mboost-dp1
Taking All Bets.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til sidste side for at skrive et indlæg
ikke så forudtaget, mange kvinder er begyndt at bruge computer, så hvorfor ikke også mobilt internet
NioBe (50) skrev:#40
En kvinde har 3 kort!? Øh... Who.. in the....? WTF?!
Tror du ikke at du skal finde en bog om kvinder, som du skal læse GRUNDIGT igennem?!
ikke så forudtaget, mange kvinder er begyndt at bruge computer, så hvorfor ikke også mobilt internet
NioBe (53) skrev:Vi kvinder er spøjse... så meget, at vi ikke selv ved hvordan vi er og ter os...
Så mangler vi bare at resten af kvinderne indser det. ;-)
NioBe (53) skrev:Men jeg er også EKSTREM atypsik...!
Fint. Kvinder der er ligesom "alle andre" kvinder er kedelige. ;-)
(Hvilket delvist forklarer hvorfor jeg kommer sammen med en kvinde, som er mekaniker, og hører alt mellem Paul Pots og Prodigy. Altså efter genre, ikke alfabetet.)
Jeg plejer at give dem kortet igen for sex.. Dvs de får lov til ikke at forklare sig, og jeg får noget på den dumme.. Fair deal!Norrah (57) skrev:#51 Det er også kendt som det røde kort. Og nej kvinder har kun 3. Men at de så bruger dem mere end en gang, det er mandens egen fejl. Han skal huske at tage kortet når hun bruger det, ellers så er der jo frit løb.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.