mboost-dp1

Til os der mangler en kvinde!

Gå til bund
Gravatar #1 - squad2nd
23. aug. 2008 14:55
Jeg er forpulet elendig til at score i dette land. Er det mig der er noget galt med? Måske... er jeg nasty og usoigneret? Nej ... min mor siger jeg ligner en pæn ung mand.

Hvad er problemet så? Problemet er at jeg ikke er tiltrukket af de, efterhånden wanna-be maskuline, piger vi har her i DK.
Det drejer sig kun om at være muskuløs, kunne drikke meget, og så ellers sidde og bragge over hvor meget fisse man har fået.
...og så ellers høre ens kammerater bragge over at de har kneppet selvsamme tøs.

Kære nørder,
hvem har lyst til at komme med på et brude-cruise til Ukraine hvis det var? :)
Gravatar #2 - XERXES
23. aug. 2008 15:03
Måske er det fordi du ligner en hund!?
Gravatar #3 - TullejR
23. aug. 2008 15:18
Ellers så er det præcist den der tankegang der er skyld i det :-)
Gravatar #4 - Corholio
23. aug. 2008 15:22

I'm game...

kan heller ikke score - ender med at blive venner (yes, det er dælme det man søger ... NOT), i stedet for at få gjort kvinden "fugtig i fugen" (citat: Robert i Langt fra Las Vegas).
Gravatar #5 - myplacedk
23. aug. 2008 15:25
Hvorfor spørger du dem, som har samme problem? ;-)

Umiddelbart lyder det som om du "hænger ud" med folk der har andre interesser end dig, og ærgrer dig over at det kun giver yderligere bekendtskaber med andre interesser.

Gør det du har lyst til. Gør det sammen med andre, der har samme interesser. Så møder man folk af samme sind.
Gravatar #6 - myplacedk
23. aug. 2008 15:32
Jeg har ikke helt forstået det nogle siger, om at hvis man bliver venner bliver man aldrig kærester.

Samtidig siger folk at et godt forhold bygger oven på et godt venskab.

Måske skal venskabet og kærligheden komme på samme tid (hvilket skete for min kæreste gennem de sidste ... æh ... 10+ år), så passer de to udtalelser da sammen.

Men ellers, så husk at opfør dig som du vil behandles. Hvis de behandler dig som en ven, er det nok fordi du opfører dig som en ven.
Hvordan man bruger det tip i praksis (i denne sammenhæng) skal jeg så ikke helt kunne sige. ;-)
Men måske kan du selv se det ud fra dine egne handliger. Fx. er der stor forskel på at gøre en venne-tjeneste, og at gøre noget sødt for kvinden man vil ha'.
Der er også stor forskel på hvordan venner er opmærksomme på hinanden, og hvordan man er opmærksom på den person, som er ens et og alt. (Og her tænker jeg både på at observere, og at reagere over for personen ud fra hvad man observerer.)

Når det er sagt: Jeg kender adskillige jævnaldrende kvinder som er godt "ven-materiale", men urealistisk som mere. Måske handler det bare om at finde den rigtige.
Gravatar #7 - Corholio
23. aug. 2008 15:47
Jeg har ikke helt forstået det nogle siger, om at hvis man bliver venner bliver man aldrig kærester.

For mit vedkommende - jeg vil ikke risikere et venskab, ved at gøre tilnærmelser. Ville også føle mig temmelig dum, hvis jeg får en afvisning (fra en person man kender godt). Derfor tror jeg ikke at man bliver kæreste efter venskab.

Din udtalelse om at de skal komme på samme tid (kærlighed og venskab), giver ikke megen mening. Kærlighed kan vel ikke eksistere uden venskab (så er det begær).
Gravatar #8 - sKIDROw
23. aug. 2008 15:59

Mine problemer med det andet køn, bliver ikke løst af sådan en cruise. Mit selvværd eller mangel på samme, og min socialfobi bliver ikke bedre af, at jagtmarkerne bliver byttet ud.

Det kan dog hjælpe, at finde knap så umodne hunkøn at gå efter. ;)
Gravatar #9 - squad2nd
23. aug. 2008 16:02
#8 Ja... men på den anden side... hvor finder man så de modne kvinder henne?

