mboost-dp1
Til os der mangler en kvinde!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Touché !
For fanden hvor det godt skrevet af ham gutten (guttinden ?)
Og til trådstarteren vil jeg blot sige, ja det er sgu svært med de piger, og ja, måske er mange af de danske piger blevet blot en smule for krævende. Nu er jeg heldigvis langt over teenage alderen, og tror da ikke de piger/kvinder jeg interesserer mig for er lige så nemme, eller lyder lige så dumme, som diverse af teenage tøserne gør.
Dermed ikek sagt at der ikke er vrøvl med de lidt ældre tøser :) .. det er blot nogle helt andre problemer man har der. Men en af de ting der går igen, er at hvis man ikke lige en Brad Pitt eller er jægersoldat i sin fritid, med en krop som swarzennigger, ja ... så kan man godt føle at pigerne ikke kigger i ens retning. Det triste ed deet er, at jo, jeg kigger da efter de pæne slanke piger, men jeg kigger sku lige så meget efter hende der har lidt kød på sidebenet, og skulel jeg vælge, ville det falde ud til sidst nævnte.
Det jeg vil siger er vel egentligt blot, træk vejret knægt, træk vejret dybt, og prøv at finde ud af hvad du egentlig gerne vil med en "kæreste". Er det en bolleveninde du søger, er det en til de lange gøture langs stranden, en sminke dukke, jamen hvad søger du?
Også til sidst, med din alder har du endnu slet ikke noget at pive over, kom igen når du har fået hår omkring pikken, og damerne vil have lov til at barbere dig omkring det hellige område, lige nøjagtig på det tidspunkt begynder dine problemer i livet for alvor !
Touché !
For fanden hvor det godt skrevet af ham gutten (guttinden ?)
Og til trådstarteren vil jeg blot sige, ja det er sgu svært med de piger, og ja, måske er mange af de danske piger blevet blot en smule for krævende. Nu er jeg heldigvis langt over teenage alderen, og tror da ikke de piger/kvinder jeg interesserer mig for er lige så nemme, eller lyder lige så dumme, som diverse af teenage tøserne gør.
Dermed ikek sagt at der ikke er vrøvl med de lidt ældre tøser :) .. det er blot nogle helt andre problemer man har der. Men en af de ting der går igen, er at hvis man ikke lige en Brad Pitt eller er jægersoldat i sin fritid, med en krop som swarzennigger, ja ... så kan man godt føle at pigerne ikke kigger i ens retning. Det triste ed deet er, at jo, jeg kigger da efter de pæne slanke piger, men jeg kigger sku lige så meget efter hende der har lidt kød på sidebenet, og skulel jeg vælge, ville det falde ud til sidst nævnte.
Det jeg vil siger er vel egentligt blot, træk vejret knægt, træk vejret dybt, og prøv at finde ud af hvad du egentlig gerne vil med en "kæreste". Er det en bolleveninde du søger, er det en til de lange gøture langs stranden, en sminke dukke, jamen hvad søger du?
Også til sidst, med din alder har du endnu slet ikke noget at pive over, kom igen når du har fået hår omkring pikken, og damerne vil have lov til at barbere dig omkring det hellige område, lige nøjagtig på det tidspunkt begynder dine problemer i livet for alvor !
Av... den synes jeg godt nok var grov (håber den var sagt med et smil på læben).
Alder er vel ligegyldig, mht. problemer med kærlighed. En 14-årig knægt vil nok føle sig lige så gutted af en afvisning, som en 28-årig føler?
Ok, det her er på vej hen, hvor det er ved at blive sørgeligt, så lad mig lige gøre et par ting klare for jer.
1. INGEN kvinder kan lide bitre mænd.
2. De fleste kvinder virker som nogle dumme kællinger fordi at de er vant til at blive antastet kontant af mænd som vil i seng med dem. Hvis man viser overfor dem at man ikke bare er en tilfældig tumpe ligesom resten af mændene, så ændrer deres attitude sig straks.
3. Man behøver ikke være ultra-lækker for at få fat i en, det hjælper at man gør lidt ud af sig selv, men det er ikke noget som er afgørende på nogen måde.
4. De fleste af jer snakker konstant om hvordan at i vil finde den eneste ene, blive gift og leve lykkeligt til jeres dages ende og så påstår i at medierne har hjernevasket pigerne til at være nogle billige ludere som åbenbart går i seng med alle andre end jer. Men kunne det tænkes at det med at leve lykkeligt til sine dages ende var noget bullshit som medierne har hjernevasket jer med?
