mboost-dp1

The Broken Laptop I Sold on Ebay

Gå til bund
Gravatar #1 - coday
31. maj 2006 14:22
Amir solgte en bærbar der var istykker på ebay, men han glemte at slette harddisken...

link til den orginale side

Link til historien på digg

link til et sted hvor histiorien bliver diskteret
Gravatar #2 - <3Thinkpads
31. maj 2006 16:33
Høhøh, det er fanme dagens nyhed!
Gravatar #3 - HashKagen
31. maj 2006 19:05
super fedt.. havde gjort det samme hvis ikke noget der var værre :) god historie
Gravatar #4 - BurningShadow
31. maj 2006 19:22
Sådan skal det sgu være. Det er noget svineri at snyde folk på den måde.
Gravatar #5 - drbravo
1. jun. 2006 00:40
Sakset fra bloggen:

8:00 AM

whataprick said...
laptopguy - what is Amir's EBAY username - we should make sure that everyone knows about it and never buys anything off him again.

I would be willing to bid £1000 for the laptop, it could become an item of folklore, and something to tell my children about when I'm older to teach them lessons about honesty!

---

Han kan altså tjene ca £600 på at sælge den videre. Og sikkert meget mere hvis en medieperson bliver involveret :D
Gravatar #6 - Kadann
1. jun. 2006 09:37
Nu er der vel ikke noget der forhindrer Amir i at oprette et nyt brugernavn til eBay, så det stopper ham vel ikke i at snyde folk, det giver ham sikkert bare en reminder om at slette harddisken før han sælger noget defekt udstyr.
Gravatar #7 - HashKagen
1. jun. 2006 10:46
Jeg synes dog det er en god ting... og tvivler på at den amir fætter ville have en chance i at skjule data fra mig.. om han så bruger en blanding af DoD og Gutmann metoden.
Gravatar #8 - coday
1. jun. 2006 11:05
#7 Du har forbindelser til NSA?
Gravatar #9 - HashKagen
2. jun. 2006 14:18
@ 8 noget har jeg :) tie så stille mens jeg soler mig i min egen overdrevenhed... *GG*
Gravatar #10 - Acro
3. jun. 2006 12:34
Hvis man snyder folk, så får man sin egen Wikipedia-artikel.

Det er godt nok et træls sted at ende!
Gravatar #11 - zaicrez
12. jun. 2006 16:38
Jeg forstår ikke helt meningen i dette, Amir solgte computeren, hvem købte den, og hvorfor offentligøre personen diverse ting fra hans privatliv?
Hvis der er en der vil bruge 5 min på at forklare det ville jeg være rigtig glad :)
Gravatar #12 - Acro
12. jun. 2006 16:39
#11 zaicrez:
Det vil altså sige, at du ikke gider at bruge tid på at læse om det (eller bare læse overskriften på denne tråd), men du forventer, at andre gider bruge tid på at forklare dig det?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login