Fx på www.loveme.com kan man faktisk tilføje kvinder til 'basket'... og de ser smækre ud...
Gravatar #10 - Corholio
23. aug. 2008 16:07
Fx på www.loveme.com kan man faktisk tilføje kvinder til 'basket'... og de ser smækre ud...

Ja, ja.... men er der privatgaranti ?

EDIT: Jeg læste lige hvad jeg har skrevet og opdagede hvor let det kunne misfortolkes - det var ment som en joke med henblik på Anelguso's salgstråd af tidligere dato.
Gravatar #11 - squad2nd
23. aug. 2008 16:22
#10 ... hvis 'han' (u known damn well who Im talking about, boy) er ejer af det sted... så køber jeg naturligvis intet.
Gravatar #12 - noramskull
23. aug. 2008 17:05

Det gør dem vel ikke wannabe-maskuline at de gerne vil ham mænd som netop er maskuline vel?

Det kunne være du skulle bide i det sure æble og begynde at træne? :P
Gravatar #13 - squad2nd
23. aug. 2008 17:58
#12 Ah nu synes jeg bestemt ikke at man er maskulin bare fordi man er veltrænet...
Gravatar #14 - arne_v
23. aug. 2008 18:14

Prøv og gå ind i et motions center, find en som træner med 40+ kg håndvægte og fortæl ham det !

:-)
Gravatar #15 - PazO
23. aug. 2008 18:25
Hmmm... har du forsøgt metoden med at drikke dem totalt wasted? Jeg har selv gode erfaringer med denne fremgangsmåde.
Gravatar #16 - noramskull
23. aug. 2008 18:30

Det handler også om signal værdi, langt de fleste kvinder kan godt lide at føle sig beskyttede, og det er en del nemmere at overbevise dem om at du kan påtage dig den rolle, hvis dine arme er større end hendes :)

Jeg kan i øvrigt godt komme med et par flere guldkorn hvis det er, men jeg vil helst ikke deraile topic helt, men hvis et af dine salgsargumenter når du møder en, er at din mor siger at du er en pæn ung mand, så kunne det godt lyde som om at du har problemer :)
Gravatar #17 - Magten
23. aug. 2008 18:31
15 skrev:
Hmmm... har du forsøgt metoden med at drikke dem totalt wasted? Jeg har selv gode erfaringer med denne fremgangsmåde.
Det plejer at hjælpe på det.. Men det hjælper jo ikke dagen efter og fremad når de finder ud af hvem du er ;)

Der findes super mange fede bøger om det her emne.. Ikke nødvendigvis bøgerne der påstår du kan blive en guru til at score, men om at udvikle sig og gøre sig interessant. Bl.a. ved at få selvtilliden i vejret..

Ja tanken er latterlig, og jeg grinte selv af det... Lige indtil jeg prøvede at læse om det.. Personlighed er langt mere værd end at være pumpet etc.. Men det kræver man har indstillingen iorden og tror på det :)

Jeg har faktisk brugt "min mormor synes jeg er en pæn ung mand" som opener.. Virkede overraskende godt :)
Gravatar #18 - noramskull
23. aug. 2008 18:36

Du kan sagtens gøre det, hvis du kan finde ud af at gøre det ironisk og samtidig smile til hende.

I sidste ende handler det overraskende meget mere om attituden man har når man siger noget, end hvad man egentlig siger.
Gravatar #19 - squad2nd
23. aug. 2008 18:54
Det er egenligt lidt morsomt at kvinder føler sig beskyttede bare fordi de er sammen med en fyr der er muskuløs. Hvis vi snakker vold, kan de jo kun udrette skade hvis det er mand-til-mand combat.

Selv den mest pjokkede nørd kan da sætte sig ind i sin bil og meje He-man'den ned på gaden... og så kan han ligge der med sine store arme og indvoldende ud over gaden... beskyttende... shit !
Gravatar #20 - noramskull
23. aug. 2008 18:58

Det er fordi at vores følelser ikke har tilpasset sig det moderne samfund.