1. INGEN kvinder kan lide bitre mænd.
2. De fleste kvinder virker som nogle dumme kællinger fordi at de er vant til at blive antastet kontant af mænd som vil i seng med dem. Hvis man viser overfor dem at man ikke bare er en tilfældig tumpe ligesom resten af mændene, så ændrer deres attitude sig straks.
3. Man behøver ikke være ultra-lækker for at få fat i en, det hjælper at man gør lidt ud af sig selv, men det er ikke noget som er afgørende på nogen måde.
4. De fleste af jer snakker konstant om hvordan at i vil finde den eneste ene, blive gift og leve lykkeligt til jeres dages ende og så påstår i at medierne har hjernevasket pigerne til at være nogle billige ludere som åbenbart går i seng med alle andre end jer. Men kunne det tænkes at det med at leve lykkeligt til sine dages ende var noget bullshit som medierne har hjernevasket jer med?
Jeg tø garantere for at det var sagt med et smil på læben, men egentlig var der vel også lidt alvor idet, knægten er så hut jeg visker, stadig kun 16. Når man er i den alder, så er det endnu ikek livets store kærlighed man jagter, blot en partner at have det godt med, indtil den næste partner dukker op.
Det er ihvertfald sådan jeg ser teenager årerne, når man så bliver lidt ældre, så begynder mand at længes efter en at slå sig ned med, at bygge et liv op sammen med. Det var egentlig sådan mere mindre den retning jeg ville pege ham i, nyd dine forbandende teenager år (Nej nej nej .. jeg savner SLET ikke at være 16 *ironi kan forekomme*), Når du så kommer lidt længere henad i livet, opdager du at livet måske slet ikek var så værst dengang du var 16 :)
Hvem snakker om at vi er bitre, vi har det vel blot lige sådan som mange kvinder har det, vi er træt af at det er medierne der definerer hvornår mand er lækker, dvs hos piger skal du være åleslank, og helst have bryster i mellon klassen, og hos os mænd skal man helst ligne en krydsning mellem Mikkel kessler og Roger Moores stilfuldhed. Det er sku ikke enmt at leve op til :)
Jeg tø garantere for at det var sagt med et smil på læben, men egentlig var der vel også lidt alvor idet, knægten er så hut jeg visker, stadig kun 16. Når man er i den alder, så er det endnu ikek livets store kærlighed man jagter, blot en partner at have det godt med, indtil den næste partner dukker op.
Det er ihvertfald sådan jeg ser teenager årerne, når man så bliver lidt ældre, så begynder mand at længes efter en at slå sig ned med, at bygge et liv op sammen med. Det var egentlig sådan mere mindre den retning jeg ville pege ham i, nyd dine forbandende teenager år (Nej nej nej .. jeg savner SLET ikke at være 16 *ironi kan forekomme*), Når du så kommer lidt længere henad i livet, opdager du at livet måske slet ikek var så værst dengang du var 16 :)
Hvem snakker om at vi er bitre, vi har det vel blot lige sådan som mange kvinder har det, vi er træt af at det er medierne der definerer hvornår mand er lækker, dvs hos piger skal du være åleslank, og helst have bryster i mellon klassen, og hos os mænd skal man helst ligne en krydsning mellem Mikkel kessler og Roger Moores stilfuldhed. Det er sku ikke enmt at leve op til :)
Korrekt... og når man ikke kan leve op til det, føler man sig som affald. Der er ikke særligt mange der kan lide at føle sig som affald... og så får man psykiske problemer og begynder at skrive om sine beretninger på et site som oprindeligt var brugt til at informere og diskutere soft/hardware! ;)
Spøg til side... når begge kønnene er så 'ødelagte' og har så mange fisefornemme idealer som kun et par procent kan leve op til, så er det da klart at man lægger de mennesker bag sig, og kigger sig om efter nogen fra andre lande.
Korrekt... og når man ikke kan leve op til det, føler man sig som affald. Der er ikke særligt mange der kan lide at føle sig som affald... og så får man psykiske problemer og begynder at skrive om sine beretninger på et site som oprindeligt var brugt til at informere og diskutere soft/hardware! ;)
Spøg til side... når begge kønnene er så 'ødelagte' og har så mange fisefornemme idealer som kun et par procent kan leve op til, så er det da klart at man lægger de mennesker bag sig, og kigger sig om efter nogen fra andre lande.
#55 & #57
Det lader da til at i hopper mere på mediernes løgne end pigerne gør, kvinderne leder heller ikke efter den perfekte mand. De vil sige at de gør det, medierne vil sige at de gør det, men sådan er det ikke.
Det lyder da meget logisk ikke? Bortset lige fra det faktum at kvinder ikke vælger deres partner efter hvad der er logisk, de vælger med følelserne.
Desuden er den normale pige mere bange for at hun ikke kan leve op til jeres standarder end i er for at i ikke kan leve op til hendes standarder.
Det lader da til at i hopper mere på mediernes løgne end pigerne gør, kvinderne leder heller ikke efter den perfekte mand. De vil sige at de gør det, medierne vil sige at de gør det, men sådan er det ikke.
Det lyder da meget logisk ikke? Bortset lige fra det faktum at kvinder ikke vælger deres partner efter hvad der er logisk, de vælger med følelserne.
Desuden er den normale pige mere bange for at hun ikke kan leve op til jeres standarder end i er for at i ikke kan leve op til hendes standarder.
Ja, jeg beklager at det er sådan, men enten kan man acceptere tingene for hvordan de er, ellers kan man gå og være bitter over det resten af sit liv.
Ligesom alle andre dyr på planeten er vi oprindeligt ikke skabt til monogami, det vil være ligesom løverne på discovery, den stærkeste han render med alle pigerne. Problemet er bare at samfundet er skruet sammen til monogami, således at pigerne bliver nødt til at være sammen med "taberne" i flokken, det vil før eller siden føre til utroskab fra pigernes side ad.
Selv hvis i hentede en pige fra et andet land, så ville der være en eller anden narrøv som løb med hende på et tidspunkt.
Og så skal man heller ikke lægge vægt på sine følelser, man kommer til at blive vraget mange gange, rigtig mange gange. Som regel får man heller ikke muligheden for et forhold, før man ikke længere har lyst til at have et.
Ja, jeg beklager at det er sådan, men enten kan man acceptere tingene for hvordan de er, ellers kan man gå og være bitter over det resten af sit liv.
Ligesom alle andre dyr på planeten er vi oprindeligt ikke skabt til monogami, det vil være ligesom løverne på discovery, den stærkeste han render med alle pigerne. Problemet er bare at samfundet er skruet sammen til monogami, således at pigerne bliver nødt til at være sammen med "taberne" i flokken, det vil før eller siden føre til utroskab fra pigernes side ad.
Selv hvis i hentede en pige fra et andet land, så ville der være en eller anden narrøv som løb med hende på et tidspunkt.
Og så skal man heller ikke lægge vægt på sine følelser, man kommer til at blive vraget mange gange, rigtig mange gange. Som regel får man heller ikke muligheden for et forhold, før man ikke længere har lyst til at have et.
48 skrev:#43 Du har ikke overvejet, at det er dig der er noget galt med, og ikke tøserne? Du virker i hvert fald temmelig indebrændt ;-)
Det er vel hønen og ægget. Hvis jeg er indebrændt er det nok ikke noget jeg har valgt.
53 skrev:Ok, det her er på vej hen, hvor det er ved at blive sørgeligt, så lad mig lige gøre et par ting klare for jer.
Det er præcis det jeg snakker om - alle de regler.
60 skrev:Og så skal man heller ikke lægge vægt på sine følelser, man kommer til at blive vraget mange gange, rigtig mange gange. Som regel får man heller ikke muligheden for et forhold, før man ikke længere har lyst til at have et.
Det lyder godt nok lidt trist - og lidt underligt at jeg skulle være den eneste i verden der søger fast partner. Måske er jeg særligt udvalgt af de højere magter? At det skulle være mig der er den nye messias ville på den anden side også være lidt trist. Tror du ikke nærmere det er et spørgsmål om 'kemi', som de kalder det - dvs. tilegnede idealer som det ikke er menneskeligt muligt at leve op til?
50 skrev:Igen, du er ret sølle at høre på, og nej, jeg gider ikke slappe af for du sidder netop også og sviner alle de piger jeg kender.
Hvad kan jeg sige - det er du også. Det er sørme flot at du kan komme pigerne til undsætning. Det er helt sikkert det de har brug for i det 21. århundrede.
Tror bare jeg stopper nu, kan godt se at majoriteten allerede har bestemt jer for at pigerne i Danmark kun vil være sammen med Brad Pitt og muligvis er i ledtog med djævelen med det ene formål at gøre livet surt for jer :)
#62 Men du kan vælge at komme ud af din indebrændthed i stedet for at give størstedelen af Danmarks kvinder skylden for situationen.
Det kan være, at det er mig der misforstår det der bliver skrevet, det skal jeg bestemt ikke kunne afvise, men det virker lidt som om, at flere af dem der har deltaget i den her tråd primært går efter de piger der ligner det billede medierne har skabt af den perfekte kvinde, men så samtidig finder det dybt forkasteligt, at pigerne går efter de mænd der ligner det billede medierne har skabt af den perfekte mand.
Så hvis kvinderne skal overveje at sænke kravene, så gælder det nok også den anden vej rundt ;-)
Det kan være, at det er mig der misforstår det der bliver skrevet, det skal jeg bestemt ikke kunne afvise, men det virker lidt som om, at flere af dem der har deltaget i den her tråd primært går efter de piger der ligner det billede medierne har skabt af den perfekte kvinde, men så samtidig finder det dybt forkasteligt, at pigerne går efter de mænd der ligner det billede medierne har skabt af den perfekte mand.
Så hvis kvinderne skal overveje at sænke kravene, så gælder det nok også den anden vej rundt ;-)
Ærgeligt, men forståeligt :) Du har nogle gode pointer...
#alle der vil til ukraine..
Hvorfor tager i ikke bare til Sverige eller Tyskland? Eller til Jylland hvis i bor på Sjælland og omvendt.. Oftest er det 100x nemmere når man er anderledes.. Og det er man unægteligt når man kommer fra et andet sted..
Men hvis i absolut skal have rejsen med, så tag da til Spanien eller noget i den stil.. Der er også nogle søde trunter :)
Ærgeligt, men forståeligt :) Du har nogle gode pointer...
#alle der vil til ukraine..
Hvorfor tager i ikke bare til Sverige eller Tyskland? Eller til Jylland hvis i bor på Sjælland og omvendt.. Oftest er det 100x nemmere når man er anderledes.. Og det er man unægteligt når man kommer fra et andet sted..
Men hvis i absolut skal have rejsen med, så tag da til Spanien eller noget i den stil.. Der er også nogle søde trunter :)
69 skrev:Ja for samtlige af DK's lede møgkællinger kunne aldrig finde på andet end at svine dig til..
At du formulerer det sarkastisk gør det ikke mere usandt.
Det er ikke kun ham. Jeg har den også... men det er ikke generelt til piger... det er til danske piger. Hvis det var til alle piger ville man vel ikke bruge tid på at skride et andet sted hen?
Her i DK er sæden knap nok størknet oppe i deres fjap før den næste fyr får lov til at fyre sit kaliber af.
Det er ikke kun ham. Jeg har den også... men det er ikke generelt til piger... det er til danske piger. Hvis det var til alle piger ville man vel ikke bruge tid på at skride et andet sted hen?
Her i DK er sæden knap nok størknet oppe i deres fjap før den næste fyr får lov til at fyre sit kaliber af.
Hold da helt fast, nu blev denne her tråd lige pludselig meget kvindefjendsk.
Jeg tror også bare at jeg stille og roligt trækker mig ud og dropper mere diskussion i tråden - det virker som om (som også hgul og Magten skriver) at der er nogle dybereliggende problemer her (en helt forkert indstilling til det modsatte køn).
Jeg tror også bare at jeg stille og roligt trækker mig ud og dropper mere diskussion i tråden - det virker som om (som også hgul og Magten skriver) at der er nogle dybereliggende problemer her (en helt forkert indstilling til det modsatte køn).
Og du mener at der ikke er nogle problemer med din holdning til tingene?
Jeg kan ikke se hvordan det vil hjælpe på situationen at betragte kvinder som "ludere" eller "kællinger"?
Bevares, det er da modigt af dig at du tør stå frem med dine holdninger, når du ikke har opgivet hverken navn, køn eller fødselsdato i din profil. Hvordan skal jeg så lige forholde mig til dine udtalelser?
At du ikke betragter "Det Store Kneppeshow" som en ideel verden, det kan vi vel godt blive enige om. Men hvilken verden er det lige du taler om? Jeg kender da en hel del personer hvor kærlighed for dem ikke er et "game". I samme forbindelse kunne jeg vil spørge om hvad du ville se som værende den "ideelle måde" at leve på? Skal vi tilbage til 30'erne, med nær-tvangsægteskabs-tilstande? En kvinde til en mand, for resten af livet - lige meget hvor ulykkeligt forholdet må være?
Arrrhhhh pis, nu lovede jeg jo mig selv at jeg ikke ville skrive mere i denne tråd.
