mboost-dp1

Tråden for skøre citater v2

Gå til bund
Gravatar #151 - Clauzii
5. jun. 2014 19:54
"- Ja, det er helt i orden. Folk må virkelig bade deres store loppebefængte glubske pelsdyr hjemme hos sig selv. Og de bider jo os andre, og vore børn, efter forgodtbefindende. Aldeles uden kontrol, skriver han."

Helt sikkert derfor man stort set aldrig læser om glubske hunde ved stranden?!

/ http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2014/06/05/195422...
Gravatar #152 - Hængerøven
5. jun. 2014 20:53
Clauzii (151) skrev:
Helt sikkert derfor man stort set aldrig læser om glubske hunde ved stranden?!

Man skal også passe på med at se verden ud fra hvad der står om i aviserne..

Personligt er jeg lidt ligeglad med at de kan spore en stigning i bakterier når hunde også bader i vandet. Men har da selv oplevet ubehagelig episoder med hunde på stranden
Gravatar #153 - Magten
6. jun. 2014 07:07
Hængerøven (152) skrev:
Men har da selv oplevet ubehagelig episoder med hunde på stranden
+1

Var de så bare i snor ville det ikke røre mig, men det er de jo sjældent når folk lukker dem ud i vandet.
Gravatar #154 - Magten
19. jun. 2014 14:05
http://support.microsoft.com/kb/258750/da-dk skrev:
Anbefalet privat "impulskonfiguration" på en klyngeserver
Gravatar #155 - Clauzii
20. jun. 2014 07:45
Forskeren bag undersøgelsen siger, at det her er udtryk for en gruppe, der er økonomisk presset. Tager han fejl?

"Ja. Det er noget sludder. Du kan ikke finde en eneste undersøgelse, der viser, at kontanthjælpsmodtagere er under hårdt pres."

/ www.avisen.dk
Gravatar #156 - Hængerøven
20. jun. 2014 10:55
Clauzii (155) skrev:
Forskeren bag undersøgelsen siger, at det her er udtryk for en gruppe, der er økonomisk presset. Tager han fejl?

"Ja. Det er noget sludder. Du kan ikke finde en eneste undersøgelse, der viser, at kontanthjælpsmodtagere er under hårdt pres."

/ www.avisen.dk

Jeg kan kun nikke genkendende til at det er noget værre sludder.

TIlfælles for alle jeg kender på kontanthjælp er, at de alle har råd til nye telefoner, tablets, fjernsyn, og hvad har vi..

Hvis der er nogen der er under pres, er det børnefamilierne som er på kontanthjælp, grundet det nye forsøger pis.

Hvis vi sammenligner en fuldtids sofa ansat (Kontanthjælp) med mig på elev lån, er forskellen omkring 2kr mindre i timen for at gå på arbejde istedet for at blive der hjemme.
Gravatar #157 - BurningShadow
20. jun. 2014 11:36

Der er nogle der er gode fuldtids-nassere. De gange jeg har været på kontanthjælp, har jeg knapt kunne klare mig, og der har da i hvert fald ikke været til hverken ny telefon, eller andet.

Samtidig kender jeg dog én, der bare får og får, "for ellers begår han jo bare kriminalitet". Fedt, beløn ham for at være en hat, samtidig med at andre skal kæmpe for at få hvad der står vi har krav på...

(sgu godt at jeg er i arbejde igen...)
Gravatar #158 - Clauzii
20. jun. 2014 12:29
Hængerøven (156) skrev:
Hvis vi sammenligner en fuldtids sofa ansat (Kontanthjælp) med mig på elev lån, er forskellen omkring 2kr mindre i timen for at gå på arbejde istedet for at blive der hjemme.

