mboost-dp1
Til os der mangler en kvinde!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
96 skrev:Ja, det er jo helt normalt, at sådan noget sker..
Er det en form for sarkasme? Det er 180% normalt. Det sker da overalt, hele tiden - ikke bare mod mig, men alle fyre der ikke lige ligner Arnold Swarzenegger - at kvinder bruger deres køn til at sikre sig en position i gruppen på den måde. Så skal man eddermame være blind for sine kønsfæller, hvis du ikke er klar over at det sker...
101 skrev:#100
Det er sgu nok fordi, det ikke er ret tiltalende med en, der har SÅ ondt af sig selv. Og det er uanset om det er en tøs eller fyr.
Jamen, hurra for det da. Den kommentar ville du havde fået endnu flere medie-ideal-konformitets-point på hvis den faktisk var sand. At en tøs der beklager sig over at være ensom offentligt ikke bliver kontaktet af hundredevis af fyre er bare løgn.
Du kan bande på, at det er sarkasme. Men sidder du seriøst og fortæller, at tilfældige piger kommer hen til dig og sviner dig til pga. dit udseende og dit tøjvalg?!
Næe, det er det formentlig ikke. Men det er nok ikke af kærlighed de gør det - snarere desperation. Hvis du vil have en kæreste, så kunne du nok godt finde en, der var desperat. Men hvad er det fede i det?
Du kan bande på, at det er sarkasme. Men sidder du seriøst og fortæller, at tilfældige piger kommer hen til dig og sviner dig til pga. dit udseende og dit tøjvalg?!
Jamen, hurra for det da. Den kommentar ville du havde fået endnu flere medie-ideal-konformitets-point på hvis den faktisk var sand. At en tøs der beklager sig over at være ensom offentligt ikke bliver kontaktet af hundredevis af fyre er bare løgn.
Næe, det er det formentlig ikke. Men det er nok ikke af kærlighed de gør det - snarere desperation. Hvis du vil have en kæreste, så kunne du nok godt finde en, der var desperat. Men hvad er det fede i det?
102 skrev:..ikke bare mod mig, men alle fyre der ikke lige ligner Arnold Swarzenegger..
Nu er Arnold rimelig klam og afdanket at se på, så det er nok derfor jeg personligt aldrig har oplevet det, og derfor folk herinde er lidt uforstående.
Der mine venner, har vi forklaringen :D
Du ser enten for meget film..102 skrev:Er det en form for sarkasme? Det er 180% normalt. Det sker da overalt, hele tiden - ikke bare mod mig, men alle fyre der ikke lige ligner Arnold Swarzenegger - at kvinder bruger deres køn til at sikre sig en position i gruppen på den måde. Så skal man eddermame være blind for sine kønsfæller, hvis du ikke er klar over at det sker...
Jeg ligner, som sagt tidligere, ikke en lækker lækker fyr, med charme og lækkert hår.. Tilgengæld har jeg selvtilliden med mig, og det kommer man langt på.. Men du har også brug for en seriøs revurdering af hunkøn..
Jeg ser mange tøser stå alene i byen hvor man tydeligt kan se på dem at de mangler en at snakke med.. Jeg er så en af dem du snakker om, som kontakter dem, og gider dem en oplevelse i form af mit samvær.. Her snakker jeg ikke fysisk, men ren og skær hyggesnak.. Det udvikler sig som regel til at blive en god veninde..103 skrev:Jamen, hurra for det da. Den kommentar ville du havde fået endnu flere medie-ideal-konformitets-point på hvis den faktisk var sand. At en tøs der beklager sig over at være ensom offentligt ikke bliver kontaktet af hundredevis af fyre er bare løgn.
Men come on, du kan fanme ikke påstå at du ikke kan gå nogen steder uden at tøser fuldstændig umotiveret overfalder dig verbalt..
98 skrev:Så når du er i byen, på cafe, eller andre steder hvor der er fremmede mennesker, så kommer alle trunter hen og sviner dig til?
Det sagde ikke - du nævner sjovt nok alle de steder jeg ikke nævnte. Alle steder hvor man fortrinsvis kommer for at "have det sjovt" (dvs. score) - diskoteker, dating-sites, div. fester og så videre.
Hvor bor du? I Hadesstrup?
På Sydfyn, i en forstad til Hadesstrup.
104 skrev:Du kan bande på, at det er sarkasme. Men sidder du seriøst og fortæller, at tilfældige piger kommer hen til dig og sviner dig til pga. dit udseende og dit tøjvalg?!
Ja, helt afgjort, og jeg kender masser af andre fyre der er ude for det samme.
105 skrev:Nu er Arnold rimelig klam og afdanket at se på, så det er nok derfor jeg personligt aldrig har oplevet det, og derfor folk herinde er lidt uforstående.
I en yngre udgave så måske. Det er i hvertfald helt afgjort overarmene der gør forskellen.
106 skrev:Men come on, du kan fanme ikke påstå at du ikke kan gå nogen steder uden at tøser fuldstændig umotiveret overfalder dig verbalt..
Jojo, rolig nu. Jeg kan da godt være i fred på herretoilettet.
Det sagde ikke - du nævner sjovt nok alle de steder jeg ikke nævnte. Alle steder hvor man fortrinsvis kommer for at "have det sjovt" (dvs. score) - diskoteker, dating-sites, div. fester og så videre.Med "byen" mente jeg de steder :) Har du overvejet at skifte ud i vennekredsen? Jeg går ud fra det er dem du er til fester hos, hvor du bliver svinet..
På Sydfyn, i en forstad til Hadesstrup.Sejt, tænkte nok det var på fyn..
Ja, helt afgjort, og jeg kender masser af andre fyre der er ude for det samme.Du/i må have gjort jer voldsomt upoplære på en eller anden måde?
109 skrev:Du/i må have gjort jer voldsomt upoplære på en eller anden måde?
Vi har måske på et tidspunkt sagt noget i en time i folkeskolen der var udpræget rigtigt, eller engang fået over 7 på 13-skalaen i årskarakter, men om det så er det der er rygtedes over hele kommunen skal jeg ikke kunne sige.
Sådan helt serisøt, så tror jeg at trådstarter burde tage og opsøge en psykolog eller lign. for jeg tror virkelig du har et forskruet verdenssyn på danske kvinder, måske din mor har været lidt for hård ved dig, eller hvordan er det nu de kære psykologer plejer at udlægge sådanen ting.
En helt anden løsning for tråd starteren, ville være at skippe kvinderne når hun nu har så store problemer med dem, også hopep på et par mænd istedet, kunne være at du slet ikke er klar over din sexuelle præference ?
En helt anden løsning for tråd starteren, ville være at skippe kvinderne når hun nu har så store problemer med dem, også hopep på et par mænd istedet, kunne være at du slet ikke er klar over din sexuelle præference ?
100 skrev:Bemærk i øvrigt hvordan der igennem alle mine og andres beklagelser ikke er én pige der har forbarmet sig og sagt "årh pusser, kom hjem til mig, så finder vi ud af noget" (det sker heller ikke på andre sites)... Havde det været en pige, hvor meget længere ville hun så stadig være single?
Deri består uligheden. Piger er nogle skvat.
Det eneste skvat der er her er vist dig. Du er helt selv skyld i hvis ingen kontakter dig på baggrund af det du har skrevet i den her tråd, for det er da det mest frastødende der er blevet lukket ud i den her so far.
Så hvad med at droppe selvmedlidenheden og de ekstreme holdninger til det modsatte køn? Så længe du bliver ved med at kalde os nogle kællinger, skvat osv. så kan du nok godt være sikker på, at ingen vil kontakte dig, men det er selvfølgelig dit eget valg ;-)
97 skrev:I samem åndedræt, skal nok også nævnes at mange mænd er blevet "hjernevasket" til at ro at den eneste type kvinder der kan bruges, er dem som er åleslanke med kæmpe meloner :), så det går sku begge veje det der "hjernevaskning".
Det går helt klart begge veje. Hvis man ikke ligner det man ser i medierne, så fungerer det nøjagtig på samme måde som i fyre beskriver her i tråden (måske lige bortset fra andes). Men selvom mange har den holdning, så findes der trods alt også en del der ikke har - udfordringen er bare at finde dem. Leder man længe nok, så kan man heldigvis rimelig nemt blive positivt overrasket ;-)
112 skrev:Så hvad med at droppe selvmedlidenheden og de ekstreme holdninger til det modsatte køn? Så længe du bliver ved med at kalde os nogle kællinger, skvat osv. så kan du nok godt være sikker på, at ingen vil kontakte dig, men det er selvfølgelig dit eget valg ;-)
Hvorfor i alverden skulle jeg dog det når jeg virkelig ikke forstår det umotiverede had som de lægger for dagen. Hvorfor er det mig der skal droppe mine holdninger når det er dem der terroriserer mig? "Knyt sylten, og ret dig ind - det er din plads i samfundet at have det dårligt", siger du.
Ville du have samme indstilling overfor dine veninder hvis det var mig der havde vraget dem? Jeg må indrømme jeg har svært ved at se det for mig. Hørt på pigetoilettet: "Veninde: Jeg gav min kæreste alt, og nu har han forladt mig for en yngre pige *hulk hulk* Dig: Aaadddd, hvor er du klam! Få dig et liv!"
At du betragter noget der minder om et råb om hjælp som "det mest frastødende der er blevet lukket ud" viser da bare hvor totalt forskruet den kvindeverden du kommer ud af er.
Folkeskole karakter betyder også meget, jeg kender en som ikke fik sex i 5 år fordi at han fik 8 i tysk.
Folkeskole karakter betyder også meget, jeg kender en som ikke fik sex i 5 år fordi at han fik 8 i tysk.
Tak for dine al-faderlige råd, men jeg tror jeg skipper. Er bestemt ikke homoseksuel, og det er der heller ikke noget galt i at være.
Tråden blev startet fordi jeg gerne ville høre, hvor mange der egenligt var villige til at skodde danske piger fremfor udenlandske. Det har ikke noget med had at gøre. Det er såmænd bare en erfaring der er blevet opbygget ved at have gået i byen og have en del pige-veninder.
Det er sygt at høre på hvordan de lader sig køre rundt med fyrene, og hvordan de faktisk mishandler dem psykisk... så græder de et par dage... og siger de aldrig kommer sig over ham, men så en uge senere... så er de sammen med en ny.
Totalt hore hvis I spørger mig.
Man må jo naturligvis ikke sige sandheden... ellers er man jo et røvhul.
Sådan helt serisøt, så tror jeg at trådstarter burde tage og opsøge en psykolog eller lign. for jeg tror virkelig du har et forskruet verdenssyn på danske kvinder, måske din mor har været lidt for hård ved dig, eller hvordan er det nu de kære psykologer plejer at udlægge sådanen ting.
Tak for dine al-faderlige råd, men jeg tror jeg skipper. Er bestemt ikke homoseksuel, og det er der heller ikke noget galt i at være.
Tråden blev startet fordi jeg gerne ville høre, hvor mange der egenligt var villige til at skodde danske piger fremfor udenlandske. Det har ikke noget med had at gøre. Det er såmænd bare en erfaring der er blevet opbygget ved at have gået i byen og have en del pige-veninder.
Det er sygt at høre på hvordan de lader sig køre rundt med fyrene, og hvordan de faktisk mishandler dem psykisk... så græder de et par dage... og siger de aldrig kommer sig over ham, men så en uge senere... så er de sammen med en ny.
Totalt hore hvis I spørger mig.
Man må jo naturligvis ikke sige sandheden... ellers er man jo et røvhul.
#1 + #32 +#36
Jeg tror at du går bedre tider imøde.
Det er nu engang sådan at mange unge lad os sige 15-25 år interesserer sig for at have det sjovt. Pigerne vil gerne have en fyr med godt udseende som dyrker sport og elsker at feste. En nørd som synes at en bog om dynamically typed languages effect on common patterns er super interessant scorer ikke. Det er der altså ikke noget nyt i - sådan var det også for 20 år siden og for 40 år siden. At være svigermors drøm er et skældsord i den alder, fordi forældre er bare så gammeldags.
Men når de bliver rigtigt voksne, så vil de begynde at kigge efter andre kvaliteter. Så skal de bruge en mand som kan føre en intelligent samtale, som passer sit job og har en pensions ordning, som vil være villig til at tage sin del af arbejdet med børn og som er villig til at samle sit snavsetøj op fra gulvet og selv smide det i snavsetøjs kurven. Forudsat naturligvis at du leder efter en kvinde af den rigtige type som har taget en uddannelse, passer sit arbejde etc.. Diverse bistandsklient typer falder måske stadigvæk for de store overarme. På et tidspunkt efter de 25 opdager man også pludseligt at ens forældre faktisk var ganske fornuftige.
Så vent og se. Din kurs på "kødmarkedet" vil stige de kommende år.
Jeg vil bestemt fraråde østeuropæisk eller asiatisk brud. Du skal ikke regne med at kunne hente en til landet og at hun vil lade sig behandle som kvinder i hjemlandet forevigt. Og er du i virkeligheden interesseret i en underdanig kone eller vil du have en partner ? Det er mit indtryk at det typisk er mænd med misbrugs problemer og voldelige tendenser der er nødt til at vælge den vej, fordi der er ingen danske kvinder som vil røre dem med en ildtang. Du vil ikke i det selskab.
PS: Når nogen (hun eller han) sidder og udbreder sig om alkohol og sex, så kan du godt trække lidt fra. Der bliver ofte overdrevet lidt eller snarere meget.
Jeg tror at du går bedre tider imøde.
Det er nu engang sådan at mange unge lad os sige 15-25 år interesserer sig for at have det sjovt. Pigerne vil gerne have en fyr med godt udseende som dyrker sport og elsker at feste. En nørd som synes at en bog om dynamically typed languages effect on common patterns er super interessant scorer ikke. Det er der altså ikke noget nyt i - sådan var det også for 20 år siden og for 40 år siden. At være svigermors drøm er et skældsord i den alder, fordi forældre er bare så gammeldags.
Men når de bliver rigtigt voksne, så vil de begynde at kigge efter andre kvaliteter. Så skal de bruge en mand som kan føre en intelligent samtale, som passer sit job og har en pensions ordning, som vil være villig til at tage sin del af arbejdet med børn og som er villig til at samle sit snavsetøj op fra gulvet og selv smide det i snavsetøjs kurven. Forudsat naturligvis at du leder efter en kvinde af den rigtige type som har taget en uddannelse, passer sit arbejde etc.. Diverse bistandsklient typer falder måske stadigvæk for de store overarme. På et tidspunkt efter de 25 opdager man også pludseligt at ens forældre faktisk var ganske fornuftige.
Så vent og se. Din kurs på "kødmarkedet" vil stige de kommende år.
Jeg vil bestemt fraråde østeuropæisk eller asiatisk brud. Du skal ikke regne med at kunne hente en til landet og at hun vil lade sig behandle som kvinder i hjemlandet forevigt. Og er du i virkeligheden interesseret i en underdanig kone eller vil du have en partner ? Det er mit indtryk at det typisk er mænd med misbrugs problemer og voldelige tendenser der er nødt til at vælge den vej, fordi der er ingen danske kvinder som vil røre dem med en ildtang. Du vil ikke i det selskab.
PS: Når nogen (hun eller han) sidder og udbreder sig om alkohol og sex, så kan du godt trække lidt fra. Der bliver ofte overdrevet lidt eller snarere meget.
#43 + #49 + #72 + #77 + #78 + #118
Jeg begynder at kunne se problemet.
Med den holdning til kvinder, så er det rigtigt svært at score.
Hvordan pokker kan I forvente at kvinder vil noget med jer, når I betragter dem som kællinger/horer ?
Og det taler vel for at kvinder er intelligente siden de kan gennemskue jer.
Jeg begynder at kunne se problemet.
Med den holdning til kvinder, så er det rigtigt svært at score.
Hvordan pokker kan I forvente at kvinder vil noget med jer, når I betragter dem som kællinger/horer ?
Og det taler vel for at kvinder er intelligente siden de kan gennemskue jer.
113 skrev:Hvorfor i alverden skulle jeg dog det når jeg virkelig ikke forstår det umotiverede had som de lægger for dagen. Hvorfor er det mig der skal droppe mine holdninger når det er dem der terroriserer mig? "Knyt sylten, og ret dig ind - det er din plads i samfundet at have det dårligt", siger du.
Ville du have samme indstilling overfor dine veninder hvis det var mig der havde vraget dem? Jeg må indrømme jeg har svært ved at se det for mig. Hørt på pigetoilettet: "Veninde: Jeg gav min kæreste alt, og nu har han forladt mig for en yngre pige *hulk hulk* Dig: Aaadddd, hvor er du klam! Få dig et liv!"
At du betragter noget der minder om et råb om hjælp som "det mest frastødende der er blevet lukket ud" viser da bare hvor totalt forskruet den kvindeverden du kommer ud af er.
Nu kan jeg ikke se nogen lighed mellem at kalde kvinder for kællinger/horer/whatever og så at græde over at et forhold er sluttet.
Der er ligesom forskel på at være ked af det og så at svine andre til.
Og jeg tror ikke at det er noget specielt for kvindeverden ikke at vill stå model til diverse nedladende udtryk.
122 skrev:Nu kan jeg ikke se nogen lighed mellem at kalde kvinder for kællinger/horer/whatever og så at græde over at et forhold er sluttet.
Hvem skriver du til? Det var ikke det indlægget handlede om, men om når at når mænd taler om at blive vraget bliver der dømt "selvmedlidenhed", "frastødende" og jeg ved ikke hvad, men når det er en pige der bliver vraget er det åh så synd.
113 skrev:Hvorfor i alverden skulle jeg dog det når jeg virkelig ikke forstår det umotiverede had som de lægger for dagen. Hvorfor er det mig der skal droppe mine holdninger når det er dem der terroriserer mig? "Knyt sylten, og ret dig ind - det er din plads i samfundet at have det dårligt", siger du.
Jeg nægter simpelthen at tro på, at samtlige kvinder behandler dig sådan. Måske er det den opfattelse du har af tingene, men så er der enten noget helt galt med dig eller de steder du kommer.
113 skrev:Ville du have samme indstilling overfor dine veninder hvis det var mig der havde vraget dem? Jeg må indrømme jeg har svært ved at se det for mig. Hørt på pigetoilettet: "Veninde: Jeg gav min kæreste alt, og nu har han forladt mig for en yngre pige *hulk hulk* Dig: Aaadddd, hvor er du klam! Få dig et liv!"
Nu er der stor forskel på at blive vraget og så svine samtlige kvinder/mænd til. Hvis mine veninder/venner var blevet vraget ville jeg til hver en tid være der for dem. Hvis de derimod valgte at svine samtlige kvinder/mænd til, så ville jeg fortælle dem hvor latterlige de er at høre på, og at de ikke har ret.
113 skrev:At du betragter noget der minder om et råb om hjælp som "det mest frastødende der er blevet lukket ud" viser da bare hvor totalt forskruet den kvindeverden du kommer ud af er.
Nu behøver råb om hjælp ikke være pakket ind i skældsord. Hvis du vil tages seriøs, så brug et ordentligt sprog, andet gavner hverken debatten eller dig personligt.
Den verden jeg er ud af, er på ingen måde forskruet. Modsat visse andre i den her tråd, så har jeg for længst indset, at det billede medierne tegner af den perfekte partner ikke er det der virker for mig, og det lever jeg så efter hvilket egentlig går meget fint.
Jeg er også klar over, at diverse skældsord ikke er det man scorer mest på, måske du også skulle indse dette? ;-)
123 skrev:Hvem skriver du til? Det var ikke det indlægget handlede om, men om når at når mænd taler om at blive vraget bliver der dømt "selvmedlidenhed", "frastødende" og jeg ved ikke hvad, men når det er en pige der bliver vraget er det åh så synd.
Ikke mindst, så har arne_v ret, men siden du åbenbart ikke kan se forskellen på at tale om at blive vraget, og så bruge alverdens skældsord om samtlige kvinder, så stopper jeg i hvert fald dialogen her.
For din egen skyld så håber jeg, at du indser, at dit sprogbrug er med til at give et meget negativt indtryk af dig som person. Hvis du vælger at fortsætte sådan, så tror jeg desværre du ender som en meget ensom gammel mand, og det vil du primært kunne takke dig selv for.
Sådan noget pladder at han skulle ende som en gammel og ensom mand, bare fordi han ikke har fundet den rigtige endnu.
Han kalder piger for kællinger fordi han har været udsat for den gang mobberi. Det er jo klart. Hvor meget kan man som menneske holde til?
Min første post var forresten skrevet i sjov, men det er da vildt sådan en pose lort det viser sig at jeg har åbnet. Der må jo være noget om snakken siden folk flipper.
Min mening er dog stadig, at jeg synes danske piger er løse på tråden. Og jeg elsker stereotyper...
Sådan noget pladder at han skulle ende som en gammel og ensom mand, bare fordi han ikke har fundet den rigtige endnu.
Han kalder piger for kællinger fordi han har været udsat for den gang mobberi. Det er jo klart. Hvor meget kan man som menneske holde til?
Min første post var forresten skrevet i sjov, men det er da vildt sådan en pose lort det viser sig at jeg har åbnet. Der må jo være noget om snakken siden folk flipper.
Min mening er dog stadig, at jeg synes danske piger er løse på tråden. Og jeg elsker stereotyper...
andes (og til dels squad2nd):
arne_v og hgul har fuldstændig ret. De har opsummeret essensen i hvad der er at sige.
Jeg kan godt forstå, at du er bitter, når du gang på gang er blevet overfuset af kvinder, men du må ikke lade det gå ud over alle kvinder. Der findes ordentlige kvinder - også på diskoteker og sådanne steder - men man bliver nødt til at være imødekommende for at finde dem og lære dem at kende.
Jeg ved også, at det er lettere sagt end gjort. Tro mig, der har været store bump i vejen i mit kærlighedsliv (hvilket faktisk gælder for de fleste), så den følelse du sidder med er ikke helt ukendt for mig. Det vigtigste er at indse, at hvis man ryger i et hul, gælder det om at komme op igen. Det nytter ikke at blive liggende og give op, selv om man har røget i 117 huller tidligere uden at have opnået noget.
Som sagt, så er det lettere sagt end gjort. Jeg håber, at det lykkes for dig med tiden at bryde den onde cirkel.
Chancen for at han finder en kæreste er altså ikke ret stor, hvis han støder pigerne fra sig med den negative indstilling til kvinder.
arne_v og hgul har fuldstændig ret. De har opsummeret essensen i hvad der er at sige.
Jeg kan godt forstå, at du er bitter, når du gang på gang er blevet overfuset af kvinder, men du må ikke lade det gå ud over alle kvinder. Der findes ordentlige kvinder - også på diskoteker og sådanne steder - men man bliver nødt til at være imødekommende for at finde dem og lære dem at kende.
Jeg ved også, at det er lettere sagt end gjort. Tro mig, der har været store bump i vejen i mit kærlighedsliv (hvilket faktisk gælder for de fleste), så den følelse du sidder med er ikke helt ukendt for mig. Det vigtigste er at indse, at hvis man ryger i et hul, gælder det om at komme op igen. Det nytter ikke at blive liggende og give op, selv om man har røget i 117 huller tidligere uden at have opnået noget.
Som sagt, så er det lettere sagt end gjort. Jeg håber, at det lykkes for dig med tiden at bryde den onde cirkel.
125 skrev:Sådan noget pladder at han skulle ende som en gammel og ensom mand, bare fordi han ikke har fundet den rigtige endnu.
Chancen for at han finder en kæreste er altså ikke ret stor, hvis han støder pigerne fra sig med den negative indstilling til kvinder.
124 skrev:Nu er der stor forskel på at blive vraget og så svine samtlige kvinder/mænd til. Hvis mine veninder/venner var blevet vraget ville jeg til hver en tid være der for dem. Hvis de derimod valgte at svine samtlige kvinder/mænd til, så ville jeg fortælle dem hvor latterlige de er at høre på, og at de ikke har ret.
Så linjen "mænd er nogle svin" er ikke en du har hørt eller selv ytret før? Den er ellers ikke sjælden at høre, i en eller anden form, fra nyfeminister der optræder i medierne.
Jeg er også klar over, at diverse skældsord ikke er det man scorer mest på, måske du også skulle indse dette? ;-)
Nu kommer jeg ikke til en mands-domineret site for at score, ligesom jeg, som tidligere nævnt, heller ikke udbreder mig om mine tidligere erfaringer med kvinder når jeg er i byen.
Hvis det at jeg skriver negativt om kvinder på et website på en eller magisk vis kan lugtes af kvinder når jeg er i byen, og de på den baggrund tager afstand til mig, så er de godt nok mere uhyggelige end jeg havde regnet med.
Det er gået op for dig at hgul er en kvinde, ikke? Og hvordan passer hun i øvrigt ind i dit stereotype kvindebillede?
Lod du mærke til at hun faktisk var flink og imødekommende indtil du begyndte at opføre dig som en idiot?
Det er gået op for dig at hgul er en kvinde, ikke? Og hvordan passer hun i øvrigt ind i dit stereotype kvindebillede?
Lod du mærke til at hun faktisk var flink og imødekommende indtil du begyndte at opføre dig som en idiot?
Helt ærligt mand... det med stereotyper.......du har selv slynget den her ud i #60
Med dén fik du bestemt også alle kørt over en kam.
Utro fordi hun ikke er sammen med alfahannen.......... hah
Helt ærligt mand... det med stereotyper.......du har selv slynget den her ud i #60
Problemet er bare at samfundet er skruet sammen til monogami, således at pigerne bliver nødt til at være sammen med "taberne" i flokken, det vil før eller siden føre til utroskab fra pigernes side ad.
Med dén fik du bestemt også alle kørt over en kam.
Utro fordi hun ikke er sammen med alfahannen.......... hah
128 skrev:Det er gået op for dig at hgul er en kvinde, ikke?
Ja, tydeligvis, jvf. min henvisninger til hendes veninder.
Og hvordan passer hun i øvrigt ind i dit stereotype kvindebillede?
Lad mig se. hgul er kvinde. Hun har aldrig talt med mig før, på trods af at vi har haft kontoer på samme website i adskillige år. Det første hun gør når hun så endelig taler til mig er at kritisere mig. Jo, sørme - hun passer perfekt ind i mit kvindebillede.
At hun er sød og rar - over for dig, sin kæreste, og alle mulige andre - er jeg slet ikke tvivl om. Det ændrer bare ikke mit møde med hende, ligesom det heller ikke ændrer min oplevelse af alle de andre kvinder der heller ikke har noget at sige til mig før de har noget at kritisere mig for.
Det første indlæg hgul henvender sig til dig i denne tråd er så vidt jeg kan se #66:
Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg synes altså ikke det indlæg er slemt. Ja, hun er uenig med dig, men hun skriver da til dig på en ordentlig og respektfuld måde. Den er hverken fjendtlig eller nedladende eller noget som helst. Den er faktisk imødekommende.
Når du så senere i tråden skruer op for brugen af de hårde ord om kvinder, synes jeg ikke, at det er mærkeligt, at hun også skruer op for at forsvare sig.
Det første indlæg hgul henvender sig til dig i denne tråd er så vidt jeg kan se #66:
66 skrev:Men du kan vælge at komme ud af din indebrændthed i stedet for at give størstedelen af Danmarks kvinder skylden for situationen.
Det kan være, at det er mig der misforstår det der bliver skrevet, det skal jeg bestemt ikke kunne afvise, men det virker lidt som om, at flere af dem der har deltaget i den her tråd primært går efter de piger der ligner det billede medierne har skabt af den perfekte kvinde, men så samtidig finder det dybt forkasteligt, at pigerne går efter de mænd der ligner det billede medierne har skabt af den perfekte mand.
Så hvis kvinderne skal overveje at sænke kravene, så gælder det nok også den anden vej rundt ;-)
Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg synes altså ikke det indlæg er slemt. Ja, hun er uenig med dig, men hun skriver da til dig på en ordentlig og respektfuld måde. Den er hverken fjendtlig eller nedladende eller noget som helst. Den er faktisk imødekommende.
Når du så senere i tråden skruer op for brugen af de hårde ord om kvinder, synes jeg ikke, at det er mærkeligt, at hun også skruer op for at forsvare sig.
130 skrev:Lad mig se. hgul er kvinde. Hun har aldrig talt med mig før, på trods af at vi har haft kontoer på samme website i adskillige år. Det første hun gør når hun så endelig taler til mig er at kritisere mig. Jo, sørme - hun passer perfekt ind i mit kvindebillede.
Jeg har altså også været herinde i flere år, og ikke "talt med dig" før idag. Du virker ikke særligt tiltalende som menneske, med dine ... aheemmmm ... stærke holdninger.
Ergo, man behøves ikke være kvinde, for ikke at bryde sig om dig.
Bevares, du er sikkert en sød fyr... du er bare ENORMT dårlig til at vise / udtrykke det. Arbejd på din præsentationsteknik - undgå SÅ stærke holdninger (i hvert fald på første date)
SÅ skal du nok få scoret en Corhol.....
æhhhhhhh
Kvinder...
Okay, hvad pokker fik jeg nu roddet mig ud i?
Men hvad mener du selv du har gjort for at hgul skulle komme til dig, og være venlig, sød og rar overfor dig? Giv mig en god grund til det.130 skrev:
Lad mig se. hgul er kvinde. Hun har aldrig talt med mig før, på trods af at vi har haft kontoer på samme website i adskillige år. Det første hun gør når hun så endelig taler til mig er at kritisere mig. Jo, sørme - hun passer perfekt ind i mit kvindebillede
Hvorfor har du ikke selv taget kontakt til hende? Fordi du er pisse doven og negativt indstillet?
132 skrev:Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg synes altså ikke det indlæg er slemt. Ja, hun er uenig med dig, men hun skriver da til dig på en ordentlig og respektfuld måde. Den er hverken fjendtlig eller nedladende eller noget som helst. Den er faktisk imødekommende.
Det er muligt, men ikke desto mindre kontakter hun mig ikke før hun er i opposition til mig, og ovenikøbet på et sprængfarligt emneområde, parforholds-mæssigt set.
133 skrev:Jeg har altså også været herinde i flere år, og ikke "talt med dig" før idag. Du virker ikke særligt tiltalende som menneske, med dine ... aheemmmm ... stærke holdninger.
Jeg heller ikke vanvittig tiltrukket af dig, nok primært fordi jeg er til piger, så jeg syntes ikke helt analogien holder.
136 skrev:Jeg heller ikke vanvittig tiltrukket af dig, nok primært fordi jeg er til piger, så jeg syntes ikke helt analogien holder.
THAT'S IT...
Buuuuuu-huuuuu..... nu hader jeg mænd fordi andes engang har sagt noget grimt til mig.
ON A MORE SERIOUS NOTE...
Måske skulle du droppe "pigerne" og finde nogle "kvinder" istedet? Kvinder har det med at være en anelse mere modne end piger er det. Det kan være at din oplevelse af det modsatte køn ville være bedre der?
134 skrev:Men hvad mener du selv du har gjort for at hgul skulle komme til dig, og være venlig, sød og rar overfor dig? Giv mig en god grund til det.
At mine hidtidige indlæg udviser total stor viden om Linux? Ej, nu var det jo 'jer' der hev hende op over for mig, ikke omvendt.
Pointen er at hvis man ikke tror på kærlighed-er-som-et-lønnet-fastansættelsesforhold-young-padawan-filosofien, så møder man/jeg kun piger der uenige med en/mig.
Ifølge min erfaring, kommer det hele an på hvordan man møder kvinderne. Byen er altid et oplagt mål, og jeg tror en del af folks holdningerne herinde er kommet fra byen. Omstændighederne i byen er imidlertid at det er ca. 70 % fyre, og ca 99 % af dem er ligeså stive som jeg plejer at være.
Dvs. at i den tilstand hvor man er stolt når man får sagt sit eget navn korrekt.
Kvinder mødt i den situation har ikke meget tilovers for at møde nye fyre, i hvert fald ikke når jeg først har stalket dem i 3-4 timer fordi de smilte til mig. Med smile mener jeg selvfølgelig kigge i min retning. Og med kigge mener jeg stirre i frygt.
Samtidigt med denne post vil jeg gerne sige undskyld til alle kvinder jeg har stalket i byen i tidens løb, der ikke længere tør møde mænd. Også dig hgul.
Dvs. at i den tilstand hvor man er stolt når man får sagt sit eget navn korrekt.
Kvinder mødt i den situation har ikke meget tilovers for at møde nye fyre, i hvert fald ikke når jeg først har stalket dem i 3-4 timer fordi de smilte til mig. Med smile mener jeg selvfølgelig kigge i min retning. Og med kigge mener jeg stirre i frygt.
Samtidigt med denne post vil jeg gerne sige undskyld til alle kvinder jeg har stalket i byen i tidens løb, der ikke længere tør møde mænd. Også dig hgul.
136 skrev:Det er muligt, men ikke desto mindre kontakter hun mig ikke før hun er i opposition til mig, og ovenikøbet på et sprængfarligt emneområde, parforholds-mæssigt set.
Er det så mærkeligt efter dit indlæg #43?
43 skrev:Jeg er røvtræt af danske piger, og det ironiske er at det er mange af dem også selv, eller også bliver de det senere i livet.
Danske piger er nogle skvat. Alle de regler, krav og forventninger som de suger til sig fra medier og veninder. De skal være åh så selvstændige, men ender som nogle ynkelige slaver af moden og deres egne forskruede fantasier om hvad Et Lykkeligt Liv™ er. Kan de dog ikke bare finde en sød fyr og så elske ham resten af livet - hvor svært kan være?
(...)
Jeg synes hun har behandlet dig rimelig pænt og anstændigt og fundet sig i en del.
Du kan da ikke forvente, at kvinderne gider at have noget med dig at gøre, hvis du sviner dem til.
140 skrev:Du kan da ikke forvente, at kvinderne gider at have noget med dig at gøre, hvis du sviner dem til.
Igen har jeg ikke sagt ét ondt ord om kvinder i årevis - se #127. Og jeg syntes også de svar jeg har skrevet til hgul personligt har været rimeligt sobre. De andre ting jeg har skrevet er generelle, ligesom så mange piger skriver nedladende ting om mænd generelt.
Seriøst, du må være en troll. Du regner altså med at alle kvinder som er her på newz.dk straks skriver til dig? Udover de mest åbenlyse spørgsmål som hvorfor hun skulle gøre det, tror du så ikke også at hun har bedre ting at lave end at gennemgå hele newz.dk's bruger database for at finde en kæreste?
ad mig se. hgul er kvinde. Hun har aldrig talt med mig før, på trods af at vi har haft kontoer på samme website i adskillige år. Det første hun gør når hun så endelig taler til mig er at kritisere mig. Jo, sørme - hun passer perfekt ind i mit kvindebillede.
At hun er sød og rar - over for dig, sin kæreste, og alle mulige andre - er jeg slet ikke tvivl om. Det ændrer bare ikke mit møde med hende, ligesom det heller ikke ændrer min oplevelse af alle de andre kvinder der heller ikke har noget at sige til mig før de har noget at kritisere mig for.
Seriøst, du må være en troll. Du regner altså med at alle kvinder som er her på newz.dk straks skriver til dig? Udover de mest åbenlyse spørgsmål som hvorfor hun skulle gøre det, tror du så ikke også at hun har bedre ting at lave end at gennemgå hele newz.dk's bruger database for at finde en kæreste?
Du har bl.a. kaldt alle danske kvinder for skvat og kællinger i denne tråd, hvilket jo også inkluderer hgul.
Jeg kan seriøst ikke se hvad du har imod hende. No offense, men hvis du synes hun behandler dig dårligt, kan jeg bedre forstå, at du synes, at alle kvinder behandler dig dårligt.
Jeg vil dog godt give dig ret i, at mange af dine indlæg til hende er sobre. Men ikke alle.
Jeg kan seriøst ikke se hvad du har imod hende. No offense, men hvis du synes hun behandler dig dårligt, kan jeg bedre forstå, at du synes, at alle kvinder behandler dig dårligt.
Jeg vil dog godt give dig ret i, at mange af dine indlæg til hende er sobre. Men ikke alle.
142 skrev:Du regner altså med at alle kvinder som er her på newz.dk straks skriver til dig?
Overhovedet ikke. Nu er det dig der ligger ord i munden på mig. Jeg blev spurgt om ikke hgul stred mod mit syn på kvinder, og jeg svarede at for så vidt at det eneste hun har til overs for mig er uenighed, er hun ikke anderledes end så mange andre. Alt andet er noget I selv læser ind i det.
143 skrev:Jeg kan seriøst ikke se hvad du har imod hende.
Jeg har ikke sagt at jeg har noget imod hgul. Jeg har sagt at jeg har noget imod kun at blive antastet for at blive kritiseret. hgul's kritik står på ingen måde mål med den kritik/respektløshed jeg og mange andre bliver mødt med i andre sammenhænge.
Men igen, for så vidt at kontakten udvikler sig nogenlunde sådan her: "stilhed .................................. hejsa, jeg kan ikke lide dig ;) .. jeg kan slet ikke lide dig .. du er frastødende .. du kommer til at dø ensom, og jeg vil aldrig snakke med dig igen, farvel" er det et udmærket billede på det mønster mange andre piger udviser.
Jeg er ingen troll, men jeg syntes alligevel at denne tråd er et fint initiativ.
Oh my god. :)
Jeg sidder her, mandag morgen kl 01.30 og tager mig til hovedet.
#Andes.
Du er nok det mest ubehagelige menneske jeg nogensinde har faaet en beskrivelse af.
Selv de hersen "jeg taever folk og tager stoffer"-typer virker mere tiltraekkende end dig ( hvis jeg var kvinde ).
Jeg havde langt haar og gedeskaeg i mine yngre dage, jeg gik altid i de samme fattige bukser og den samme klamme t-shirt - alligevel har jeg _ALDRIG_ oplevet at nogen er kommet hen til mig blot for at nedgoere mig eller svine mig til. ( Kvinder altsaa, maend er en anden sag )
Yderligere er jeg 190 hoej og vejede ~50kg - saa kan du selv gaette dig til min kropsbygning.
Paatrods af dette har jeg moedt masser af interessante piger, haft masser af veninder og generelt ikke haft de store problemer at finde interessante kvinder at snakke med.
Yderligere var (er?) jeg ikke en synderligt optimistisk eller positiv person, jeg er realistisk og ved godt hvem jeg selv er og hvad jeg vil her i livet - goer du det?
Jeg kan hurtigt summere dit problem for dig:
Du er et svin.
Kvinder kommer ikke hen og snakker til dig, fordi du ikke paa overfladen virker tiltraekkende. (antagelse, baseret paa dine egne udtalelser)
Naar du naegter at snakke med "kaellingerne", hvordan skulle de saa vide at du er en god gut, en venlig gut og en intelligent gut?
- Hvordan skulle nogen overhovedet kende dig, naar det eneste du fremviser her, er at du er dybt indelukket og reelt set et svin?
Facader kan lugtes paa 10kms afstand, naar du aabner op for sluserne her og oprindeligt mener at alle kvinder er kaellinger og ludere, saa skinner det sgu igennem.
Det er yderst sjaeldent jeg moeder en toes ( eller fyr for den sags skyld ) som jeg ikke faar en fornemmelse af allerede inden jeg har snakket med dem.
Din attitude baeres udenpaa dit ansigt, saa at sige, og kvinder er ( i min erfaring ) utroligt hurtige til at "lugte" den.
Som jeg forstaar dig her i traaden, saa forventer du at kvinder skal vaere fysisk tiltrukket af grimme folk og fede maend, men samtidigt skal de selv vaere super-laekre?
Du forventer at de skal vide paa forhaand at du er super intelligent og en venlig gut, paatrods af at du inderst inde har en masse indebraendt had og generelt virker som en utroligt ubehagelig person?
Du naegter at aendre dig og forlanger at folk skal kunne lide dig som du er, men samtidigt kritiserer du alle andre og forlanger at de skal leve op til dine forestillinger om livet?
Jeg har et raad til dig, om du har lyst til at tage imod det, er jo op til dig. Det er simpelt, meget endda. :)
Flyt til en anden by.
Gerne langt vaek fra din nuvaerende.
Problemer som dine bunder, i min erfaring, oftest i omgivelserne (venner, veninder, familie, den slags), hvorfor jeg klart vil anbefale dig at "proeve nye graesmarker" :)
Om det er Spanien, Rusland, Kina eller bare Naestved, tror jeg ikke vil goere den store forskel.
Folk er overraskende ens her i verden, de fleste leder efter det samme: kaerlighed.
Naar du saa engang flytter, saa se det som en ny start og en ny indgangsvinkel til livet.
Hvis du er positivt indstillet, er det langt nemmere at opleve positive ting.
Er du positivt indstillet, saa vil kvinder hoejst sandsynligt ogsaa vaere mere interesserede i at laere dig at kende.
I bund og grund er mit raad, at du skal lufte dit had til andre mennesker ud og forsoege at acceptere andre for dem de er - saa kunne det jo vaere at de gjorde det samme ;)
Ioevrigt er det rimeligt normalt antaget at det er maend som er "jaegere" der gerne vil kontakte kvinder, derfor er det sjaeldent kvinder der tager initiativet. Paatrods af dette er jeg blevet kontaktet flere gange af kvinder, den ene gang resulterede i et 3 aar langt forhold med en dejlig toes ;)
Der er masser af dejlige toeser her i danmark, jeg kender masser af dem.
Tilgengaeld kan jeg garantere dig for at *INGEN* af dem vil vaere interesserede i dig, med den beskrivelse jeg kan give dem herfra - og *DET* er netop dit problem pt :)
Alt aendrer sig, ogsaa personer - og ogsaa dig.
Du har aendret dig til den person du er idag, som tydeligvis har *issues*, saa hvorfor kan du ikke aendre dig igen?
Der er ingen der siger du skal blive til Adonis og he-man, overhovedet, blot at du skal acceptere den du er og generelt andre mennesker.
#Ioevrigt ang. kritik og traaden her:
Naar man udtaler sig i en traad som denne, saa beder man indirekte om kritik og en vurdering af ens person.
Jeg sidder her, mandag morgen kl 01.30 og tager mig til hovedet.
#Andes.
Du er nok det mest ubehagelige menneske jeg nogensinde har faaet en beskrivelse af.
Selv de hersen "jeg taever folk og tager stoffer"-typer virker mere tiltraekkende end dig ( hvis jeg var kvinde ).
Jeg havde langt haar og gedeskaeg i mine yngre dage, jeg gik altid i de samme fattige bukser og den samme klamme t-shirt - alligevel har jeg _ALDRIG_ oplevet at nogen er kommet hen til mig blot for at nedgoere mig eller svine mig til. ( Kvinder altsaa, maend er en anden sag )
Yderligere er jeg 190 hoej og vejede ~50kg - saa kan du selv gaette dig til min kropsbygning.
Paatrods af dette har jeg moedt masser af interessante piger, haft masser af veninder og generelt ikke haft de store problemer at finde interessante kvinder at snakke med.
Yderligere var (er?) jeg ikke en synderligt optimistisk eller positiv person, jeg er realistisk og ved godt hvem jeg selv er og hvad jeg vil her i livet - goer du det?
Jeg kan hurtigt summere dit problem for dig:
Du er et svin.
Kvinder kommer ikke hen og snakker til dig, fordi du ikke paa overfladen virker tiltraekkende. (antagelse, baseret paa dine egne udtalelser)
Naar du naegter at snakke med "kaellingerne", hvordan skulle de saa vide at du er en god gut, en venlig gut og en intelligent gut?
- Hvordan skulle nogen overhovedet kende dig, naar det eneste du fremviser her, er at du er dybt indelukket og reelt set et svin?
Facader kan lugtes paa 10kms afstand, naar du aabner op for sluserne her og oprindeligt mener at alle kvinder er kaellinger og ludere, saa skinner det sgu igennem.
Det er yderst sjaeldent jeg moeder en toes ( eller fyr for den sags skyld ) som jeg ikke faar en fornemmelse af allerede inden jeg har snakket med dem.
Din attitude baeres udenpaa dit ansigt, saa at sige, og kvinder er ( i min erfaring ) utroligt hurtige til at "lugte" den.
Som jeg forstaar dig her i traaden, saa forventer du at kvinder skal vaere fysisk tiltrukket af grimme folk og fede maend, men samtidigt skal de selv vaere super-laekre?
Du forventer at de skal vide paa forhaand at du er super intelligent og en venlig gut, paatrods af at du inderst inde har en masse indebraendt had og generelt virker som en utroligt ubehagelig person?
Du naegter at aendre dig og forlanger at folk skal kunne lide dig som du er, men samtidigt kritiserer du alle andre og forlanger at de skal leve op til dine forestillinger om livet?
Jeg har et raad til dig, om du har lyst til at tage imod det, er jo op til dig. Det er simpelt, meget endda. :)
Flyt til en anden by.
Gerne langt vaek fra din nuvaerende.
Problemer som dine bunder, i min erfaring, oftest i omgivelserne (venner, veninder, familie, den slags), hvorfor jeg klart vil anbefale dig at "proeve nye graesmarker" :)
Om det er Spanien, Rusland, Kina eller bare Naestved, tror jeg ikke vil goere den store forskel.
Folk er overraskende ens her i verden, de fleste leder efter det samme: kaerlighed.
Naar du saa engang flytter, saa se det som en ny start og en ny indgangsvinkel til livet.
Hvis du er positivt indstillet, er det langt nemmere at opleve positive ting.
Er du positivt indstillet, saa vil kvinder hoejst sandsynligt ogsaa vaere mere interesserede i at laere dig at kende.
I bund og grund er mit raad, at du skal lufte dit had til andre mennesker ud og forsoege at acceptere andre for dem de er - saa kunne det jo vaere at de gjorde det samme ;)
Ioevrigt er det rimeligt normalt antaget at det er maend som er "jaegere" der gerne vil kontakte kvinder, derfor er det sjaeldent kvinder der tager initiativet. Paatrods af dette er jeg blevet kontaktet flere gange af kvinder, den ene gang resulterede i et 3 aar langt forhold med en dejlig toes ;)
Der er masser af dejlige toeser her i danmark, jeg kender masser af dem.
Tilgengaeld kan jeg garantere dig for at *INGEN* af dem vil vaere interesserede i dig, med den beskrivelse jeg kan give dem herfra - og *DET* er netop dit problem pt :)
Alt aendrer sig, ogsaa personer - og ogsaa dig.
Du har aendret dig til den person du er idag, som tydeligvis har *issues*, saa hvorfor kan du ikke aendre dig igen?
Der er ingen der siger du skal blive til Adonis og he-man, overhovedet, blot at du skal acceptere den du er og generelt andre mennesker.
#Ioevrigt ang. kritik og traaden her:
Naar man udtaler sig i en traad som denne, saa beder man indirekte om kritik og en vurdering af ens person.
147 skrev:jeg er realistisk og ved godt hvem jeg selv er og hvad jeg vil her i livet - goer du det?
Ja. Jeg vil finde en sød pige der ikke kalder mig "selvmedlidende" og "frastødende" fordi jeg har det en lille smule dårligt efter 10 milliarder afvisninger, og så vil jeg videreføre hendes gener i så mange eksemplarer at der aldrig er et menneske i verden der vil føle sig uønsket igen.
Du er et svin.
Gu' er jeg røv. Der er mænd der tæver og voldtager koner og børn der nyder mere respekt end mig. Du kan give mig en eller anden fucked up forklaring med hulemænd og huledamer, men det er altså ikke min skyld at samfundets prioriteter er forkvaklet af nogle biologisk-historiske omstændigheder.
Jeg vil hellere end gerne snakke med kællingerne/kvinderne - efter afvisning nr. 10 milliard har jeg bare fået de her sære idéer om at de (hypotetiske) piger der er interesserede i mig i stedet kunne tage kontakt til mig så jeg kunne spare mig selv og kællingerne en masse energi, og gemme den til de piger der fortjener den.
Skal jeg påtage mig en andens (din) adfærd når jeg møder en pige med det formål at kunne komme i seng med hende? Hvad er det for en rædselfuld tankegang? Hvordan skulle jeg, eller for den sags skyld min partner, nogensinde kunne føle sig tilpas i sådan et forhold?
Hvor har jeg skrevet det?
På forhånd af hvad? På forhånd af at de gør nar af mit udseende eller bagtaler mig sammen med veninderne? Nej, jeg forventer at de enten spørger ind til hvem jeg er, fremfor at kaste dom over mig pga. min kropsbygning eller min 'lugt', eller hvis det er for meget at bede om, så i det mindste lader mig ganske pænt være i fred så nogle mere substantielle piger kan gøre forsøget.
Lad nu være med at svare mig ude af kontekst. Jeg har aldrig frabedt mig vurdering, jeg konstaterede bare at første gang hgul siger noget til mig er det kritisk.
Lad nu være med at svare mig ude af kontekst. Jeg har aldrig frabedt mig vurdering, jeg konstaterede bare at første gang hgul siger noget til mig er det kritisk.Og det forstår du helt ærligt ikke, når hgul har læst hvad du har skrevet om kællingerne?
Du vil have piger skal komme til dig. Hvis de skal komme til dig, skal der være noget specielt ved dig, noget ved dit udseende og din attitude der siger "Wouw, han ser sgu interessant ud, ham vil jeg snakke med" - men det fornemmer jeg lidt at du ikke har?
Endnu en gang: Verden ændrer sig ikke efter dine behov..
A quitter never wins, a winnner never quits!
Men du *ER* selvmedlidende og det kan jeg fint forstaa ikke er tiltraekkende.
Kvinder vil typisk have en mand der er sikker paa sig selv og hvem han er - ikke en der sidder og kalder alle kvinder for kaellinger og ludere.
Vi foeler os alle uoenskede paa et eller andet tidspunkt, det kan man sgu ikke aendre paa - det der er vigtigt, er at man tager sig sammen bagefter.
Vi faar det sgu allesammen daarligt i ny og nae, nogen mere end andre, du faar det vaesentligt bedre med dig selv naar du accepterer andre folk.
For det er nemlig rigtig venligt at kalde kvinder for kaellinger og ludere?
Og din generalisering af dem i denne traad, lugter langt vaek af at du ogsaa udstraaler dette IRL.
Der er masser der nyder mere frygt og respekt end dig - alene det at du bruger det som en maalestok for andres interesse, betyder at du har misforstaaet hvad respekt ER - praecis ligesom "de andre" har.
Derudover kan jeg vitterligt ikke forstaa hvorfor nogen "kaelling" eller "luder" skulle respektere dig, naar du paa ingen maade har nogen respekt overfor dem og hvem de er.
Saa maa du jo, ligesom alle andre der ikke gider at tage det foerste skridt, vente paa at en anden tager det.
Som jeg skrev saa sker det skam masser af gange, det kraever dog at du virker interessant - og ikke at du sidder i hjoernet og mumler "ludere og kaellinger!!!!!!1" ;)
Det kraever ogsaa at du, som jeg skrev, forsoeger dig med andre graesmarker, end diskoteker.
Personligt hader jeg at moede kvinder paa diskoteker - det fungerer bare ikke og man ender naesten altid med et one-night-stand der bare er uinteressant :/
Ioevrigt er det jo ogsaa *dig* der soeger mage, saa hvorfor er det ikke *dig* der tager det foerste skridt? :)
Hvorfor skulle du det?
Hvis *du* som person reelt er som du viser her i traaden, saa kan jeg fint forstaa ingen kvinder kan lide dig - det var min pointe.
Du skal aendre din attitude, ikke den du er.
Jeg troede dit maal var kaerlighed? :)
Det ved jeg ikke, det er din tankegang.
Jeg skrev at du skal aendre din attitude ( som jeg jo kun kan se *her* i traaden ), da den paa ingen maade tiltraekker folk - eller er sund for din egen mentale tilstand.
Det har du skrevet indirekte, eller rettere, det er den opfattelse jeg faar af dine udtalelser.
Faktum er jo netop at "overfladen" er det man ser, medmindre du gaar rundt med dit uni-diplom i panden, saa har kvinder ikke en eneste aarsag til at gaa efter *dig*, hvis ham ved siden af ser bedre ud og er selvsikker.
Har du overvejet at lade de her retards vaere saa?
Du kan ikke forhindre folk i at vaere retarderede, saadan *ER* nogen folk bare.
At det skulle ske i saa vid udstraekning som det sker for dig, er jeg helt uforstaaende overfor - hvorfor jeg netop naevnte nye graesmarker.
Det kan jo vaere at alle bare er retarderede i din hjemby ;)
Det er ogsaa min erfaring.
Det er yderst sjaeldent jeg moeder toeser der sviner mig til, uden at kende mig bare lidt.
Saa som sagt, har du proevet at tage et smut ud af din lille syd-fyns-forstadsby paa lars tyndskidsmarker? :D
Her i Koebenhavn vrimler det med dejlige og interessante kvinder, og den overflod af retards du snakker om, er minimal.
Som jeg skrev, saa kender jeg 6-7 stykker som er single, intelligente ( 4 af dem laeser paa uni, matematik, fysik, kemi - den slags ), de er rimeligt laekre og er netop single fordi de ikke gider de her muskuloese tomhoveder :P
Saa de *ER* derude, du finder dem bare aldrig naar din forhaandsindstilling er at de er nogle ludere og kaellinger.
Jeg svarede dig netop ude af kontekst FORDI det var en general konstatering.
Lige efter du har siddet og kaldt hende for en kaelling og en luder, sidder du og "brokker" dig over at hun er "kritisk" ?
Jeg kan godt se dit problem, jeg foreslaar du forsoeger at muntre digselv lidt op - og finder et nyt sted at vaere.
Nye mennesker har typisk en effekt af at man kan vaere sig selv og ikke har de "gamle" skyer haengende over hovedet ;)
Ja. Jeg vil finde en sød pige der ikke kalder mig "selvmedlidende" og "frastødende" fordi jeg har det en lille smule dårligt efter 10 milliarder afvisninger
Men du *ER* selvmedlidende og det kan jeg fint forstaa ikke er tiltraekkende.
Kvinder vil typisk have en mand der er sikker paa sig selv og hvem han er - ikke en der sidder og kalder alle kvinder for kaellinger og ludere.
Vi foeler os alle uoenskede paa et eller andet tidspunkt, det kan man sgu ikke aendre paa - det der er vigtigt, er at man tager sig sammen bagefter.
Vi faar det sgu allesammen daarligt i ny og nae, nogen mere end andre, du faar det vaesentligt bedre med dig selv naar du accepterer andre folk.
Gu' er jeg røv.
For det er nemlig rigtig venligt at kalde kvinder for kaellinger og ludere?
Og din generalisering af dem i denne traad, lugter langt vaek af at du ogsaa udstraaler dette IRL.
Der er mænd der tæver og voldtager koner og børn der nyder mere respekt end mig. Du kan give mig en eller anden fucked up forklaring med hulemænd og huledamer, men det er altså ikke min skyld at samfundets prioriteter er forkvaklet af nogle biologisk-historiske omstændigheder.
Der er masser der nyder mere frygt og respekt end dig - alene det at du bruger det som en maalestok for andres interesse, betyder at du har misforstaaet hvad respekt ER - praecis ligesom "de andre" har.
Derudover kan jeg vitterligt ikke forstaa hvorfor nogen "kaelling" eller "luder" skulle respektere dig, naar du paa ingen maade har nogen respekt overfor dem og hvem de er.
Jeg vil hellere end gerne snakke med kællingerne/kvinderne - efter afvisning nr. 10 milliard har jeg bare fået de her sære idéer om at de (hypotetiske) piger der er interesserede i mig i stedet kunne tage kontakt til mig så jeg kunne spare mig selv og kællingerne en masse energi, og gemme den til de piger der fortjener den.
Saa maa du jo, ligesom alle andre der ikke gider at tage det foerste skridt, vente paa at en anden tager det.
Som jeg skrev saa sker det skam masser af gange, det kraever dog at du virker interessant - og ikke at du sidder i hjoernet og mumler "ludere og kaellinger!!!!!!1" ;)
Det kraever ogsaa at du, som jeg skrev, forsoeger dig med andre graesmarker, end diskoteker.
Personligt hader jeg at moede kvinder paa diskoteker - det fungerer bare ikke og man ender naesten altid med et one-night-stand der bare er uinteressant :/
Ioevrigt er det jo ogsaa *dig* der soeger mage, saa hvorfor er det ikke *dig* der tager det foerste skridt? :)
Skal jeg påtage mig en andens (din) adfærd når jeg møder en pige
Hvorfor skulle du det?
Hvis *du* som person reelt er som du viser her i traaden, saa kan jeg fint forstaa ingen kvinder kan lide dig - det var min pointe.
Du skal aendre din attitude, ikke den du er.
med det formål at kunne komme i seng med hende?
Jeg troede dit maal var kaerlighed? :)
Hvad er det for en rædselfuld tankegang? Hvordan skulle jeg, eller for den sags skyld min partner, nogensinde kunne føle sig tilpas i sådan et forhold?
Det ved jeg ikke, det er din tankegang.
Jeg skrev at du skal aendre din attitude ( som jeg jo kun kan se *her* i traaden ), da den paa ingen maade tiltraekker folk - eller er sund for din egen mentale tilstand.
Hvor har jeg skrevet det?
Det har du skrevet indirekte, eller rettere, det er den opfattelse jeg faar af dine udtalelser.
Faktum er jo netop at "overfladen" er det man ser, medmindre du gaar rundt med dit uni-diplom i panden, saa har kvinder ikke en eneste aarsag til at gaa efter *dig*, hvis ham ved siden af ser bedre ud og er selvsikker.
På forhånd af hvad? På forhånd af at de gør nar af mit udseende eller bagtaler mig sammen med veninderne?
Har du overvejet at lade de her retards vaere saa?
Du kan ikke forhindre folk i at vaere retarderede, saadan *ER* nogen folk bare.
At det skulle ske i saa vid udstraekning som det sker for dig, er jeg helt uforstaaende overfor - hvorfor jeg netop naevnte nye graesmarker.
Det kan jo vaere at alle bare er retarderede i din hjemby ;)
Nej, jeg forventer at de enten spørger ind til hvem jeg er, fremfor at kaste dom over mig pga. min kropsbygning eller min 'lugt', eller hvis det er for meget at bede om, så i det mindste lader mig ganske pænt være i fred så nogle mere substantielle piger kan gøre forsøget.
Det er ogsaa min erfaring.
Det er yderst sjaeldent jeg moeder toeser der sviner mig til, uden at kende mig bare lidt.
Saa som sagt, har du proevet at tage et smut ud af din lille syd-fyns-forstadsby paa lars tyndskidsmarker? :D
Her i Koebenhavn vrimler det med dejlige og interessante kvinder, og den overflod af retards du snakker om, er minimal.
Som jeg skrev, saa kender jeg 6-7 stykker som er single, intelligente ( 4 af dem laeser paa uni, matematik, fysik, kemi - den slags ), de er rimeligt laekre og er netop single fordi de ikke gider de her muskuloese tomhoveder :P
Saa de *ER* derude, du finder dem bare aldrig naar din forhaandsindstilling er at de er nogle ludere og kaellinger.
Lad nu være med at svare mig ude af kontekst.
Jeg svarede dig netop ude af kontekst FORDI det var en general konstatering.
Jeg har aldrig frabedt mig vurdering, jeg konstaterede bare at første gang hgul siger noget til mig er det kritisk.
Lige efter du har siddet og kaldt hende for en kaelling og en luder, sidder du og "brokker" dig over at hun er "kritisk" ?
Jeg kan godt se dit problem, jeg foreslaar du forsoeger at muntre digselv lidt op - og finder et nyt sted at vaere.
Nye mennesker har typisk en effekt af at man kan vaere sig selv og ikke har de "gamle" skyer haengende over hovedet ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.