mboost-dp1
test- i behøver IKKE at kigge
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
set, så langt:
#1: jeg-har-ogsaa-skiftet-navn-det-er-sejt-men-hvor-langt-kan-det-vaere-uden-den-brokker-sig-indtil-videre-saa-gaar-det-fint-nok-den-brokker-sig-ikke-men-lige-et-pr-ord-mere
#1: jeg-har-ogsaa-skiftet-navn-det-er-sejt-men-hvor-langt-kan-det-vaere-uden-den-brokker-sig-indtil-videre-saa-gaar-det-fint-nok-den-brokker-sig-ikke-men-lige-et-pr-ord-mere
omg.. nu kan jeg ikke ændre det... mit navn dækker for "ret profil"... så nu må jeg leve med mit navn... trykker jeg på mit billede, kommer jeg ind i profilen, men der kan man ikke ændre det.
okay... det kan så ikke blive længere end:
jeg-har-ogsaa-skiftet-navn-det-er-sejt-men-hvor-langt-kan-det-vaere-uden-den-brokker-sig-indtil-videre-saa-gaar-det-fint-nok-den-brokker-sig-ikke-men-lige-et-pr-ord-mere-sejt-nu-bruger-jeg-tab-knappen-til-at-markere-et-link-og-saa-vaelge-ret-profil-det-se
der mangler lidt :-)
jeg-har-ogsaa-skiftet-navn-det-er-sejt-men-hvor-langt-kan-det-vaere-uden-den-brokker-sig-indtil-videre-saa-gaar-det-fint-nok-den-brokker-sig-ikke-men-lige-et-pr-ord-mere-sejt-nu-bruger-jeg-tab-knappen-til-at-markere-et-link-og-saa-vaelge-ret-profil-det-se
der mangler lidt :-)
Som der står i mit navn, så valgte jeg at bruge tabulator knappen :D
Som der står i mit navn, så valgte jeg at bruge tabulator knappen :D
jeg-har-ogsaa-skiftet-navn-det-er-sejt-men-hvor-langt-kan-det-vaere-uden-den-brokker-sig-indtil-videre-saa-gaar-det-fint-nok-den-brokker-sig-ikke-men-lige-et-pr-ord-mere-sejt-nu-bruger-jeg-tab-knappen-til-at-markere-et-link-og-saa-vaelge-ret-profil-d skrev:Hvordan ser det her ud?
LOOL hvis jg logger af, så har jeg et problem med at logge ind igen... da jeg ikke ville kunne huske det her... plus navnet er endnu længere end den kan vise.. :D
Nej, det har ikke noget med den oprindelige sag at gøre.SlettetBruger (20) skrev:og fordi du kaldte dig det samme som en anden bruger
i forlængelse af min post i #15, så sad jeg i dag og gik helt i spåner, fordi jeg IKKE kunne logge på.
Jeg skrev "wn1" i bruger navn, og min kode... den ville satme ikke logge på.. så jeg blev lidt sur på newz.dk, fordi jeg mente det var siden den var gal med...
LIGENU opdager jeg, at jeg har skiftet navn.... :-(
fåååk jeg indrømmer det... jeg er dum :-D
Jeg skrev "wn1" i bruger navn, og min kode... den ville satme ikke logge på.. så jeg blev lidt sur på newz.dk, fordi jeg mente det var siden den var gal med...
LIGENU opdager jeg, at jeg har skiftet navn.... :-(
fåååk jeg indrømmer det... jeg er dum :-D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.