mboost-dp1

Spam om gratis ericsson-udstyr!

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
8. jun. 2006 19:04
Jeg har fået 6 mails med følgende indhold:

Hej alle

Firmaet Ericsson giver gratis bærbare computere, idet Nokia har gjort det samme.

Ericsson vil også gerne forøge sin popularitet. På grund af dette vil Ericsson gerne give væk den nye bærbare WAP. Alt hvad man skal gøre er at sende dennne mail til otte forskellige mennesker man kender.

Efter ca. to uger vil du få en Ericsson T18. Hvis beskeden er sendt til 20 personer eller mere, vil du også modtage en Ericsson R320.

Vigtigt: man skal sende en kopi af mailen til [email protected]

Vigtigt: dette er ikke en falsk mail, det virker!

Så gør dig selv en tjeneste ved at give dig selv et af disse bærbare!

Bedste hilsner fra

Dorthe Steen, Rosenstykket 2, 2th, 2720 Vanløse

Oprindelig besked sendt af: Bo Nielsen, Klintemarken 43, DK 2860 Søborg

Nogen der har fået noget lignende?
Gravatar #2 - MiniatureZeus
8. jun. 2006 19:23
Ja, men det er godt nok lang tid siden...

Det er jo det samme som det der msn bliver lukket halløj...
Gravatar #3 - ZOPTIKEREN
8. jun. 2006 19:32
Ja for en 3-4 år siden. Sørgeligt der stadig er nogle som sender de kædespammails rundt.
Gravatar #4 - buch
8. jun. 2006 19:51
Ja de modeller der, er da også udgået af produktionen for længst, kan huske min første mobil var en ericsson t20e, og det er 4 år siden jeg havde sådan en, og det var top modellen dengang.

Så en t18 kan umuligt være helt ny ;)
Gravatar #5 - The-Lone-Gunman
8. jun. 2006 20:14

... min mor fik den i morges. Dette var hvad jeg sagde:

"Slet den. SLET DEN NU!"
Gravatar #6 - holmen
8. jun. 2006 20:19
Jeg havde sgu ikke lige lagt mærke til modellerne. Jeg tror at t-18'eren er 3-4 år gammel, ligesom #2 siger at mailen er. Men jeg slettede dem også bare.
Gravatar #7 - <3Thinkpads
8. jun. 2006 20:32
Jeg synes nu at det er lidt humoristisk, jeg vil gerne se denne "WAP" bærbar fra Ericsson...
Gravatar #8 - amokk
8. jun. 2006 22:27
Mailen er fra starten af 2000 og der var en lign. mail ang. nokia telefoner... Og i aviserne stod historier om at nogle idioter var gået ned i fona og havde krævet at få udleveret en telefon efter som de havde sendt mailen videre...
Gravatar #9 - addlcove
9. jun. 2006 07:25
Jeg fik en fra en kunde, nogen sender bare mails ukritisk videre....

sendte en mail tilbage til ham hvor jeg pointerede at det var en hoax og at hvis ericson virkeligt gav telefoner væk ville dette også være at se på reklamer rundt omkring da det ville være et kæmpe mediestunt.
Gravatar #10 - Simm
9. jun. 2006 19:50
Jeg siger bare stakkels Anna Swelung ;D
Gravatar #11 - drbravo
9. jun. 2006 22:05
Anna swelung findes faktisk slet ikke - eller.. Hun har ihvertfald ikke den mail. Mailen har kørt siden 2000 og nokia har også været "offer". Nogle gange hedder hun Swelung. Andre gange swelund.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login