mboost-dp1

Steve "Crocodile Hunter" Irwin er død

Gå til bund
Gravatar #1 - Bornslippy
4. sep. 2006 10:27
http://today.reuters.com/tv/videoStory.aspx?isSumm...

Den er god nok ikke mere "Crouuunky" fra ham...
Gravatar #2 - Kristina
4. sep. 2006 10:36
Sygt. Det er næsten ikke til at tro.
Gravatar #3 - stodderen
4. sep. 2006 10:40
det er et stort tab for vores jordklode, jeg ved han vil blive savnet.
Gravatar #4 - MiniatureZeus
4. sep. 2006 10:46
Er det ikke pilrokker man kan "klappe" i både kattegat centret og Danmakrs Akvarium???? :S

-----
Egentlig pænt øv at blive dræbt af en pilrokke når nu han har nedlagt så mange krokodiller, endda med hans baby på armen... men sq ærgeligt nu er der jo ingen ting ved at se Animal planet mere...:S
Gravatar #5 - Kisbye
4. sep. 2006 10:50
Det er et skummelt dyr han er blevet slået ihjel af ---> http://www.richard-seaman.com/Underwater/Belize/Fi...

det ligner jo næsten noget fra en "alien" film.
Gravatar #6 - sKIDROw
4. sep. 2006 12:53
Naturen og dyreriget har lidt et ubeskriveligt tab.

Syntes sgu lidt man mangler ord... :(
Gravatar #7 - BurningShadow
4. sep. 2006 12:56
Han kunne da være morsom nok, men det vigtigste er nok at han fik sat fokus på naturen, på en måde der passer ind i en underholdnings-orienteret verden.
Gravatar #8 - mrmorris
4. sep. 2006 13:05
Synd og skam, men det kommer måske ikke helt bag på mig. Han havde altid en meget fremprovokerende stil, hvilket også var med til at gøre ham kendt i underholdning.
Gravatar #9 - bugger
4. sep. 2006 13:11
Det kan vel ikke undre nogen at det ville ske på den måde og jeg tror egentlig også at det var måden han ønskede at dø på.

Der har været dødsrygter om Steve Irwin før, men mon ikke den er god nok denne gang ;)
Gravatar #10 - Disky
4. sep. 2006 13:20
Det er bestemt synd det er sket.

Men sagt lidt morbidt, kommer det vel ikke som en overraskelse det ville ske.

Bortset fra det så skal man ikke genere nogen former for Stingrays, i rødehavet er der rigtigt mange 'bluespotted stingrays' og dem skal man bestemt heller ikke klappe for sjov.
Gravatar #11 - Norton
4. sep. 2006 14:20
Lol artiklen for stingray's på wikipedia bliver lavet om hele tiden :D "Dasyatids generally do not attack aggressively, or even actively defend themselves unless you are Steve Irwin"

http://en.wikipedia.org/wiki/Stingray
Gravatar #12 - MiniatureZeus
4. sep. 2006 15:04
#11 Norton

"IVE HAD IT WITH THESE MOTHERFUCKING STINGRAYS, ON THIS MOTHERFUCKING AUSTRAILIAN GUY!"
fra #11's link
Gravatar #13 - themuss
4. sep. 2006 15:48
Jeg er pisseked af Steve er død, han har i den grad været med til at øge fokus på miljøet og dyrene, og så havde han ingen anden dagsorden end kærlighed. For helvede sådan noget pisser mig af. Øv øv øv.

Hvis jeg møder sådan en rokke, så river jeg den fandme rundt.
Gravatar #14 - stodderen
4. sep. 2006 15:49
haha, har mr. dødoverrisgnaskerne også en blød side?
Gravatar #15 - themuss
4. sep. 2006 16:11
#14 Er det mig du henvender dig til?
Gravatar #16 - gentox
4. sep. 2006 18:21
Tragisk nyhed.

