mboost-dp1
Til den kvinder der mangler os!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
#12 Nah, det burde være nemt at se. Der er ikke 500 stavefejl pr. sætning, grim musik, grim html, grimme mennesker, i det hele er newz.dk for pænt og intelligent til at være scor. dk.
kasperd (66) skrev:Er det et problem at jeg bor 1000km fra Herning, og i øvrigt ikke drikker øl? Eller har jeg stadig en chance?
Ork nej, langdistanceforhold er ikke altid noget skidt, og jeg drikker alligevel heller aldrig selv øl ;-)
Så det udelukker dig på ingen måde.
gnarfsan (68) skrev:#67 appropos... hvad skriver du om?
Corporate Blogging.
Jeg er stud.cand.it ITKO (IT, Kommunikation og Organisation) og har så valgt at fokusere på kommunikationen (hvilket også er det område min bachelor ligger indenfor) men IT-delen skulle også gerne være til at få øje på ;-)
gnarfsan (70) skrev:Cool :)
Hvad bruges det til... at informere omverdenen eller medarbejderene?
Corporate Blogging kan anvendes både internt og eksternt, jeg kigger dog primært på de eksterne og mere på offentlige organisationers brug af blogs i stedet for private virksomheder.
Umiddelbart kan man dog påstå, at der i corporate blogging - nøjagtig som i reklame - eksisterer en høj grad af selvforførelse eftersom det er vigtigt, at organisationen bag selv tror på hvad de skriver før omgivelserne også gør.
Men alt det kan jeg give et meget længere foredrag om efter 1. december ;-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.