mboost-dp1

sporing af tlf

Gå til bund
Gravatar #1 - Svindleren
28. maj 2006 19:05
hej ved godt det har været op at vende engang før, men kan ikke sq ikke lige huske det.
Men er det muligt at spore en mobil tlf, hvis man har IMEI nr på den ?
Gravatar #2 - buch
28. maj 2006 19:09
Politiet kan hvertflad lukke mobilen helt, så man ikke engang kan bruge sit eget simkort i den. Man må vel ud fra celle informationen kunne spore telefonen, men så kræver det jo at den er tændt, hvilket den jo normalt ikke ville være efter man har spæret den, da den så ikke kan bruges.
Gravatar #3 - drbravo
28. maj 2006 20:01
Jeg forhørte mig på et tidspunkt hos politiet. De sagde at de ikke kunne se om et IMEI nummer var stjålet.

Men det var nok bare mig der havde fået fat i en blank betjent der ikke vidste hvad et IMEI nummer er? :(
Gravatar #4 - buch
28. maj 2006 20:04
Det må det have været, for jeg var med en ven inde i onsdags og få spærret hans telefon, efter en lille somalisk dreng havde taget den fra ham!
Gravatar #5 - hgul
28. maj 2006 20:04
#3 Man opgiver jo sit IMEI nummer når man får stjålet sin telefon, så du har vist haft fat i en blank betjent.
Gravatar #6 - Svindleren
28. maj 2006 21:00
hmm tror jeg vil ind til dem imorgen, så den bliver lukket helt...
håber da nogen har afleveret den på hittegodskontoret eller hvad det nu hedder :--)
Gravatar #7 - hgul
28. maj 2006 22:03
#6 Du skal naturligvis melde sådanne ting stjålet til både dit telefonselskab og politiet.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login