mboost-dp1
Someone create a WINTER NEWZ.DK LAN thread-thread
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
En eller anden bør starte tråden for næste lan samt henvise til http://doodle.com/68d6vrmiezqctec3, hvor folk kan komme med forslag til arrangementets dato. I den tråd skal vi også diskutere tema, sociale lege, asociale lege, spilliste, lokation samt min penisstørrelse.
Hvem starter og vedligeholder en sådan tråd? Jeg gør i hvert fald ikke!
/thread
inb4 this thread is now about winter newz.dk lan
/thread
Hvem starter og vedligeholder en sådan tråd? Jeg gør i hvert fald ikke!
/thread
inb4 this thread is now about winter newz.dk lan
/thread
Jeg er frisk... med forbehold*.
*At Lingie dukker op (eller, måske snarere, at han ikke dukker op), at det bliver på Sjælland og/eller jeg kan få kørelejlighed, at jeg ikke skal på arbejde på dagen eller de efterfølgende dage, at jeg ikke skal til eksamen, at jeg har tid og lyst, at det bliver sjovt, at nogle andre, som jeg kan lide bedre end jer, deltager, og at jeg husker det.
*At Lingie dukker op (eller, måske snarere, at han ikke dukker op), at det bliver på Sjælland og/eller jeg kan få kørelejlighed, at jeg ikke skal på arbejde på dagen eller de efterfølgende dage, at jeg ikke skal til eksamen, at jeg har tid og lyst, at det bliver sjovt, at nogle andre, som jeg kan lide bedre end jer, deltager, og at jeg husker det.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.