mboost-dp1

Til den kvinder der mangler os!

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
24. aug. 2008 22:40
Kunne I ikke bare sige det?
Gravatar #2 - Corholio
25. aug. 2008 04:55
... og jeg går ud fra at det skal være skizofrene kvinder, med den titel?
Gravatar #3 - Magten
25. aug. 2008 06:33
Enig! Jeg er så træt af at ingen gider kontakte mig når jeg står og surmuler i byen og ligner en der burde have været død for 3 uger siden..

Hvad gør jeg forkert siden kællingerne ikke gider komme hen til mig? :(
Gravatar #4 - hgul
25. aug. 2008 07:40
Jeg mangler jer! ;-)
Gravatar #5 - conFen
25. aug. 2008 07:43
4 skrev:
Jeg mangler jer! ;-)

Oooooh, exciting! Men mangler os til hvad?

Hvis det er husarbejde, så melder jeg altså pas.
Gravatar #6 - hgul
25. aug. 2008 07:50
#5 Jeg har godt nok en kasse med bøger jeg gerne vil have båret ned i kælderen som jeg ik selv har taget mig sammen til at komme ned med endnu, men ellers inkluderer det ikke husarbejde :-P
Gravatar #7 - conFen
25. aug. 2008 07:53
Nå, jamen så er det jo helt okay!

Så skal jeg bare lige have forklaret kæresten at der altså er en der mangler mig, så hun lige må dele lidt. \o/
Gravatar #8 - Magten
25. aug. 2008 08:03
hgul (4) skrev:
Jeg mangler jer! ;-)
Hvorfor har du så ikke kontaktet mig endnu?
Gravatar #9 - Bachy
25. aug. 2008 08:06
Heey .. lad alle os singler stille op på en lang ræke, så kan hgul inspicere os, udspørge os en efter en, og se om hun kan bruge os til noget.

Feks kunne det jo være hun kunne få en til husarbejdet, en til at gå ture langs stranden med, mens en 3. kunne bruges til alm. forefalden sexslave arbejde"

That's it, det er løsningen på alle problemer :)
Gravatar #10 - hgul
25. aug. 2008 08:08
#8 Uuundskyld. Kan du tilgive mig? Jeg er lidt ny i at bruge diverse forums som jagtmarker :-P

#9 Det lyder altså som et ret stort arbejde, jeg er jo klart i mindretal, men det lyder spændende med at dele arbejdet ud på flere, omend jeg ikke er specielt krævende.

Men måske jeg i stedet skulle bruge de næste måneder på at skrive kandidatafhandling, så kan jeg sortere i jer bagefter? :-D
Gravatar #11 - Bachy
25. aug. 2008 08:11
10 skrev:
Men måske jeg i stedet skulle bruge de næste måneder på at skrive kandidatafhandling, så kan jeg sortere i jer bagefter? :-D

Uden at have den store forstand påafhandlinger, vil jeg tro det var nemmere bare at bruge nogle måneder på at afprøve de forskellige emner der stiller op, også sortere bagefter :)
Gravatar #12 - NioBe
25. aug. 2008 08:25
Huh... Undskyld... Jeg må vist have gået forkert..

Måske kan I hjælpe mig...? Jeg leder efter Newz.dk og ikke Scor.dk :oP
Gravatar #13 - Magten
25. aug. 2008 08:28
Det er en del af Freeway-aftalen at dating.dk skal implementeres i forummet her :P
Gravatar #14 - Mandalae
25. aug. 2008 08:29
#13,

Fremragende idé .. Det vil jeg da straks foreslå til vores venner hos Freeway!

Jeg er sikker på jeg kan sælge den, jeg mener, vi har trods alt 3 piger or so :)
Gravatar #15 - NioBe
25. aug. 2008 08:33
#13/14
Uh yeah... Vil se nogle mande hug der kan score mig ved at sige... Jeg tror jeg ved hvor jeg tænder computeren henne...!

Åh de hjælpeløse stakler.... LOOOL!
Gravatar #16 - Bachy
25. aug. 2008 08:37
15 skrev:
Uh yeah... Vil se nogle mande hug der kan score mig ved at sige... Jeg tror jeg ved hvor jeg tænder computeren henne...!

Hmm .. alt efter hvor meget nørd du, ku det være de havde lettere ved at score dig hvis de fandt ud af at tænde dig istedet :)
Gravatar #17 - myplacedk
25. aug. 2008 08:37
Alt det bøvl med at tænde kvinderne, og så er det bare computeren i vil have tændt. Det skulle jeg have vidst noget før...
Gravatar #18 - Magten
25. aug. 2008 08:40
Vi ved jo allesammen at det er hardware fejl hvis trun.. øh, computeren ikke kan tændes..
Gravatar #19 - Bachy
25. aug. 2008 08:42
18 skrev:
Vi ved jo allesammen at det er hardware fejl hvis trun.. øh, computeren ikke kan tændes..

Det er egentlig nemt nok at starte trun... øhh .. computeren når man først har fundet den rette trun .. øhh .. computer. Det er straks svære at få lukket den ordentlig ned efter brug :), man kan jo ikke bare trække plug'et ud, man er nødt til at være varsom og luke ned på den rete måde :)
Gravatar #20 - NioBe
25. aug. 2008 08:55
Altså nu har jeg jo kæreste, så behøver ikke rigtig nogen ny fyr. Min kæreste scorede mig også på den ordenlige måde!
"Skal vi hjem til mig og spille Wii?!" SÅDAN!

Det kan varmt anbefales... den virkede hvertfald på mig LOL!
Gravatar #21 - hgul
25. aug. 2008 10:12
17 skrev:
Alt det bøvl med at tænde kvinderne, og så er det bare computeren i vil have tændt. Det skulle jeg have vidst noget før...

Da I er så langsomme i optrækket herinde, har jeg altså selv lært at tænde computeren - men kan man få hjælp med andet? :-P
Gravatar #22 - suspiciuspineapple
25. aug. 2008 10:20
Hmm tit og ofte er de søde piger også meget generte, og derfor er det tit godt at tage initiativet.

Og helt ærligt så handler det om at finde den rigtige, være sød hjælpsom imødekommende og spørge interesseret ind uden at virke for desperat, det er ret afskrækkende. Desuden er det sjældent godt at virke alt for nørdet første gang man snakker sammen, ikke at man skal skjule at man har en interesse for computere, men det skal ikke virke som om det er det eneste i ens liv.

Men den med Wii var god kunne jeg nok også godt være faldet for:P
Gravatar #23 - Bachy
25. aug. 2008 10:20
21 skrev:
- men kan man få hjælp med andet? :-P

Altså .. der er ikke den ting vi nørder herinde på newz ikke kan finde ud af, og skulle du kome på noget som vi på stående fod ikke kan, så sætter vi os sammen i et cluster (ikke kloster), også går der ikke længe før vi respawner og er klar til at reboote, også er de nye feuteres installeret og vi klar til at behandle de dater den nye handling kræver:)
Gravatar #24 - hgul
25. aug. 2008 10:37
13 skrev:
Det er en del af Freeway-aftalen at dating.dk skal implementeres i forummet her :P

Og DSB har også allerede benyttet sig af muligheden. De reklamerer nu for deres Wildcard og påstår, at man med sådan et kan besøge kærester i hele landet :-P

23 skrev:
Altså .. der er ikke den ting vi nørder herinde på newz ikke kan finde ud af

Det lyder interessant - er der privat garanti på den udtalelse? :-D
Gravatar #25 - Bachy
25. aug. 2008 10:39
24 skrev:
Det lyder interessant - er der privat garanti på den udtalelse? :-D

Uhh .. nu har jeg af erfaring lært at jeg skal passe på med at give garanti, jeg bliver sku altid hængt op på det :)
Gravatar #26 - Benjamin Krogh
25. aug. 2008 10:41
hgul (21) skrev:
Da I er så langsomme i optrækket herinde, har jeg altså selv lært at tænde computeren - men kan man få hjælp med andet? :-P

Jeg er ret god til at skræmme børn. Et profil billede af mig kan afsløre hvorfor.
Gravatar #27 - NioBe
25. aug. 2008 10:51
ARGH!!!! *Ligger sig på gulvet i foster stilling og kalder tudende på mor*
Gravatar #28 - Bachy
25. aug. 2008 10:55
26 skrev:
Jeg er ret god til at skræmme børn. Et profil billede af mig kan afsløre hvorfor.

Derkan jeg følge med, dvs .. uheldigvis blev den bette pige slet slet ikke bange for mig, tvært imod grinede hun bare :(

[url=http://img204.imageshack.us/my.php?image=mandmanqk0.jpg[/url]
Gravatar #29 - gnаrfsan
25. aug. 2008 11:46
Jeg kan både tænde fjernsyn, dvd afspillere og microbølgeovne...
Gravatar #30 - noramskull
25. aug. 2008 12:10
Jeg er en af de mænd som der bliver bitchet over i søstertråden. Jeg træner flere gange om ugen og ellers går min tid med at leve op til mediernes urealistiske billede af hvordan en mand skal se ud.

Dertil har jeg så en kritisk masse af dårlige kvaliteter:
Jeg er stædig
Jeg er generelt ikke særlig flink
Jeg har ingen respekt for den danske lovgivning
Ej heller for andre mennesker.

Nogle som vil have mig? :D
Gravatar #31 - gnаrfsan
25. aug. 2008 12:13
Poltiet?
Gravatar #32 - hgul
25. aug. 2008 16:18
26 skrev:
Jeg er ret god til at skræmme børn.

Spændende! Jeg har bl.a. 3 nevøer der trænger til at blive skræmt lidt engang imellem.

29 skrev:
Jeg kan både tænde fjernsyn, dvd afspillere og microbølgeovne...

Det kan jeg også, men hvis du har tålmodighed til at lære min mor lidt af det du kan, så vil du blive et hit der :-P

Det er primært dvdafspilleren hun har størst problemer med.

30 skrev:
Jeg er en af de mænd som der bliver bitchet over i søstertråden. Jeg træner flere gange om ugen og ellers går min tid med at leve op til mediernes urealistiske billede af hvordan en mand skal se ud.

Dertil har jeg så en kritisk masse af dårlige kvaliteter:
Jeg er stædig
Jeg er generelt ikke særlig flink
Jeg har ingen respekt for den danske lovgivning
Ej heller for andre mennesker.

Nogle som vil have mig? :D

Hvis du ser godt ud, så gider jeg dig altså ikke :-P

Men stædig, uflink, og manglende respekt er klart turn on - eller noget. Det med lovgivningen må du hellere snakke med politiet om, medmindre vi altså bare skal gå direkte til de lyserøde plyshåndjern? :-D
Gravatar #33 - gnаrfsan
25. aug. 2008 17:41
#32: Jeg har fået en blind windows bruger på nettet over telefonen, men min support karriere er slut ;)
Gravatar #34 - noramskull
25. aug. 2008 19:59

Men stædig, uflink, og manglende respekt er klart turn on - eller noget. Det med lovgivningen må du hellere snakke med politiet om, medmindre vi altså bare skal gå direkte til de lyserøde plyshåndjern? :-D

Dig kan jeg lide, det plejer altid at tage flere timers overtalelse før en pige går med til det :)
Gravatar #35 - hgul
25. aug. 2008 20:36
33 skrev:
#32: Jeg har fået en blind windows bruger på nettet over telefonen, men min support karriere er slut ;)

Møg! Så hænger den på mig igen :-(

34 skrev:
#Dig kan jeg lide, det plejer altid at tage flere timers overtalelse før en pige går med til det :)

Jeg er ikke som folk er flest ;-)
Gravatar #36 - Thalion
26. aug. 2008 09:08

Jeg er glimrende til at løfte tunge ting :-D

Dog ikke for langt, og der skal helst være en kold pils bagefter!
Gravatar #37 - Bachy
26. aug. 2008 09:30
36 skrev:
Jeg er glimrende til at løfte tunge ting :-D

Du antyder vel ikke at Hgul er en tung ting :)
Gravatar #38 - Thalion
26. aug. 2008 11:00
37 skrev:

nej.. hun snakkede bare om at hun havde nogle bøger der sulle løftes et eller andet sted hen... ^^
Gravatar #39 - Corholio
26. aug. 2008 11:31

Har du overvejet at det måske var pixi-bøger, og indlægget generelt blot var en undskyldning for at bruge plyshåndjernene.

