortet liggende i tegnebogen, så om jeg skal hive telefonen eller pungen frem (obvious pun intended) er for mig ligegyldigt. Men selvfølgelig godt at have et "digitalt back-up" i form af et billede.
Systran (2) skrev:Ja, eller man kan tage et billede af kortet med sin telefon. Så har man det også altid med sig :)
Det er dog imod deres regler og kan vidst give bagslag hvis de finder ud af det
Ikke at jeg går meget op i regler... Who cares about those rules :)
IMHO vil det være meget nemmere at bruge telefonen (hvis lavet rigtigt), end at jeg skal bruge kortet, dog da det her er en automatisk maskine der læser tallene op, kan det dog også gå hen og tage langt tid... kunne jeg forestille mig :)Systran (2) skrev:Jeg har nu bare kortet liggende i tegnebogen, så om jeg skal hive telefonen eller pungen frem (obvious pun intended) er for mig ligegyldigt
Postede også mest linket her til dem der var interesseret og ikke lige havde set det andre steder
Jeg har bestilt blindeudgaven, i håb om at jeg så kan bruge nemid.. Har bestilt både engangskode og nøglekort 3 gange. Den første gang kom nøglekortet ikke, anden gang kom nøglekort og engangskode sammen og tredjegang kom intet af det.. Nu får jeg så tilsendt en ny engangskode, samtidig med at at jeg har tilmeldt mig blindeudgaven.. så må vi se hvordan det funker.. Selvom, som #3 også er inde på, det måske er mere besværligt end nøglekortet..
Overordnet set, er jeg dog pisse irriteret over, at jeg ikke bare kunne blive ved med at bruge mit activecard fra Danske bank.. Det fungere uden problemer, var nemt og hurtigt og virkede altid (når man da kunne finde den...)
Overordnet set, er jeg dog pisse irriteret over, at jeg ikke bare kunne blive ved med at bruge mit activecard fra Danske bank.. Det fungere uden problemer, var nemt og hurtigt og virkede altid (når man da kunne finde den...)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.