Rent følelsesmæssigt lever vi allesammen i urtiden hvor det rent faktisk betød noget. Men under alle omstændigheder skal man have en attitude til at bakke det op med, man skal med andre ord være dominant.
Gravatar #21 - squad2nd
23. aug. 2008 19:07
#20 Kan have på min fornemmelse af det er alle de sexologer og medier der bare ikke kan holde deres kæft lukket mht. deres idealer som sarte sjæler hopper i med.

Personligt kan jeg ikke selv leve op til dem.
Fx sådan et nasty blad som fx Ekstra Bladet... hvis man læser deres breve om forhold, får man da dårligt selvtillid.
Gravatar #22 - noramskull
23. aug. 2008 19:35

Efter min erfaring har medierne gjort det værre med deres mande idealer, i det at der er mange piger som umiddelbart ikke mener at de kan blive tiltrukket af andet end Justin Timberlake og Jensen Ackles.

Jeg ligner bestemt ikke ovenstående, men det betyder ikke, at jeg er ude af stand til at få fat i nogle af de pæne piger. Kvinder dømmer ikke mænd på udseende, i samme grad som vi gør. I de fleste tilfælde er det et spørgsmål om teknik og erfaring.

Men altså, det skader bestemt ikke dine chancer hvis du træner, og selvom det måske ikke umiddelbart virker særlig mandigt, så kan det også være en god ide at købe dig nogle ansigtsprodukter, specielt hvis du har fedtet hud.

Personligt havde jeg sværest ved sidstnævnte, men altså, målet helliger midlet ikke?
Gravatar #23 - übermench
23. aug. 2008 19:39
Jeg finder at mange kvinder har for høje forventninger til mænd. Mange kvinder antager at der findes mange perfekte mænd, som bare venter på at score dem.

Der er så mange kvinder der først vil scores når de står overfor en mand der har en IQ på 130, 190 cm høj, muskulus, brune øjne, er tideligere Jægersoldat og håndværker, samtidig med at han nu er børnelæge som arbejder på en kur mod kræft i fritiden.
Det er den mand som mange kvinder de regner med venter på dem derude, og hvis man ikke lever op til bare en lille smule af det, så er man i deres øjne affald.
Denne berømte karikatur-tegning illustrerer det meget fint:
http://i193.photobucket.com/albums/z204/alexel1024...
Gravatar #24 - squad2nd
23. aug. 2008 19:41
#22 Åh, lige en pointe jeg glemte at nævne... når jeg siger score en kvinde, mener jeg ikke bare til sex... men en man faktisk har lyst til at opbygge et forhold med...

Eller er jeg for gammeldags? ;)

Det med ansigtsprodukter er cool nok... men til jer der bruger det... få for guds skyld fat i noget som nogenlunde passer til jeres hud... jeg brugte engang noget der gjorde at jeg glinsede og lignede en der var blevet overhældt med vaseline og forsøgt kraniepulet.
Gravatar #25 - noramskull
23. aug. 2008 20:09

Var det ikke dig som ville på brude-cruise til ukraine? :P

Men altså, du skal prøve at undgå tanken om forhold, og til en vis grænse også sex. Når du taler med en pige, så skal du tænke på det som et spil hvor du prøver at opbygge erfaring og eventuelt slæbe hende med hjem. Hvis den ikke går, så bare glem hende og prøv med en ny, du må ikke lægge mere vægt på det, end når du fejler i et spil og bliver nødt til at loade.

Så skulle alle herinde vidst kunne forstå det :D

Der er ikke nogle unikke piger heller, de fleste minder endda skræmmende meget om hinanden, så når du opbygger erfaring med hvad der virker ved en, så finder du også langsomt ud af hvordan de resterende virker.
Gravatar #26 - hgul
23. aug. 2008 20:17
#22 Hvem dælen er Jensen Ackles? Og der er ikke meget lækkert ved Justin ;-)

Men OK, jeg er vist heller ikke en typisk kvinde.

#23 At skære mange over en kam er egentlig ikke et særligt charmerende træk ;-)
Gravatar #27 - noramskull
23. aug. 2008 20:21

Jensen Ackles:
http://www.wallpaperbase.com/wallpapers/celebsm/je...