Nu holder jeg mund (indtil der er nogle andre der kommer med idiotiske udtalelser).
Og du mener at der ikke er nogle problemer med din holdning til tingene?
Jeg kan ikke se hvordan det vil hjælpe på situationen at betragte kvinder som "ludere" eller "kællinger"?
Bevares, det er da modigt af dig at du tør stå frem med dine holdninger, når du ikke har opgivet hverken navn, køn eller fødselsdato i din profil. Hvordan skal jeg så lige forholde mig til dine udtalelser?
At du ikke betragter "Det Store Kneppeshow" som en ideel verden, det kan vi vel godt blive enige om. Men hvilken verden er det lige du taler om? Jeg kender da en hel del personer hvor kærlighed for dem ikke er et "game". I samme forbindelse kunne jeg vil spørge om hvad du ville se som værende den "ideelle måde" at leve på? Skal vi tilbage til 30'erne, med nær-tvangsægteskabs-tilstande? En kvinde til en mand, for resten af livet - lige meget hvor ulykkeligt forholdet må være?
Arrrhhhh pis, nu lovede jeg jo mig selv at jeg ikke ville skrive mere i denne tråd.
Nu holder jeg mund (indtil der er nogle andre der kommer med idiotiske udtalelser).
Og du mener stadig du har den helt rigtige indstilling og holdning overfor tøserne, og det er dem den er helt galt med når de ikke gider have et fast forhold til dig?72 skrev:#71
Omvendt bør man også være villig til at ændre på sig selv hvis man vil løse ens problemer.. Resten af verden ændrer sig ikke for din skyld!74 skrev:og det er jo ikke hipt at forholde sig til problemer, så nu kan vi alle sammen gå tilbage og lade som om Det Store Kneppeshow er en ideel måde at leve på.
76 skrev:Omvendt bør man også være villig til at ændre på sig selv hvis man vil løse ens problemer.. Resten af verden ændrer sig ikke for din skyld!
Det sagde hun også i går! Var det ikke netop den attitude du demonstrerer der vi kom fra? At alle mændene også begynder at opfører sig som kællinger gør det altså ikke mere ideelt.
Åh sådan har det ikke altid været. Jeg har skam været en af de der små homoer der, når jeg var sammen med de *badass* drenge, forsvarede pigerne med at de ikke bare skulle betragtes som fisser og underholdning.
Men ekspertpanelet herinde fra har jo udtalt sig om, at hvis man tænker sådan er man ikke 'rigtigt helt med' i naturens gang... og naturligvis er kvinder så primitive at de går efter alfahannen på diskogulvet med de store muskler og den største kæft...
Jeg var sygelig dum at tro på at kærlighed er vejen frem... nu forstår jeg bedre hvorfor jeg ikke hører på andet end vamle sexudskejelser! Undskyld...
Men hey, jeg er helt med nu drenge! Virkelig...
FISSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og SKÅÅÅÅÅÅL!!!
Og du mener stadig du har den helt rigtige indstilling og holdning overfor tøserne, og det er dem den er helt galt med når de ikke gider have et fast forhold til dig?
Åh sådan har det ikke altid været. Jeg har skam været en af de der små homoer der, når jeg var sammen med de *badass* drenge, forsvarede pigerne med at de ikke bare skulle betragtes som fisser og underholdning.
Men ekspertpanelet herinde fra har jo udtalt sig om, at hvis man tænker sådan er man ikke 'rigtigt helt med' i naturens gang... og naturligvis er kvinder så primitive at de går efter alfahannen på diskogulvet med de store muskler og den største kæft...
Jeg var sygelig dum at tro på at kærlighed er vejen frem... nu forstår jeg bedre hvorfor jeg ikke hører på andet end vamle sexudskejelser! Undskyld...
Men hey, jeg er helt med nu drenge! Virkelig...
FISSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og SKÅÅÅÅÅÅL!!!
75 skrev:I samme forbindelse kunne jeg vil spørge om hvad du ville se som værende den "ideelle måde" at leve på?
Den ideelle måde at leve på er ved gensidig respekt. Det betragter du måske som utopisk, men hvem er det så helt ærligt der er noget galt med?
Du kan ikke forvente at folk automatisk kan lide dig og synes du er den perfekte partner, hvis du ikke gider gøre noget for det..77 skrev:Det sagde hun også i går! Var det ikke netop den attitude du demonstrerer der vi kom fra? At alle mændene også begynder at opfører sig som kællinger gør det altså ikke mere ideelt.