Men kan ikke lade være med at tænke på det afsnit i south park, hvor han hele tiden skulle have tommelfingeren op i røven på de dyr han fangede, bare for at pisse dem af :D

Gad vide om han prøvede noget lign. ved den pilerokke?

----------------
SA: I can see that. Great, well, it's good to know. But I wonder about the people who have only some vague sense of who you are. And heaven forbid if they saw your representation on South Park—have you seen that?

STEVE: Yeah, that was hilarious. "I'm going to stick my thumb in this rattlesnake's butt-hole, just to piss it off." [Paraphrasing one of the lines of the South Park cartoon character.] I mean, we nearly died laughing.
Taget fra dette interview
Gravatar #17 - Kristina
5. sep. 2006 14:19
Så blev historien om Steve Irwins død også smækket på forsiden af BT i dag.

I øvrigt påstår de på deres hjemmeside, at hans død blev filmet: http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=466144/
Gravatar #18 - Disky
5. sep. 2006 14:36
Hvor længe mon der går inden den video er på nettet ?
Gravatar #19 - TWFH
5. sep. 2006 15:09
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/asia-pacific/5314...

En sort dag for australsk natur, et stort menneske der bekymrede sig om andet end kroner og øre.
Gravatar #20 - Simm
5. sep. 2006 16:13
Meget sørgeligt, jeg synes han virkede meget sympatisk. Hans programmer var på mange måder lærrige og underholdende. Hans respekt og facination for naturen virkede overordentlig ægte. Noget som mange kunne lære af. Jeg tror han er den gut, der virkelig har fået mine øjne op for hvor mangfoldigt et dyreliv, vi har her på jorden.
og kendere vil nok huske han for ordene "Look at her, she's a real beauteeeh.."

RIP Steve Irwin
Gravatar #21 - BurningShadow
5. sep. 2006 17:38
Vil fodre krokodiller med Irwins lig
- Steve har generet krokodiller siden han kunne kravle, så det er vel kun fair, siger en ven af familien.

-link-
Gravatar #22 - bugger
5. sep. 2006 18:49
Gravatar #23 - BurningShadow
5. sep. 2006 18:59

Øv, men jeg burde have gættet det, når der stod /ritzau/ for de er ofte mere useriøse en EB og BT tilsammen...
Gravatar #24 - MiniatureZeus
6. sep. 2006 12:28
Faktisk har vi i klassen lavet et lille ritual og har puttet en skildpadde ( (tu) ) i vores msn navne.. bring det videre og sørg lidt over Stevie boy... :)
Gravatar #25 - holmen
6. sep. 2006 13:19
#22 Er ikke helt med. Hvad prøvcer du at linke til? og hvad er det for noget med en and?
Gravatar #26 - BurningShadow
6. sep. 2006 13:22

Det var krokodillerne der i virkeligheden var ænder i forklædning.

Læs mere her :)
Gravatar #27 - holmen
6. sep. 2006 13:33
Jeg havde læst at han ikke skulle fodres til krokodiller, men jeg fatter ikke den med anden... Det er nok bare mig.
Gravatar #28 - BurningShadow
6. sep. 2006 13:35

"Det er nok bare mig."
Jeps... ;)

"Der er en and" = "Det er ikke kompatibelt med den aktuelle version af virkeligheden"
Gravatar #29 - buch
6. sep. 2006 13:38
Hvad har en skildpadde at gøre med ham, burde det ikke mere være en fisk eller en krokodille?

Det er jo det samme som at reklamere for den gode smag i fakta dansk pilsner, og så servere en harboe bjørnebryg?
Gravatar #30 - warren
6. sep. 2006 14:05

Her kan man se den i bevægelse, et meget flot syn.

http://video.google.com/videoplay?docid=-416866497...
Gravatar #31 - bugger
6. sep. 2006 14:06
[url]#25[/url] Jeg undrede mig også over at linket var noget med /sport/landsholdet/, men på det tidspunkt virkede linket altså og henviste til artiklen som [url]#26[/url] linker til ;)
Gravatar #32 - MiniatureZeus
6. sep. 2006 18:11
#29 buch

Skildpadden var det tættest på krokodillen vi kunne finde.. :P
Gravatar #33 - Disky
6. sep. 2006 20:10
Tro mig at se en Eagle Ray, eller en Feather Tail Ray svømme fordi imens man dykker er en FED fornemmelse.

