mboost-dp1

Taking All Bets.

Gå til bund
Gravatar #51 - myplacedk
4. sep. 2008 07:40
Enig. Hvis "kvindekortet" fungerer som han beskriver, synes visse kvinder at have ubegrænset antal. :-(
Gravatar #52 - Magten
4. sep. 2008 08:12
Lige meget hvem personen er, så er det da en fantastisk mængde lorte humor han/hun lukker ud..
Gravatar #53 - NioBe
4. sep. 2008 08:39
Vi kvinder er spøjse... så meget, at vi ikke selv ved hvordan vi er og ter os... Hvertfald ikke mig... Men jeg er også EKSTREM atypsik...!
Gravatar #54 - Flemhans
4. sep. 2008 08:49
Gå til sidste side for at skrive et indlæg

NioBe (50) skrev:
En kvinde har 3 kort!? Øh... Who.. in the....? WTF?!
Tror du ikke at du skal finde en bog om kvinder, som du skal læse GRUNDIGT igennem?!

ikke så forudtaget, mange kvinder er begyndt at bruge computer, så hvorfor ikke også mobilt internet
Gravatar #55 - myplacedk
4. sep. 2008 08:59
NioBe (53) skrev:
Vi kvinder er spøjse... så meget, at vi ikke selv ved hvordan vi er og ter os...

Så mangler vi bare at resten af kvinderne indser det. ;-)

NioBe (53) skrev:
Men jeg er også EKSTREM atypsik...!

Fint. Kvinder der er ligesom "alle andre" kvinder er kedelige. ;-)

(Hvilket delvist forklarer hvorfor jeg kommer sammen med en kvinde, som er mekaniker, og hører alt mellem Paul Pots og Prodigy. Altså efter genre, ikke alfabetet.)
Gravatar #56 - cazotaro
4. sep. 2008 13:37

wuuut!!!?

I ved hvad jeg mener, synes nææsten det er sjovt så bliv du bare ved Flemhans :b Hvordan du kan komme på den der sammenhæng vil jeg slet ikke vide..
Gravatar #57 - Norrah
4. sep. 2008 13:50
#51 Det er også kendt som det røde kort. Og nej kvinder har kun 3. Men at de så bruger dem mere end en gang, det er mandens egen fejl. Han skal huske at tage kortet når hun bruger det, ellers så er der jo frit løb.
Gravatar #58 - gnаrfsan
4. sep. 2008 13:54
Jeg har engang set en kvinde med 3 kort
Gravatar #59 - myplacedk
4. sep. 2008 13:58
Det RØDE kort? Det kan vel bruges én gang om måneden, og når det bruges gælder det i nogle dage...
Gravatar #60 - Magten
4. sep. 2008 14:03
Norrah (57) skrev:
#51 Det er også kendt som det røde kort. Og nej kvinder har kun 3. Men at de så bruger dem mere end en gang, det er mandens egen fejl. Han skal huske at tage kortet når hun bruger det, ellers så er der jo frit løb.
Jeg plejer at give dem kortet igen for sex.. Dvs de får lov til ikke at forklare sig, og jeg får noget på den dumme.. Fair deal!
Gravatar #61 - Norrah
4. sep. 2008 14:38
#60 sex kortet ophæver det røde kort. Det vil sige at hvis der inden for 48 timer kommer sex på bordet der kan spores direkte til det røde kort. Så kan kvinden få sit kort tilbage.
Gravatar #62 - Flemhans
4. sep. 2008 16:28
gnarfsan (58) skrev:
Jeg har engang set en kvinde med 3 kort

der kan man selv se, var det huawei ?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login