Tror ikke der er særlig mange mænd som kan hamle op med det.
Gravatar #28 - hgul
23. aug. 2008 20:28
#27 Ja han er da bestemt meget pæn at se på, men nu er der da heldigvis andet end udseendet der betyder noget ;-)

Selvom det selvfølgelig for nogen bare er en tom kliche.
Gravatar #29 - noramskull
23. aug. 2008 20:33

Det var netop også min pointe, at man ikke behøver at se sådan ud, for at få fat i en pige. ;)
Gravatar #30 - squad2nd
23. aug. 2008 20:42

...du må ikke lægge mere vægt på det, end når du fejler i et spil og bliver nødt til at loade.

Jeg har engang smadret to joypads på en aften fordi jeg blev slået i Mario Kart 64.................
Gravatar #31 - noramskull
23. aug. 2008 20:53

Hehe, men hvis du vil score, så kan du godt regne med at du kommer til at tabe mange gange, det er ligesom alt andet her i livet, det kræver øvelse.
Gravatar #32 - squad2nd
23. aug. 2008 21:22
#31 Nu var problemet ikke at score, men at jeg ikke mener at pigerne her i DK er særligt attraktive i forhold til det pladder man skal høre og gøre for dem. Det forklarer bestemt hvorfor skilsmisseraten er så høj og der er så mange singler i DK.

Derfor, er det interessante jo at komme til det vilde Østeuropa for at opleve nogen piger der gør noget ud af sig selv og er interesseret i familie, og ikke bare vil være en ultimativ hore..

Bare min mening...
Gravatar #33 - noramskull
23. aug. 2008 21:45

Der er skam mange søde piger i Danmark, så medmindre du kommer fra en eller anden underlig landsdel, så skal du nok ikke regne med at det hjælper at opsøge piger et andet sted.

Skilsmisseraten er høj i Danmark fordi at det ikke er et tabu at gå fra hinanden. Det er ikke fordi at der er noget galt med kvinderne her i landet.
Gravatar #34 - praktikant muffe AKA pewbe
23. aug. 2008 21:49
Men HVOR er de søde piger???? :S
Gravatar #35 - squad2nd
23. aug. 2008 21:55
#23 Selvom jeg ratede dig til Interessant vil jeg stadig lige sige at det nok var det indlæg der ramte nosserne med hammeren allerhårdest. Jeg er fuldstændig enig!
Gravatar #36 - squad2nd
23. aug. 2008 22:03
#33 Naturligvis er det ikke et tabu

Jeg kørte engang i bus til arbejde, om morgenen, hvor alle skoleeleverne skulle med... dér kunne jeg overhøre nogen samtaler mellem de unge piger. Det var sgu rart at høre på hvem de havde fået finger af, hvem de havde slugt sperm på og hvor meget de kunne drikke... nogen synes naturligvis det er et rigtigt dejligt tabu der bliver brudt med at man snakker så åbent om det... for mig får det bare til at virke at de ikke er fem potter urin værd.

Noget andet... en af mine kammerater som gik på Uni, han overhørte en samtale mellem nogen VIRKELIG flotte tøser..... "ja nu bliver min kæreste jo snart lukket ud fra fængslet for vold og sælge stoffer... han er rigtig stor og lækker..."

Hvor er de bare kloge de kvinder.
Gravatar #37 - hgul
23. aug. 2008 22:06
#34 Jeg er lige her :-P
Gravatar #38 - noramskull
23. aug. 2008 22:11

De er over alt, du skal bare lære at snakke med dem ;)

Lad mig starte ud med at sige, at rent intelligensmæssigt står det altså lige slemt til på begge hold. Derudover så tror jeg du mener at du kan overtale en pige til at kunne lide dig, sådan fungerer de altså bare ikke.

Piger vil altid lade følelser styre deres valg, så det duer ikke hvis du prøver at overtale dem til at kunne lide dig, du skal få dem til at føle at de kan lide dig.
Gravatar #39 - praktikant muffe AKA pewbe
23. aug. 2008 22:23
Du er så bare lige 10 år ældre end mig :/

Snakke med en pige??? Tror du jeg vil have pigelus??? ;P
Gravatar #40 - hgul
23. aug. 2008 22:26
#39 Ja det fandt jeg så også ud af, men du spurgte jo selv :-D
Gravatar #41 - praktikant muffe AKA pewbe
23. aug. 2008 22:28
Men jeg har hørt man skal prøve grænser? ;P
Gravatar #42 - natterjack
23. aug. 2008 22:37
7 skrev:
For mit vedkommende - jeg vil ikke risikere et venskab, ved at gøre tilnærmelser. Ville også føle mig temmelig dum, hvis jeg får en afvisning (fra en person man kender godt). Derfor tror jeg ikke at man bliver kæreste efter venskab.

Din udtalelse om at de skal komme på samme tid (kærlighed og venskab), giver ikke megen mening. Kærlighed kan vel ikke eksistere uden venskab (så er det begær).

Først siger du at du ikke vil være kæreste med en person du i forvejen er ven med, derefter siger du man skal være venner først, ellers er det begær?

32 skrev:
#31 Nu var problemet ikke at score, men at jeg ikke mener at pigerne her i DK er særligt attraktive i forhold til det pladder man skal høre og gøre for dem. Det forklarer bestemt hvorfor skilsmisseraten er så høj og der er så mange singler i DK.

Derfor, er det interessante jo at komme til det vilde Østeuropa for at opleve nogen piger der gør noget ud af sig selv og er interesseret i familie, og ikke bare vil være en ultimativ hore..

Bare min mening...

Det er sgu da ikke underligt du ikke kan finde en ordentlig pige, når du har et så fordomsfuldt og nedladende forhold til dem. Måske skulle du bare finde dig en omgangskreds som ikke er fyldt med idioter.
Gravatar #43 - andes
23. aug. 2008 23:32
Jeg er røvtræt af danske piger, og det ironiske er at det er mange af dem også selv, eller også bliver de det senere i livet.

Danske piger er nogle skvat. Alle de regler, krav og forventninger som de suger til sig fra medier og veninder. De skal være åh så selvstændige, men ender som nogle ynkelige slaver af moden og deres egne forskruede fantasier om hvad Et Lykkeligt Liv™ er. Kan de dog ikke bare finde en sød fyr og så elske ham resten af livet - hvor svært kan være?

Der var engang hvor jeg ville gå i motionscenter eller på andre måder gøre noget ud af at vise min respekt for det modsatte køn. Men man møder så mange selvoptagede, respektløse, og grænsende til det vamle, urealistiske kællinger at man er nød til nogle gange at spørge sig selv om: hvad laver jeg her? Hvorfor overhovedet spilde sin tid på mennesker som dem her?

Så en tur til Ukraine eller et andet sted hvor mænd er mænd og kvinder er kvinder og forstår at sætte pris på hinanden lyder bestemt ikke som en dårlig idé. Jeg har dog på fornemmelsen at man skal noget længere mod syd eller øst før man virkelig ankommer til det forjættede land.

Mange af de flotte piger du finder på sites som det der tidligere er nævnt her er selv på udkig efter prinsen på den hvide hest, hvor piger i visse andre lande er lykkelige for at få en mand der bare kan give dem mad på bordet hver aften...
Gravatar #44 - natterjack
23. aug. 2008 23:59
#43 Hvor er du fucking dum at høre på. At du kun har erfaring med den slags piger du nævner er sgu da ikke ensbetydende med at alle er sådan. Prøv at være en smule mindre arrogant i stedet for at tilsvine alle piger i landet, idiot.
Gravatar #45 - andes
24. aug. 2008 00:08
Slap dog af - jeg skriver bare min mening - og den holder jeg fast ved. Det er meget muligt at du syntes din søster eller kæreste eller nogle andre piger du kender er søde nok. Men det gør jeg bare ikke. For jeg kender dem ikke.
Gravatar #46 - andes
24. aug. 2008 01:11
Jeg kender godt din type. Du har en masse små veninder. De er ikke virkeligt klamme, men de er heller ikke de lækreste skår på skolen. De er alle sammen lidt usikre på sig selv, og mange af dem ryger. Du har numre på dem alle sammen i din mobiltelefon, og så sidder du i arbejdstiden og skriver små hihi-beskeder i chat-sprog med masser af "knuz" og "*ss*" til dem, og i weekenden går I i byen sammen, hvor I sidder og taler overfladisk til hinanden, og bekræfter hinanden I hvor meget bedre I er end alle de andre. Du har en storebror, der er et par år ældre, som godt kan lide hård rock (Metallica!!), og I har samme venner, men I er altid lidt på kant med hinanden, og har konkurreret om jeres forældres, især jeres mors (som er tilhænger af økologi), kærlighed lige siden du blev født. I din fritid arbejder du lidt med multimedier, og laver 3D-modeller af spilfigurer i Maya (altid under Windows eller Mac - Linux er underligt). Du har altid fået middelmådige karakterer i skolen, og især klarede du dig virkelig dårligt i matematik - det er som du ikke engang forstår de opgaver du bliver stillet i faget, men finder dog trøst i at dine veninder heller ikke kan. Der er godt nok nogen andre elever i klassen der får meget høje karakterer, men du forstår ikke helt hvor de kommer fra, eller hvorfor de er der - de har ligesom bare altid været der. Og når det bliver weekend igen så glemmer du dem, og de dårlige karakterer, for nu er du sammen med veninderne, og I bekræfter hinanden I hvor dårlige opgaverne er, og hvor gode I selv er, som I aldrig har bekræftet hinanden før, og så kan alt andet jo være lige meget.