Desværre har jeg endnu ikke set en Manta Ray endnu (op til 5 meter på tværs !! )
Gravatar #34 - Kristina
7. sep. 2006 16:38
Gravatar #35 - warren
8. sep. 2006 12:57
Så er der lavet et Irwin spil http://www.gamesection.dk/steve.asp
Gravatar #36 - HashKagen
8. sep. 2006 12:58
Manden var naturens svar på Chuck Norris... Nu er jorden ikke længere i balance!
Gravatar #37 - Kristina
9. sep. 2006 11:44
Hvor lamt.
Gravatar #38 - mrmorris
9. sep. 2006 12:44
#37 Enig, smagløst.
Gravatar #39 - bugger
9. sep. 2006 13:22
[url]#38[/url] Steve Irwin ville have syntes at det var sjovt.

Even regarding his own death, Irwin displayed a sense of humour. He once insisted, "My number one rule is to keep that camera rolling. Even if it's shaky or slightly out of focus, I don't give a rip. Even if a big old alligator is chewing me up I want to go down and go, 'Crikey!' just before I die. That would be the ultimate for me."

..og da han blev interviewet om sin medvirken i South Park gav han udtryk for at det var "Hilarious!".

Steve havde humor. At joke med døden er langt bedre end at flæbe over den.
Gravatar #40 - mrmorris
9. sep. 2006 14:29
Steve havde humor.

Nah, han var bare Australier!

At joke med døden er langt bedre end at flæbe over den.

Vrøvl, prøv du at sige det til nogen der har mistet et familiemedlem i en ulykke.
Gravatar #41 - bugger
9. sep. 2006 15:56
[url]#40[/url] Ja okay, det har jeg gjort, hvad skal jeg så gøre efter det?
Gravatar #42 - yosh
9. sep. 2006 17:28
Til alle jer dødsliderlige newz.dk brugere der absolut gerne vil se Steve Irwin blive gennemboret af en rokke: link.
Gravatar #43 - HashKagen
10. sep. 2006 21:48
@ 42 venter til imorgen, har meget respekt for manden... rest in peace og godnat.

har ikke lyst til at have "mareridt" i nat.
Gravatar #44 - BurningShadow
10. sep. 2006 21:58

har meget respekt for manden...

Som du vil finde ud af, så er det ikke alle der har det. Dette inkluderer bl.a. yosh...
Gravatar #45 - stodderen
10. sep. 2006 22:45
ahhh, herregud, jeg har også stor respekt for manden, derfor pisser yoshs link sq ikke mig af, vi er jo ikke muslimer, og han er ikke mohammed.
Steve synes selv det var sjovt da han blev gjort grin med i south park, så mon ikke det er i hans ånd bare at trække på smilebåndet over det link?
Gravatar #46 - BurningShadow
10. sep. 2006 22:50
Steve Akbar!!!

Steve, peace be upon him, havde humor, så /dev/random ...

:)
Gravatar #47 - gentox
11. sep. 2006 11:24
Der kan være delte meninger om at hans død skal kunne ses på film, og skal ikke kunne udelukke at det ville have været i hans ånd.

Men er sikker på at hans familie, ville foretrække at den ikke var tilgængelig, og det er trods alt dem det går ud over her.
Steve har jo ingen mening om det, da han ikke eksisterer mere, og derfor bør man respektere dem han har efterladt.
Gravatar #49 - themuss
13. sep. 2006 10:15
Fandme hjernedødt, Brændendeskygge. Ikke helt i Steve's ånd, vel?
Gravatar #50 - mrmorris
13. sep. 2006 10:18
Tåbeligt og mon ikke Steve vender sig i graven over dette!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login