mboost-dp1
Taking All Bets.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jokebruger eller et ekstremt underligt menneske.
Jeg better på jokebruger. Har foreslået, at der oprettes en ny rating til ære for Flemhans. "Weird" "Bizar" "Wtf" eller lignende.
Jeg better på jokebruger. Har foreslået, at der oprettes en ny rating til ære for Flemhans. "Weird" "Bizar" "Wtf" eller lignende.
Han bliver nødt til at være "for real". Mange af hans kommentarer kommer ikke en gang tæt på at være sjove, ligesom de langt fra kan være skrevet for at deraile en tråd. Han MÅ være ægte nok...
5 kr. på den påstand. Hvad er mine odds og - ikke mindst - hvad er din gennemsnitlige tilbagebetalingsprocent?
5 kr. på den påstand. Hvad er mine odds og - ikke mindst - hvad er din gennemsnitlige tilbagebetalingsprocent?
Okay i denne tråd giver Flemhans lige pludselig mening, ligesom han benytter sig af lange ord og sætningskonstruktioner, som han ikke har formået før. Jeg trækker derfor mit bud tilbage, for han var tydeligvis en fake troll.
(Et helt andet usandsynligt bud er, at det er en person, der har to brugere og konti, som måske har glemt at logge ud som Flemhans. Er der mulighed for at spore det, uden at vi skal over crewet og bede om IP-adresser?)
(Et helt andet usandsynligt bud er, at det er en person, der har to brugere og konti, som måske har glemt at logge ud som Flemhans. Er der mulighed for at spore det, uden at vi skal over crewet og bede om IP-adresser?)
vandfarve (8) skrev:Okay i denne tråd giver Flemhans lige pludselig mening, ligesom han benytter sig af lange ord og sætningskonstruktioner, som han ikke har formået før. Jeg trækker derfor mit bud tilbage, for han var tydeligvis en fake troll.
Det må simpelthen være en bruger, som har to brugere, og så, som du siger, har glemt at han brugte sin flemhans-bruger, og skrevet noget seriøst.
Jamen, er Rackboxine så heller ikke en ægte bruger????
Hendes lange, blonde, vidunderlige flotte hår ser så dejlig blødt og ægte ud! og de små skægstubbe er da noget enhver nørd tænder på! :P
Hendes lange, blonde, vidunderlige flotte hår ser så dejlig blødt og ægte ud! og de små skægstubbe er da noget enhver nørd tænder på! :P
#19 Du er den eneste han har på sin friendlist. Og du har RxN på din. Det er meget mistænkeligt. En person der skriver på samme måde. Dog et lidt andet sprog, men tempo og stil er det samme. Og så er indholdet her temmelig meget på syre. Men det skal i ikke tænke på.
Im on to you..
Im on to you..
Norrah (18) skrev:#15 what up flemhans! Kan man få nogle ledetråde?
http://www.gstg.org/images/copper%20wire%2014_5kg....
fuck jeg er sjov
Norrah (25) skrev:#23 Ja jeg tror du har den mentale kapacitet til at udføre det. Det er ikke ret svært at ændre sin skrivestil. Men det er svært at ændre ens tempo og stil.
Forstår ikke hvad du mener o_O
Norrah (30) skrev:Det siger du alt alt for meget. Så meget at det er suspekt.
Jeg siger for meget? Er det suspekt?
Jeg er forvirret
Caek of Doom (31) skrev:Jeg siger for meget? Er det suspekt?
Jeg er forvirret
Nej du siger alt for meget at du er forvirret. Intet menneske er så forvirret. Ergo må det være noget du siger for at lulle os ned i den tro at du er harmløs/ufarlig.
Eller også så spiller du lidt for meget på dit kvinde kort. Det er altså newz det her.
Du kender mig ikke ... jeg er altid forvirret.
Mit kvindekort? Lol?
Desuden ER jeg harmløs/ufarlig - i hvert fald i denne sammenhæng.
Du kender mig ikke ... jeg er altid forvirret.
Mit kvindekort? Lol?
Desuden ER jeg harmløs/ufarlig - i hvert fald i denne sammenhæng.
Et kvinde-kort er ikke et kortspil. En kvinde har kun 3. Et kort spil har minimum 52 kort, og ærligt talt hvis der er så mange kvinder samlet om "1 projekt" så er det ikke længere et spil. Det er en jagt.
Du kan bruge dit kvindekort. Og det du får ud af det er at du ikke behøver at forklare dig. Ingen kan sige dig imod og diskussionen er ovre. Denne diskussion kan ikke genstartes, med mindre holderen af kvindekortet selv starter.
Du kan bruge dit kvindekort. Og det du får ud af det er at du ikke behøver at forklare dig. Ingen kan sige dig imod og diskussionen er ovre. Denne diskussion kan ikke genstartes, med mindre holderen af kvindekortet selv starter.
cyandk (20) skrev:Rater samtlige post af ham for flamebait fra nu af så man slipper for at se på ham.
Det kan du sgu ikke være bekendt. Bare fordi DU ikke kan lide ham, må han ikke være her?
Sæt ham dog på din ignore-liste, så er det overstået, enda med det samme.
Brug flamebait-ratingen til når nogen flamebaiter. Hvis du virkelig synes nogen siger noget indholdsløs, så brug "irrelevant" eller "gentagelse".
Helt enig - den der "flamebait" har det med at tage overhånd til tider.
Helt enig - den der "flamebait" har det med at tage overhånd til tider.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.