mboost-dp1
Tanke omkring Windows 7
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
nu er det ikke den helt store tankeballet jeg har gang i her, men jeg mistænker lidt Windows 7 for at være en Vista der er blevet lavet lidt om på og så fejlrettet så det batter.
Men i stedet for at update vista (der har fået så extremt meget dårlig omtale), så vælger microsoft at genudgive, men med et nyt navn som skal revolutionere Windows os'et.
dvs de tjener penge på igen at udgive det samme, samt at de får renset deres navn. Smart ikke?
P.S det er min egen lille konspirations teori, så i får ikke en kasse henvisende og undebyggende beviser! :)
Men hvad mener i om det?
Men i stedet for at update vista (der har fået så extremt meget dårlig omtale), så vælger microsoft at genudgive, men med et nyt navn som skal revolutionere Windows os'et.
dvs de tjener penge på igen at udgive det samme, samt at de får renset deres navn. Smart ikke?
P.S det er min egen lille konspirations teori, så i får ikke en kasse henvisende og undebyggende beviser! :)
Men hvad mener i om det?
Hahahah
Du har da tydeligvis aldrig prøvet Windows 7.
Det er mange gange bedre end Vista i performance i OS, performance i programmer, i spil, bedre look & feel, bedre brugervenlighed und so weiter..
Jeg vil aldrig gå tilbage til hverken Vista eller XP - Faktisk er der en vis sandsynlighed for at jeg for første gang køber et OS. Windows 7 er pengene værd, det synes jeg ikke hverken Vista eller XP er.
Desuden. Hvis det bare er Vista med et andet navn, så ville det vel blive lige så dårligt modtaget?
Set nyheden på forsiden?
Læg især mærke til dette:
Det siger altså lidt om hvor populært det allerede er
Du har da tydeligvis aldrig prøvet Windows 7.
Det er mange gange bedre end Vista i performance i OS, performance i programmer, i spil, bedre look & feel, bedre brugervenlighed und so weiter..
Jeg vil aldrig gå tilbage til hverken Vista eller XP - Faktisk er der en vis sandsynlighed for at jeg for første gang køber et OS. Windows 7 er pengene værd, det synes jeg ikke hverken Vista eller XP er.
Desuden. Hvis det bare er Vista med et andet navn, så ville det vel blive lige så dårligt modtaget?
Set nyheden på forsiden?
Læg især mærke til dette:
Windows 7 har, før det endeligt udgives, passeret 1 %-grænsen som ikke er opnået for et styresystem før, der ikke er blevet lanceret endnu.
Det siger altså lidt om hvor populært det allerede er
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.