mboost-dp1
Stop mig!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Mort (4) skrev:Næste måned kommer der en ny og bedre tablet, vent med at købe en til den er kommet !
(Når næste måned er kommet, så læs dette indlæg igen - Det gælder stadig)
Derfor har jeg ikke internet eller computer i mit hjem.
Venter stadig på den næste generation
BTW:
Ny tablet
apple's er da fin nok.. altså andet end at de kommer med en ny næste måned så den du så køber nu ryger i værdi.
plus det er nederen ikke at havde det bedste.
tablets er overvurdere hvis man har en diller :D
plus det er nederen ikke at havde det bedste.
tablets er overvurdere hvis man har en diller :D
Vent til CE7.
Der hersker dog samme problem med CE 7 som ved android... Understøttelse af 3. parts hardware >_<
Nå så du vil gerne ha en lækker, gennemført dock som din tablet kan stå i om natten og agere digital ur på en PixelQI skærm? køb en Apple.
Det hænger mig ud af halsen >_< Måske hvis der kommer en Zune tablet.
Der hersker dog samme problem med CE 7 som ved android... Understøttelse af 3. parts hardware >_<
Nå så du vil gerne ha en lækker, gennemført dock som din tablet kan stå i om natten og agere digital ur på en PixelQI skærm? køb en Apple.
Det hænger mig ud af halsen >_< Måske hvis der kommer en Zune tablet.
gnarfsan (14) skrev:Vent til at der kommer gingerbread tablets. Det er første version af android, der officielt understøtter tablets.
Motorola-teaser
... Det eneste der får mig til at købe en Motorola med Android igen, er hvis Motorola ikke selv står for opdateringerne. De er ikke en skid bedre end HTC...
Er det ikke sandt at Google i fremtiden tager sig af opdateringerne?
SlettetBruger (17) skrev:
Jeg ved det ærligt talt ikke. Har læst nogle rygter om det, men problemet i det er, at virksomhederne bliver mere eller mindre identitetsløse og Googles bitches udadtil. Men måske.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.