mboost-dp1
Spam om gratis ericsson-udstyr!
Jeg har fået 6 mails med følgende indhold:
Hej alle
Firmaet Ericsson giver gratis bærbare computere, idet Nokia har gjort det samme.
Ericsson vil også gerne forøge sin popularitet. På grund af dette vil Ericsson gerne give væk den nye bærbare WAP. Alt hvad man skal gøre er at sende dennne mail til otte forskellige mennesker man kender.
Efter ca. to uger vil du få en Ericsson T18. Hvis beskeden er sendt til 20 personer eller mere, vil du også modtage en Ericsson R320.
Vigtigt: man skal sende en kopi af mailen til [email protected]
Vigtigt: dette er ikke en falsk mail, det virker!
Så gør dig selv en tjeneste ved at give dig selv et af disse bærbare!
Bedste hilsner fra
Dorthe Steen, Rosenstykket 2, 2th, 2720 Vanløse
Oprindelig besked sendt af: Bo Nielsen, Klintemarken 43, DK 2860 Søborg
Nogen der har fået noget lignende?
Hej alle
Firmaet Ericsson giver gratis bærbare computere, idet Nokia har gjort det samme.
Ericsson vil også gerne forøge sin popularitet. På grund af dette vil Ericsson gerne give væk den nye bærbare WAP. Alt hvad man skal gøre er at sende dennne mail til otte forskellige mennesker man kender.
Efter ca. to uger vil du få en Ericsson T18. Hvis beskeden er sendt til 20 personer eller mere, vil du også modtage en Ericsson R320.
Vigtigt: man skal sende en kopi af mailen til [email protected]
Vigtigt: dette er ikke en falsk mail, det virker!
Så gør dig selv en tjeneste ved at give dig selv et af disse bærbare!
Bedste hilsner fra
Dorthe Steen, Rosenstykket 2, 2th, 2720 Vanløse
Oprindelig besked sendt af: Bo Nielsen, Klintemarken 43, DK 2860 Søborg
Nogen der har fået noget lignende?
Ja, men det er godt nok lang tid siden...
Det er jo det samme som det der msn bliver lukket halløj...
Det er jo det samme som det der msn bliver lukket halløj...
Jeg fik en fra en kunde, nogen sender bare mails ukritisk videre....
sendte en mail tilbage til ham hvor jeg pointerede at det var en hoax og at hvis ericson virkeligt gav telefoner væk ville dette også være at se på reklamer rundt omkring da det ville være et kæmpe mediestunt.
sendte en mail tilbage til ham hvor jeg pointerede at det var en hoax og at hvis ericson virkeligt gav telefoner væk ville dette også være at se på reklamer rundt omkring da det ville være et kæmpe mediestunt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund