mboost-dp1

Til os der mangler en kvinde!

Gå til bund
Gravatar #151 - Cloud02
25. aug. 2008 08:30
Og her er lidt Youtube godter til jer der gerne vil have lidt relationship-advice.
Omkring hvordan man starter med at snakke, fortsætter snak og så fremdeles.

Gravatar #152 - NioBe
25. aug. 2008 08:58
Bah! Du skal da bare ud og købe en Wii, hvis du ikke har en. Også spørger du hende om hun ikke vil hjem og spille. Sådan en Wii kan man score meget på.

Har hørt nogle historier om den hvertfald. Incl at min kærestes Wii nok var med til at vi begyndte at komme sammen :P
Gravatar #153 - natterjack
25. aug. 2008 09:11
Hvorfor fanden snakker i stadig om det her? andes og squad2nd er tydeligvis sølle mennesker der forhåbentlig aldrig får et ordentligt forhold, hver gang i smider saglige argumenter i hovedet på dem, smider de en "Spejl! Det kan du selv være!"-lignende kommentar tilbage, så hvorfor fortsætte? Smid dem på ignore og lad os komme videre.
Gravatar #154 - gnаrfsan
25. aug. 2008 09:39
Tjah. Kvinder er lige så forskellige, som mænd. Der findes kællinger, ligesom der findes stoddere. Dumme, som intelligente. Rare og onde. Der er sgudde nogen mening i hverken at skære det ene eller det andet køn over en kam.
Gravatar #155 - squad2nd
25. aug. 2008 15:19

Det her er ikke en debat, men en tråd oprettet til dem der gerne vil til Ukraine for at finde en brud.

Det er dig der skal komme videre... ingen skriver i en debat de ikke er interesseret i. Troll!
Gravatar #156 - squad2nd
25. aug. 2008 15:20

God ide! Jeg er altid med på en spiller!!!
Gravatar #157 - Jimmi Larsen
25. aug. 2008 15:41
Må jeg forslå i tager et kig på www.cat69.com

Det kan man vidst kalde for en drømmeferie.

Har en kammerat der anmeldte stedet for M!,
han fik hele turen betalt, heldige stodder!

-Jimmi
Gravatar #158 - fidomuh
25. aug. 2008 15:42

SKal jeg nu minde dig om at du har oprettet traaden paa et _DEBAT_-forum? :)

Eller: Hvis du ikke vil have kritik af dine ideer, saa er det sgu en daarlig ide at poste dem her.
Gravatar #159 - AO
26. aug. 2008 08:29
Hmm... Hvorfor tage på jeg-skal-finde-en-brud-nu!-ferie? Det er at være liiige en tand for desperat.. Man kan jo ikke tvinge sig selv til at falde for en.. OG selvom man tager på en sådan ferie, så er det jo slet ikke sikkert, at man finder nogen.. Altså som man siger: "der er en til alle".. Den bedste måde at finde hende/ham på, er vel bare at gå i byen hvor der sker noget, være sammen med dem man kender og fx lære endnu flere at kende, igennem dem ? Kærlighed skal ikke tvinges ind.. Den kommer af sig selv, når tiden er.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login