Normalt er mit motto Længe leve dovenskaben men det tager du vist lidt for seriøst..
Så nu er man homo hvis man ikke synes piger bare skal betragtes som fisser? Sorry, men jeg kan virkelig ikke finde rundt i din tankegang...78 skrev:#76
Tænker hvordan?!78 skrev:Men ekspertpanelet herinde fra har jo udtalt sig om, at hvis man tænker sådan er man ikke 'rigtigt helt med' i naturens gang...
Nej, det er de ikke allesammen...78 skrev:og naturligvis er kvinder så primitive at de går efter alfahannen på diskogulvet med de store muskler og den største kæft...
Kærlighed er vejen frem.. Men man skal ligesom yde for at nyde, så der kommer altså noget før kærligheden..78 skrev:Jeg var sygelig dum at tro på at kærlighed er vejen frem... nu forstår jeg bedre hvorfor jeg ikke hører på andet end vamle sexudskejelser! Undskyld...
Og du mener selv du har respekt for kvinder?79 skrev:Den ideelle måde at leve på er ved gensidig respekt. Det betragter du måske som utopisk, men hvem er det så helt ærligt der er noget galt med?
81 skrev:Men man skal ligesom yde for at nyde, så der kommer altså noget før kærligheden..
Man skal gøre sig fortjent til at være elsket. Det må være bittert at være handicappet eller retarderet, og få at vide "beklager makker, når du ikke kan yde er der ikke plads til dig i Det Store Kneppeshow".
79 skrev:Og du mener selv du har respekt for kvinder?
I betragtning af hvordan de behandler mig og mange andre, ja.
Sjovt... selvom jeg er blevet afvist nogle gange, har jeg ikke mistet respekten for kvinder. Gad vide hvad du er blevet udsat for, for at have mistet respekten for kvinder?
Umiddelbart vil jeg tro at de blot har haft en voldsom reaktion, hvis du har udvist en opførsel der er relateret til denne du har udvist i denne diskussion.
Men...nåååååårh nej.... det er jo sandt - det er jo de andre (kvinderne) der er problemet.
I betragtning af hvordan de behandler mig og mange andre, ja.
Sjovt... selvom jeg er blevet afvist nogle gange, har jeg ikke mistet respekten for kvinder. Gad vide hvad du er blevet udsat for, for at have mistet respekten for kvinder?
Umiddelbart vil jeg tro at de blot har haft en voldsom reaktion, hvis du har udvist en opførsel der er relateret til denne du har udvist i denne diskussion.
Men...nåååååårh nej.... det er jo sandt - det er jo de andre (kvinderne) der er problemet.
Så spørger jeg så lige igen.. Du mener stadig din holdning er rigtig, og det er "dem" der er noget galt med?82 skrev:#81 Jeg vil lige sige at jeg personligt har respekt for piger.
Men danske piger? Nej. Grunden er simpel... alt for mange krav i forhold til hvad man selv får tilbage.
Man skal gøre sig fortjent til at være elsket. Det må være bittert at være handicappet eller retarderet, og få at vide "beklager makker, når du ikke kan yde er der ikke plads til dig i Det Store Kneppeshow".At man skal yde betyder ikke at man skal kunne rende rundt og varte dem op.. Det betyder at du ikke kan forvente pigerne kommer til dig, og vil være sammen med dig, hvis du bare sidder på din flade og surmuler..
I betragtning af hvordan de behandler mig og mange andre, ja.Så fordi nogen har behandlet dig dårligt, så gider du ikke gøre et forsøg?
A quitter never wins, a winner never quits
Stik det med kærlighed og følelser op i røven og gå ud og træn.
Så behøver du heller ikke kommunikere med de piger, de vil alligevel være så betaget af din totalt lækre krop!!
Og så er der masser af dejlig fisse!!!
"Hvad!? Jo jo selvfølgelig lover jeg at ringe...... haha..."
Så behøver du heller ikke kommunikere med de piger, de vil alligevel være så betaget af din totalt lækre krop!!
Jeg træner ikke.. Jeg vejer mere end jeg burde, og de kilo sidder det værste sted - som en øldunk.. Alligevel har jeg mødt mange søde piger, og haft nogle dejlige forhold som jeg desværre selv har fucket op...86 skrev:#83
At finde en kæreste minder på rigtig mange måder om at finde et job.
Hvis man på forhånd har besluttet sig for at samtlige virksomheder i Danmark er nogle røvhuller, skal man nok ikke regne med at blive headhuntet til en lederstilling.
