mboost-dp1
Spamhouse - Hvordan fjerner man det?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Det er faktisk Microsoft Security Essentials som var vinderen, da den kom i august 2009.Daniel-Dane (23) skrev:Det er langt fra skadeligt at supplere sund fornuft med antivirus. Tag fat i Avira Antivir Personal, som er det gratisprodukt, som tærer mindst på computerens ressourcer (ifl. en nyhed fra Newz).
så en troværdig kilde kan simpelthen ikke udstikke et skadeligt dokument/link ?moveax1ret (22) skrev:Jeg besøger simpelthen ikke sider jeg ikke kender/bliver sendt til gennem en troværdig kilde.
Det er simpelthen en umulighed at de kunne komme til det?
Chancen er så lille at det ikke er noget bekymrer mig- jeg kører chrome som har en så lille markedsandel at det sjældent exploites- og små risky sider kan jeg altid tjekke i en VM.
Jeg siger ikke at jeg umuligt kan blive inficeret- jeg siger bare at chancen for at jeg bliver det er mindre end en ufornuftig bruger der har antivirus.
Chancen er så lille at det ikke er noget bekymrer mig- jeg kører chrome som har en så lille markedsandel at det sjældent exploites- og små risky sider kan jeg altid tjekke i en VM.
Jeg siger ikke at jeg umuligt kan blive inficeret- jeg siger bare at chancen for at jeg bliver det er mindre end en ufornuftig bruger der har antivirus.
moveax1ret (54) skrev:Jeg siger ikke at jeg umuligt kan blive inficeret- jeg siger bare at chancen for at jeg bliver det er mindre end en ufornuftig bruger der har antivirus.
Jeg tror at alle er enige i at fornuft uden antivirus er bedre end ingen fornuft med antivirus.
Men det er jo tilladt at kombinere fornuft med antivirus.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.