mboost-dp1
Streaming services i Danmark?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Findes der nogle services lignende fx Hulu i Danmark? Jeg har prøvet at køre Hulu igennem en VPN-forbindelse, og det kører også fint, men jeg vil gerne kunne se alle afsnit af serier og ikke blot de nyeste, samt slippe for reklamer og se tv afsnit i HD. Dette kræver Hulu plus, og siden jeg ikke har et amerikansk kreditkort er det desværre udelukket. Så jeg vil høre om der er en lignende service tilgængelig i Danmark?
Hvilken? Jeg bruger Hotspot Shield, men den er for langsom til den høje opløsning.JesperZ (1) skrev:Jeg har prøvet at køre Hulu igennem en VPN-forbindelse, og det kører også fint [...]
Tror du kan være ret sikker på der ikke er sådan en service i danmark. Hvad skulle vi dog bruge den til med vores små 6mio borgere?
Fordi sådan er det bare. hvert land har deres individuelle love og relger om medier. Derfor kommer lande med flere inbyggere i første række
Hvorfor tror du vi ikke har Zune i EU ?
Hvorfor tror du vi ikke har Zune i EU ?
#10 Fair antagelse, men når vi taler om en streaming service, hvor mange opstartsudgifter tror du så der er tale om, der ikke skalerer i forhold til antallet af forbrugere? Den eneste faste udgift jeg kan komme i tanke om er at bruge tid på at få aftalerne i hus i det enkelte land, men det kan vel umuligt løbe vildt meget op tænker jeg.
#11 Når nu du siger at lande med flere indbyggere kommer i første række, så betyder det vel at USA kommer først. De har fået deres nu, og har haft det i flere år efterhånden. Jeg aner ikke om der findes andre lignende services uden for USA, men jeg kan ikke antage andet end at det må der da findes. Hvorfor er det så utænkeligt for mig at tro, at de i løbet af disse par år har udvidet til nogen lande i EU og dermed muligvis Danmark? I #5 skriver du dit indlæg som om at dette bare er noget enhver burde vide. Faktum er, at det vidste jeg ikke, så det havde været nok med et indlæg fra dig der sagde "Nej, der findes endnu ingen lignende tjenester i Danmark, pga bla bla" i stedet for at gå i troll mode.
#11 Når nu du siger at lande med flere indbyggere kommer i første række, så betyder det vel at USA kommer først. De har fået deres nu, og har haft det i flere år efterhånden. Jeg aner ikke om der findes andre lignende services uden for USA, men jeg kan ikke antage andet end at det må der da findes. Hvorfor er det så utænkeligt for mig at tro, at de i løbet af disse par år har udvidet til nogen lande i EU og dermed muligvis Danmark? I #5 skriver du dit indlæg som om at dette bare er noget enhver burde vide. Faktum er, at det vidste jeg ikke, så det havde været nok med et indlæg fra dig der sagde "Nej, der findes endnu ingen lignende tjenester i Danmark, pga bla bla" i stedet for at gå i troll mode.
JesperZ (12) skrev:I #5 skriver du dit indlæg som om at dette bare er noget enhver burde vide.
Enhver der er på newz ja :D
Det er skam en kensgerning at alt der skal til EU går langsomt. vi er mange små lande med individuelle regler, men fungere som ét land når det kommer til lanceringer... især på sådanne services. :3
hvad med http://da.justin.tv/
hvordan disse streaming services tjener penge aner jeg ikke, nogle gange har de flere 1000 viewers på en HD stream.
De betaler nok ikke for trafik :)
hvordan disse streaming services tjener penge aner jeg ikke, nogle gange har de flere 1000 viewers på en HD stream.
De betaler nok ikke for trafik :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.