mboost-dp1
Test din viden om Persondataloven
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Se quiz på http://www.datatilsynet.dk/borger/test-din-viden-o...
Blær dig med antal rigtige svar her i tråden!
9/10 sgu!
Blær dig med antal rigtige svar her i tråden!
9/10 sgu!
http://peecee.dk/upload/view/286893
@4
Ledende spørgsmål..
Er ret sikker på at den er lavet mere som en slags oplysningskampagne, end en desideret quiz...
@4
Ledende spørgsmål..
Er ret sikker på at den er lavet mere som en slags oplysningskampagne, end en desideret quiz...
9/10
Det er åbenbart kun politiet der må offentliggøre billeder fra tv-overvågningen af en butik der har haft indbrud O.o
Det er åbenbart kun politiet der må offentliggøre billeder fra tv-overvågningen af en butik der har haft indbrud O.o
Jeg var usikker på 5'eren, da de faktisk lukkede for muligheden for nogle måneder siden, da beskederne var for personlige.
apkat (8) skrev:Forstår ikke hvorfor jeg ikke må lave en hjemmeside over voldsdømte perosner. Er det ikke i forvejen tilgængelig information?
Jeg tror ikke engang, du kan få det at vide, hvis du spørger efter et specifikt navn. Men du kan en bede en person om at se en straffeatest, og så kan "forbyrderen" selv vælge om han/hun vil vise dig den.
#11, har sku nok taget skade af usa hvor man da hører om deres registre over sexfobrydere og hvad (har ikke gidet tjekke om de har) Men er den slags retsager ikke offentlige, er vel bare et spørgsmål om at organisere det. Men må man så ikke :( der røg den ide til profit $$$$
#12, Skræmmer mig mere at nogen tror de ikke må have en adresseliste på deres computer :(
#12, Skræmmer mig mere at nogen tror de ikke må have en adresseliste på deres computer :(
USA er lidt skrappe med den slags.
Der er steder hvor politiet uopfordret informerer alle naboerne, når en løsladt pædofil flytter ind i kvarteret.
Der er steder hvor den samme type kan blive straffet hårdt hvis de har lys tændt udenfor haloween aften (således at de slik tiggende unger kommer op og ringer på).
Der er mange stater, hvor prøveløsladte generelt ikke har stemmeret førend deres prøve tid udløber.
Og der skal ikke så meget til førend prøveløsladte ryger tilbage i fængsel.
USA er lidt skrappe med den slags.
Der er steder hvor politiet uopfordret informerer alle naboerne, når en løsladt pædofil flytter ind i kvarteret.
Der er steder hvor den samme type kan blive straffet hårdt hvis de har lys tændt udenfor haloween aften (således at de slik tiggende unger kommer op og ringer på).
Der er mange stater, hvor prøveløsladte generelt ikke har stemmeret førend deres prøve tid udløber.
Og der skal ikke så meget til førend prøveløsladte ryger tilbage i fængsel.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.