Det er heller ikke heeelt i orden, enig. Samtidig har du dog den fordel at stå med en uddannelse i hånden. Det er meget værd ;)
Gravatar #159 - Clauzii
20. jun. 2014 12:37
Der er intet uansvarligt i det, vi har gjort. Det er det samme, som når man kaster sig ud af en bil med ild i tøjet - hvilket vi også gør i vores film, forklarer Henrik Møller-Sørensen.

/ Filmproducent Henrik Møller-Sørensen på dr.dk

Nu er Bodil Jørgensen helt sikkert også stuntmand(kvinde) :O
Gravatar #160 - gramps
20. jun. 2014 23:02
Hængerøven (156) skrev:
TIlfælles for alle jeg kender på kontanthjælp er, at de alle har råd til nye telefoner, tablets, fjernsyn, og hvad har vi..

Er det ikke dem som Leasy tjener penge på?

Gravatar #161 - amplificator
21. jun. 2014 02:39
gramps (160) skrev:
Er det ikke dem som Leasy tjener penge på?

Er ret sikker på Leasy tjener penge på alle os andre på den måde.
Gravatar #162 - Clauzii
24. jun. 2014 09:14
"Overlæge Inge Haunstrup Clemmensen siger, at udendørs rygning kan være ligeså skadeligt som indendørs, hvis røgen ikke kan slippe væk."

/ dr.dk
Gravatar #163 - Manofsciencemanoffaith
26. jun. 2014 19:26
http://www.clarionledger.com/story/opinion/columnists/2014/06/25/coulter-growing-interest-soccer-sign-nations-moral-decay/11372137/ skrev:
An inch is the width of a man's thumb, a foot the length of his foot, a yard the length of his belt. That's easy to visualize. How do you visualize 147.2 centimeters?
Gravatar #164 - gramps
26. jun. 2014 19:59
Hvordan kunne du kun vælge ét citat fra den bunke lort?
Gravatar #165 - spand-online
28. jun. 2014 09:23
Jøsses
Gravatar #166 - BurningShadow
28. jun. 2014 10:19

Der er intet uansvarligt i det, vi har gjort. Det er det samme, som når man kaster sig ud af en bil med ild i tøjet

Et glimrende eksempel på, at folks udtalelser altid er baseret på deres egen virkelighed.
Gravatar #167 - Manofsciencemanoffaith
1. jul. 2014 18:13
http://epn.dk/teknologi2/tele/ECE6844257/tdc-haever-priserne-fra-i-dag/ skrev:
I TDC’s buket af prisstigninger er også en stigning til kunder med løsningen TDC Friweekend, som i dag betaler 18 kr. om måneden for at tale gratis i weekenden.
Gravatar #168 - Hubert
3. jul. 2014 09:04
Derfor har mobildækningen INGEN betydning for en GPS senders prostitution, sålænge man har tid nok, og relativt frit udsyn til himlen.

Kilde
Gravatar #169 - Ronson ⅍
3. jul. 2014 10:29
http://jyllands-posten.dk/digitalt/mobil/ECE6602415/test-af-lumigon-t2-hd-den-danske-smartphone/ skrev:
Valget af navnet ”T2 HD” kan diskuteres, da skærmen på 4,3 tommer ikke er er Full HD, men i den lidt lavere 720 x 1280 pixels opløsning.
D'oh..
Gravatar #170 - amplificator
3. jul. 2014 10:35
Det værste er at nyheden om det skrammel (Lumigons produkter, red) rent faktisk ligger i queue og nok også kommer når en person får taget sig sammen til at skrive noget om det.

Jaja, firmaet er dansk og vi skal alle være stolte.. EM '92! og alt det der nationalistiske pladder.
Men Lumigon er nok det værste skidt vi har at byde på og det gør ondt hver gang der kommer mere hype om dem.
Gravatar #171 - gramps
3. jul. 2014 10:41
Ifølge anmelderen, som heller ikke har haft de største tanker om Lumigon, så er T2 HD faktisk ganske god.
Gravatar #172 - Ronson ⅍
3. jul. 2014 11:49
#170: Mit indlæg gik ikke på Lumigon men på anmelderens manglende forståelse af "HD".
Gravatar #173 - amplificator
3. jul. 2014 11:54
Hvad kan den som andre telefoner ikke kan?
- Intet

Alt hardware i den er så trist at det gør helt ondt.
Man skal gøre sig berettiget til at kunne tage sindsyge priser for noget som ville have gjort last-gen eller previous-last-gen stolt. Og det har Lumigon ikke gjort sig fortjeneste til. Det er jo ikke Vertu.