Søde piger med jordforbindelse findes rent faktisk også i Danmark. De er ikke så nemme at finde, men det kan lade sig gøre.
Desuden tror jeg ikke, at mænd som helhed er et hak bedre end kvinder hvad urealistiske forventninger og selvopfattelser angår. Jeg tror, at der er mange kvinder, der har nøjagtig samme problem som jer.
Hvis man på forhånd har besluttet sig for at samtlige virksomheder i Danmark er nogle røvhuller, skal man nok ikke regne med at blive headhuntet til en lederstilling.
Søde piger med jordforbindelse findes rent faktisk også i Danmark. De er ikke så nemme at finde, men det kan lade sig gøre.
Desuden tror jeg ikke, at mænd som helhed er et hak bedre end kvinder hvad urealistiske forventninger og selvopfattelser angår. Jeg tror, at der er mange kvinder, der har nøjagtig samme problem som jer.
86 skrev:Stik det med kærlighed og følelser op i røven og gå ud og træn. Så behøver du heller ikke kommunikere med de piger, de vil alligevel være så betaget af din totalt lækre krop!!
"Skat, jeg har virkelig brug for dit råd nu - det drejer sig om liv og død." "Ikke nu, pus - jeg sidder lige og rider på dit store dejlige lem, ik' os'?" "... :("
88 skrev:At finde en kæreste minder på rigtig mange måder om at finde et job.
Bummelum. (Dermed ikke sagt at du tager fejl - er bare meget betænkelig ved at det hænger sammen på den måde.)
84 skrev:Umiddelbart vil jeg tro at de blot har haft en voldsom reaktion, hvis du har udvist en opførsel der er relateret til denne du har udvist i denne diskussion.
Jeg ved sku' ikke hvilken "opførsel" jeg "udviser", og jeg er også bedøvende ligeglad. Jeg er den jeg er, og ingen andre, men jeg har masser at give af, hvis bare jeg ikke blev udelukket på forhånd.
Det du er utilfreds med er at du ikke bliver accepteret på forhånd? Og du holder helt og holdent fast i at du er den du er..?90 skrev:Jeg ved sku' ikke hvilken "opførsel" jeg "udviser", og jeg er også bedøvende ligeglad. Jeg er den jeg er, og ingen andre, men jeg har masser at give af, hvis bare jeg ikke blev udelukket på forhånd.
Du kan ikke se nogen som helst grund til at prøve at ændre dig en smule? Evt. din væremåde? (Nu kender jeg dig jo ikke men jeg kunne forestille mig det var der problemet lå)...
89 skrev:Bummelum. (Dermed ikke sagt at du tager fejl - er bare meget betænkelig ved at det hænger sammen på den måde.)
Tja, rigtig mange analogier passer godt mellem at finde kæreste og finde job.
90 skrev:Jeg ved sku' ikke hvilken "opførsel" jeg "udviser", og jeg er også bedøvende ligeglad. Jeg er den jeg er, og ingen andre, men jeg har masser at give af, hvis bare jeg ikke blev udelukket på forhånd.
Det er lige præcis sådan en attitude, som får dig udelukket på forhånd. Ville du forsøge dig med en kvinde, som ikke vil give dig en chance for at vise, at du er noget værd?
91 skrev:Det du er utilfreds med er at du ikke bliver accepteret på forhånd? Og du holder helt og holdent fast i at du er den du er..?
Naturligvis. Jeg nægter at skamme mig over den jeg er bare fordi jeg ikke svarer til et falsk ideal nogle medier har pustet op.
Hvis du kendte vejen til evig lykke og frelse for hele menneskeheden, men alle andre fortalte dig at du i stedet skal sætte dig ned og pille navle for deres skyld, ville du så gøre det? Ville du syntes det var rimeligt eller hensigtsmæssigt, for nogen parter?
91 skrev:Du kan ikke se nogen som helst grund til at prøve at ændre dig en smule? Evt. din væremåde? (Nu kender jeg dig jo ikke men jeg kunne forestille mig det var der problemet lå)...
Når ethvert forsøg på det erfaringsmæssigt modtages med yderligere hån og latterliggørelse, så nej, bestemt ikke. Nok er nok, som det hedder i dag.
92 skrev:Ville du forsøge dig med en kvinde, som ikke vil give dig en chance for at vise, at du er noget værd?
Nej ... det er jo netop det jeg siger? Det er den slags kvinder jeg klassificerer under den typologiske betegnelse 'kællinger' ... ?