*wishful thinking*
Gravatar #40 - noramskull
26. aug. 2008 12:06
eg er ikke som folk er flest ;-)

Det ville være fedt hvis du kunne tage dine egne med, mine gik i stykker for et par weekender siden :P
Gravatar #41 - Ronson ⅍
26. aug. 2008 12:12
Siger du din mor er ledig, hgul? Hvor var det nu hun boede henne, jeg tror også jeg har smidt hendes telefonnummer væk
Gravatar #42 - hgul
26. aug. 2008 12:44
36 skrev:
Dog ikke for langt, og der skal helst være en kold pils bagefter!

Der er heller ikke så langt ned i kælderen, og hvis Slots kan kaldes for en pils, så har jeg en kasse der allerede er kold.

37 skrev:

Alt efter hvem der prøver på at løfte mig, så er jeg vel kun - men det kan der jo så laves om på ;-)

39 skrev:
Har du overvejet at det måske var pixi-bøger, og indlægget generelt blot var en undskyldning for at bruge plyshåndjernene.

Det er primært Javabøger, men det haster slet ik så meget med at få dem ned i kælderen, så med den rigtige kunne plyshåndjernene vel blive mere vigtige :-P

40 skrev:
Det ville være fedt hvis du kunne tage dine egne med, mine gik i stykker for et par weekender siden :P

Tror bare jeg køber nogle nye til dig - så skal de heller ikke fragtes frem og tilbage ;-)

41 skrev:
Siger du din mor er ledig, hgul?

Nej hende har jeg fået afsat - dog ikke herinde. Men hun mangler lidt en tekniknørd, for jeg har opgivet hende, og min bonusfar nægter at læse en manual.

Hendes seneste nummer var at komme rendende med håndsættet til sin trådløse telefon fordi jeg skulle se hvem der havde ringet. Basen står 750 meter fra min bopæl, og så langt rækker det trods alt ikke :-D
Gravatar #43 - noramskull
26. aug. 2008 12:51

Tror bare jeg køber nogle nye til dig - så skal de heller ikke fragtes frem og tilbage ;-)

Det skal du ikke tænke på, sådan et par holder alligevel ikke meget mere end en god weekend ;)
Gravatar #44 - Thalion
27. aug. 2008 08:17

Hehe jo det er da det eneste jeg drikker, billig slots fra tyskerlandet.

Men så vil jeg da hoppe en tur på cyklen, så langt kan der da heller ikke være til horsens ^^
Gravatar #45 - Magten
27. aug. 2008 08:23
Det er ikke for sjov Slots udtales på samme måde som "sluts".. Det er satanedeme klamme bajere :(

Er vist kun Fuglsang der overgår dem?
Gravatar #46 - mooboo
27. aug. 2008 08:29
Magten (45) skrev:
Det er ikke for sjov Slots udtales på samme måde som "sluts".. Det er satanedeme klamme bajere :(

Er vist kun Fuglsang der overgår dem?

En øl er en øl, og en øl skal drikkes.

Børnecensur, se eventuelt rettelser :)
Gravatar #47 - hgul
27. aug. 2008 08:34
Thalion (44) skrev:
Men så vil jeg da hoppe en tur på cyklen, så langt kan der da heller ikke være til horsens ^^

Hvad dælen vil du i Horsens? :-P

Magten (45) skrev:

Jeg drikker dem ikke selv, jeg be'r bare om at få leveret øl fra Tyskland, og der er endnu ikke nogen der har brokket sig over dem. Men når jeg endelig drikker øl, så er Slots heller ikke mit favoritvalg, der går bare lidt lang tid imellem det sker ;-)
Gravatar #48 - NioBe
27. aug. 2008 10:25
Mmmm....Tuborg......
Gravatar #49 - Thalion
27. aug. 2008 10:34

Jeg elsker omveje ^^

Kunne åbenbart ikke læse :-P

Men en kold slots classic er en fremragende øl :-D
Gravatar #50 - Magten
27. aug. 2008 10:39
NioBe (48) skrev:
Mmmm....Tuborg......
En kvinde efter min smag..! Skal vi spille Wii?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login