*shrugs* Jeg havde lyst.
Gravatar #47 - myplacedk
24. aug. 2008 06:46
43 skrev:
Danske piger er nogle skvat.

Nogle af dem er. Jeg synes de er nemme at genkende, og så lader jeg dem bare være. Der er stadig mange tilbage.

43 skrev:
Der var engang hvor jeg ville gå i motionscenter eller på andre måder gøre noget ud af at vise min respekt for det modsatte køn. Men man møder så mange selvoptagede, respektløse, og grænsende til det vamle, urealistiske kællinger at man er nød til nogle gange at spørge sig selv om: hvad laver jeg her? Hvorfor overhovedet spilde sin tid på mennesker som dem her?

Der er nogle som kommer sådan et sted en halv time om ugen. Og så er der nogle som hænger ud der i timevis hver dag.
Jeg ved godt det er de først-nævnte du er interesseret i, men hvad får dig til at tro at det er dem du ser mest til i motions-centret? Få din motion og gå igen. Vil du have selskab der, så tag nogen med. Det var det jeg gjorde. (Begge gange jeg har været i motions-center. Er der nogen der vil have et udløbet 10-turskort med 8 klip på?)

Jeg forstår virkelig ikke den generalisering af danske kvinder. Dem jeg kender er SÅ forskellige, og dem jeg kender bedst er ganske interessante at være i selskab med.
Gravatar #48 - hgul
24. aug. 2008 07:44
#41 Haha, ja der vil være tale om en speciel form for grænser - jeg er btw. mest til hankønsvæsner der er ældre end jeg ;-)

Men jeg har en niece på 12 år - så er du rigtig rar kan det være hun var noget - altså om nogle år :-P

#43 Du har ikke overvejet, at det er dig der er noget galt med, og ikke tøserne? Du virker i hvert fald temmelig indebrændt ;-)
Gravatar #49 - squad2nd
24. aug. 2008 08:02
Jeg elsker den her lille notits:

Den seksuelle revolution er over os.
Skrevet af VoxPopuli

------------------------------------------------
Jeg skal advare imod, at der i dette indlæg forekommer ukorrekte meninger, brug af vulgære udtryk og sure opstød. Alt sammen med det formål, at fremhæve pointen.

Velkommen til den nye seksuelle revolution. Året er 2008. Det er i dag. Vi er frisindet som aldrig før. Glem de flippede 60ere og de behårede 70ere. Det er nu revolutionen sker. Kønnene har endelig frigjort sig fra de undertrykkende bånd, som har fastholdt kvinder og mænd i et nypuritansk enevælde. Nu er vi frie.

52 % af de danske kvinder boller udenom. Kvinderne har overhalet mænd i forræderi. Et stort tillykke herfra. Mændene er dog lige efter med 51 %. 40 % af de danske kvinder hævder, at de er bi-seksuelle selv om de reelt ikke aner en kæft om begrebet, men da det er blevet pop-kultur, at spise kikskage og slikke fisse på veninden, så gør vi selvfølgelig dette. 95 % af disse kvinder angiver ”slikke-teknik” som en primær grund til deres forelskelse i eget køn. Mændene skriger hurra indtil det går op for dem, at kæresten faktisk ikke slikker løs for hans skyld, men fordi, at man som seksuel kvinde naturligvis skal prøve en anden pige. Ellers er man jo ikke moderne og frigjort. Hun vil skide på hans pik.