93 skrev:Nej ... det er jo netop det jeg siger? Det er den slags kvinder jeg klassificerer under den typologiske betegnelse 'kællinger' ... ?
Når du nu selv ikke vil give kvinderne en chance, så må du jo så være det mandlige svar på en "kælling". Og samtidig har du så også en forklaring på, hvorfor kvinderne ikke vil forsøge sig med dig.
94 skrev:Når du nu selv ikke vil give kvinderne en chance, så må du jo så være det mandlige svar på en "kælling". Og samtidig har du så også en forklaring på, hvorfor kvinderne ikke vil forsøge sig med dig.
Jeg sviner dem da aldrig til personligt når jeg er i byen eller til fester, som de gør. Jeg går da aldrig op til dem og siger at de er tykke eller klamme, som de kommer op og gør nar af min kropsbygning eller tøjstil...
95 skrev:Jeg sviner dem da aldrig til personligt når jeg er i byen eller til fester, som de gør. Jeg går da aldrig op til dem og siger at de er tykke eller klamme, som de kommer op og gør nar af min kropsbygning eller tøjstil...
Ja, det er jo helt normalt, at sådan noget sker..
Jeg er sgu heller ikke ligefrem bygget ideelt, snarere tværtimod. Men derfor kan man altså godt have succes med det modsatte køn. Det lyder altså som om du har problemer, der er ret alvorlige. Ikke kun med damerne, men også generelt. Om det er dit selvværd eller hvad det, skal jeg ikke kunne sige, men et eller andet galt er der ihvf.
Har du nogensinde prøvet at være åben og imødekommende over for nye mennesker? Om ikke andet så for at få lidt erfaring i med at snakke med andre end dine venner. Det ville gøre dig godt.
95 skrev:Jeg sviner dem da aldrig til personligt når jeg er i byen eller til fester, som de gør. Jeg går da aldrig op til dem og siger at de er tykke eller klamme, som de kommer op og gør nar af min kropsbygning eller tøjstil...
Hmm .. du må sku gøre et eller andet specielt, for jeg har aldrig oplevet at piger ligefrem gør nar af os fyre, joo .. måske de små teenage tøser gør det mod de små teenage knægte, men voksne kvinder/piger, det tror jeg sgu ike. Så min umiddelbare konklusion er at du må gøre noget helt helt forkert, for så slemme er de dnaske piger nu ikke.
Jeg mener dog stadig at mange af pigerne er blevet "hjernevasket" af, om ikek medierne, så samfundet, til at tro at den perfekte mand skal være en blanding af rå maskunline styrke , samt se ud som Adonis ( I ved den der græske gud* :) ).
I samem åndedræt, skal nok også nævnes at mange mænd er blevet "hjernevasket" til at ro at den eneste type kvinder der kan bruges, er dem som er åleslanke med kæmpe meloner :), så det går sku begge veje det der "hjernevaskning".
Umiddelbart lyder det godt nok som du selv har været udsat for en form for "hjernevask" sådan som du snakker om pigerne her i dk. Har du overhovedet nogen sinde været i seriøs kontakt med en sød pige, prøvet at snakke lidt med dem, faktisk er de 99% af tøserne meget søde, muligt at de ikek lige falder for en, men ligefrem at svine dem til, og klade dem diverse hersens ting, det synes jeg er at gå lidt for vidt !
* Jeg tager forbehold for at Adonis ikke var en gud, men græsk var han sku :)
EDIT: Adonis var tilsyneladende ikek helt græsk, og ikke helt en gud, men blot den smukkeste mand på jorden :)
http://en.wikipedia.org/wiki/Adonis
Så når du er i byen, på cafe, eller andre steder hvor der er fremmede mennesker, så kommer alle trunter hen og sviner dig til?95 skrev:Jeg sviner dem da aldrig til personligt når jeg er i byen eller til fester, som de gør. Jeg går da aldrig op til dem og siger at de er tykke eller klamme, som de kommer op og gør nar af min kropsbygning eller tøjstil...
Hvor bor du? I Hadesstrup?
Bemærk i øvrigt hvordan der igennem alle mine og andres beklagelser ikke er én pige der har forbarmet sig og sagt "årh pusser, kom hjem til mig, så finder vi ud af noget" (det sker heller ikke på andre sites)... Havde det været en pige, hvor meget længere ville hun så stadig være single?
Deri består uligheden. Piger er nogle skvat.
Deri består uligheden. Piger er nogle skvat.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.