mboost-dp1
Strange, iPhone 4,pris nedskæringer?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg ønsker at købe en mobiltelefon, min ven anbefalede mig denne telefon:http://www.everbuying.com/Airphone-NO-4-Dual-Cards...
Det ser pænt ud, det er stil, ligesom iPhone 4, men det har en meget attraktiv pris, så jeg var meget overrasket, og meget tøvende, det er en rigtig iPhone 4?pris nedskæringer?
Det ser pænt ud, det er stil, ligesom iPhone 4, men det har en meget attraktiv pris, så jeg var meget overrasket, og meget tøvende, det er en rigtig iPhone 4?pris nedskæringer?
iPhone er kun nævnt ét sted på den side, og det er der hvor der står "Note: this is not an Apple iphone". Jeg ved ikke lige hvad der er, at være i tvivl om.
Her er tre dele af forklaringen på den lave pris:
1) Kina-biks
2) 3.5 inch high definition touch screen, QVGA, PX:240X320 (hi-def??)
3) 0.3 Mega pixel camera with flash light, put out the biggest size is 640x480
Her er tre dele af forklaringen på den lave pris:
1) Kina-biks
2) 3.5 inch high definition touch screen, QVGA, PX:240X320 (hi-def??)
3) 0.3 Mega pixel camera with flash light, put out the biggest size is 640x480
illishar (7) skrev:Temmelig imponerende hvis det er en bot. Mon ikke det snarer er en kineser med en Babelfish? Sådan nogle kan godt håndtere CAPTCHA og de er sikkert billigere end bots ;)
Google Translate. Hvis det er godt nok til Forsvaret, så er det godt nok til de skævøjede.
fttair (1) skrev:Jeg ønsker at købe en mobiltelefon, min ven anbefalede mig denne telefon:http://www.everbuying.com/Airphone-NO-4-Dual-Cards...
Ja, produktet du har fundet på Everbuying er en ægte iPhone. Apples nye forhandler strategi er at sælge til webshops i Asien, som derefter sælges dem videre til langt under kostpris og uden abonnement - alt i alt, en kanon deal for alle! 100% legit! Køb den!
PS: Hvornår får vi CAPTCHA eller en eller anden form for Jeopardy spørgsmål til når nye brugere skal registrer sig?
mcnasty (9) skrev:PS: Hvornår får vi CAPTCHA eller en eller anden form for Jeopardy spørgsmål til når nye brugere skal registrer sig?
Noget a la: "Hvad er Lingies yndlingsbeskæftigelse på Newz.dk?"
Det burde kunne skille fårene fra bukkene, når folk forsøger at blive medlemmer af vores ekstremt eksklusive klub.
vandfarve (10) skrev:Noget a la: "Hvad er Lingies yndlingsbeskæftigelse på Newz.dk?"
Det burde kunne skille fårene fra bukkene, når folk forsøger at blive medlemmer af vores ekstremt eksklusive klub.
Uhh! Det ville jo faktisk tvinge folk til at følge med i længere tid af gangen, men det ville måske også skræmme nye brugere væk? Men så igen, det er vel også meningen.
illishar (7) skrev:Sådan nogle kan godt håndtere CAPTCHA og de er sikkert billigere end bots ;)
I stedet for CAPTCHA, kunne man bare lave et spørgsmål der skal besvares på dansk. Det skal selvfølgelig formuleres så det ikke giver mening efter det har været igennem google translate.
fttair (1) skrev:Jeg ønsker at købe en mobiltelefon, min ven anbefalede mig denne telefon:http://www.everbuying.com/Airphone-NO-4-Dual-Cards...
Flot, mongolarm, så må resten klares med edit:
min ven anbefalede mig denne telefonSig til din pædagog at din ven har onde hensigter og derfor skal nægtes adgang til din afdeling, for det er slet ikke din ven i virkeligheden. Bare fordi der står "Good day my friend" i emnefeltet på en mail betyder ikke at det er sandt.
vandfarve (15) skrev:Så som:
1) Ejesbakkenafnogen?
2) Får får får?
Jeg prøvede det i google translate. Først oversatte den til sheep sheep sheep, men så så jeg at jeg ikke havde sat spørgsmålstegn. Så oversatte den til sheep have sheep? Jeg er ikke så god til engelsk grammatik, men det lyder nogenlunde fornuftigt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.