Skide er også noget vi gør. Både i soveværelset og i parforholdet. Aldrig har der været så mange singler og så mange forliste ægteskaber. Vi er frie. Vi er optaget af vores egen erotiske selvfortælling, og her harmonere det ikke hvis kæresten ikke er til swingersex og ble-skifte. Vi finder naturligvis trøst i diverse sexologer som via en stadig mere ligegyldig dagspresse fortæller os, at gangbang, elektrosex og sex med dyr er helt normalt. Vi skal ikke begrænse vores horisont men udvide denne. Vi er frie.

Kvinderne har specielt taget dette til sig. Mange af dem er utrolig feminine i deres udtryk. Brystoperationer, højhælet sko, lavtaljet bukser hvor trusserne skriger ”flå mig af” og et fitness helvede som hvert år får tusindvis af kvinder til, at hensynke i selvmordstanker. Teenagepigerne er helt vilde. De dyrker konkurrencer hvor de kappes om hvem, som kan bolle med flest mænd på en weekend. De har endda et point system.

Kvinderne er feminine og smukke indtil de åbner munden. Så taler de som en mellemting mellem en havnearbejder fra Lindø skibsværft, som lige er blevet opsagt, og så en fladpandet amerikansk pornomodel. Porno har i øvrigt skiftet kontinent. I dag kommer det meste kvalitetsporno fra Europa og især fra smukke slanke østeuropæiske piger. De er sluppet ud fra jerntæppet. De er frie.

Mændene fatter ingenting. De er blevet ukonkurreret af kvinderne medmindre de kan tantra-sex og bolle løs i 5 stive timer. Det kan de ikke. Faktisk lider mange mænd af præstationsangst fordi kvinderne har overtaget sex-scenen og nu kræver sprøjteorgasmer på stribe. De æder potenspiller i ren desperation. Alligevel ligger 51 % af kvinderne og fantasere om andre mænd mens de har sex med kæresten. Et stort tillykke herfra med endnu et forræderi.

Selv tænder jeg på en bred vifte af seksuelle varianter. Den seksuelle fantasi er vigtig. Det er i orden, at vi skal spanke hinanden, dyrke urinsex, fist fucking, trekantsex, osv. Men vi skal gøre det af lyst. Ikke fordi, at vi er frie til at gøre det. Ikke fordi, at vi bliver fortalt, at vi ikke er seksuelle væsner hvis ikke vi hopper med på vognen og dyrker ”friheden”

Sex er ikke 1000 gram oksekød på tilbud i Netto. Det er en privat og intim seance, som knytter os til hinanden. Som udvikler intimiten mellem to mennesker og gør disse fortrolige med hinanden. Det skal ikke gøres poppet eller ”moderne” at afsøge grænserne og overskride dem blot fordi, at vi er frie.

Tak for sperm, urin og sprøjte orgasmer. Husk nu, at skide konen i munden inden du går i seng, for du vil jo gerne være moderne. Ikke sandt?
Gravatar #50 - natterjack
24. aug. 2008 08:28

1. Mindes ikke at nogle af mine veninder ryger.
2. Hader folk der skriver "knuz" og *ss*
3. Jeg har en lillebror, der ikke kan lide Metallica.
4. Min mor er rimelig ligeglad med økologi.
5. Jeg har aldrig haft Maya på min computer, jeg kører Linux på min bærbare.
6. Jeg starter på Medialogi på mandag, hvor matematik bl.a. er et af hovedfagene.

Hvis dit indlæg var et forsøg på at fornærme mig vil jeg foreslå du bruger din tid på noget andet, for det er du fandme dårlig til.

At jeg kender piger, som jeg kan lide, er ikke ensbetydende med at jeg er afhængig af de venskaber. Igen, du er ret sølle at høre på, og nej, jeg gider ikke slappe af for du sidder netop også og sviner alle de piger jeg kender.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login