mboost-dp1

Står du lige med 50 apple 30" cinema skærme?

Gå til bund
Gravatar #1 - mrmorris
13. aug. 2006 18:27
...så check her hvad du kan med dem. Jeg gad f.eks. godt at have denne udsigt fra min lejlighed midt i byen.
Gravatar #2 - The-Lone-Gunman
13. aug. 2006 18:55
Needs more goatse.
Gravatar #3 - drbravo
13. aug. 2006 20:05
Er det bare mig eller er alt den skærmkant lidt belastende? Kunne man ikke lave pænere billede med en 10-20 projektorer?
Gravatar #4 - mrmorris
13. aug. 2006 20:19
#3 Næppe, projektorer vil have (udover en ringe opløsning og lyssyrke) artikater i forbindelse med projektionen til en flad væg. For er perfekt billede med en projektor, kræves en semi-rund overflade.
Gravatar #5 - drbravo
13. aug. 2006 21:26
Det kan vel ordnes med noget software der "strækker" billedet så det passer til overfladen?
Gravatar #6 - mrmorris
13. aug. 2006 21:56
#5 Nope. Har du aldrig lagt mærker til, hvordan lærredet i biografen "bøjer ud" i hjørnerne? Jo længere væk du kommer fra midten, jo mere er de enkelte pixels "langstrækte" og ude af fokus.
Gravatar #7 - rackbox
23. aug. 2006 23:19
#6 Det er vel ikke et bevis for at det ikke kan lade sig gøre at kompensere, snarere end et tegn på at det nok ikke kan betale sig :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login