Prisen for en 32GB udgave:
- 5.449 kr.
Jeg tør slet ikke tænke hvad 64GB udgaven kommer til at koste, eller 128GB udgaven som jeg tvivler på nogensinde kommer på markedet (i bedste Lumigon stil: loves men kan ikke leveres).

Lumigon har aldrig været andet end skamfuld hype.
I starten levede de jo på denne hype og lovede guld og grønne skove; de leverede aldrig varen og i dag kender ingen til dem.

Men den falder vel ind under det vi kalder "dansk design" og så er det ok at tage fuldstændigt sindsyge priser.

Det er jeg skam klar over.. Men testen er jo også udført af John G som ikke altid er lige skarp selv om han vist kaldes en "ekspert" :)
Gravatar #174 - Hængerøven
3. jul. 2014 12:10
Ronson ⅍ (172) skrev:
#170: Mit indlæg gik ikke på Lumigon men på anmelderens manglende forståelse af "HD".

Jeg mindes nu forleden at folk herinde forklarede mig hvorfor 720p er HD.

Men jeg vil nu stadig ikke mene er 720p er "HD" på nogen anden facon end at det er højere opløsning end SD.
Gravatar #175 - XorpiZ
3. jul. 2014 12:18
amplificator (173) skrev:
Alt hardware i den er så trist at det gør helt ondt.
Man skal gøre sig berettiget til at kunne tage sindsyge priser for noget som ville have gjort last-gen eller previous-last-gen stolt. Og det har Lumigon ikke gjort sig fortjeneste til. Det er jo ikke Vertu

Hvorfor er det så vigtigt for dig, hvilke specifikationer den har?

Det er en af de lækreste Android-telefoner på markedet, baseret på billederne. Det siger ikke så meget, javist, men stadig. Er man mere til specs og en telefon proppet med crapware og ligegyldige funktioner, så kan man jo bare købe en Galaxy S5 eller hvad nummer de nu er nået til.

En Galaxy S5 koster i omegnen af 5.000 kroner. En iPhone 5S er lidt dyrere, så prisen på denne er absolut ikke "sindsyg" [sic.].
Gravatar #176 - Hængerøven
3. jul. 2014 12:19
XorpiZ (175) skrev:
Hvorfor er det så vigtigt for dig, hvilke specifikationer den har?

Det er vel altid vigtigt at vide hvad man betaler for?

Eller har jeg misforstået sund fornuft?

XorpiZ (175) skrev:
Er man mere til specs og en telefon proppet med crapware og ligegyldige funktioner,

Straw man much?
Gravatar #177 - amplificator
3. jul. 2014 12:33
Derfor skrev jeg også at man skal gøre sig fortjent til at kunne tage sådan nogle priser.
Kunderne kommer jo ikke på magisk vis af sig selv bare fordi telefonen er dyr.

Forbrugerne skal vide at det de køber er kvalitet. Lumigon har aldrig kunne levere noget som helst som kommer tæt på et kvalitetsstempel, hvorfor at fortsætte i præcist samme retning med elendige specs og høje priser er en umådelig dårlig idé.. det er lidt en skam de ikke selv kan se det.
Hvis det ikke virker første og anden gang hvorfor skulle det så pludseligt virke nu?

Andre producenter med priser i det segment har leveret en kvalitet som retfærdiggører det (det kan vel altid diskuteres, men ikke desto mindre så sælger deres produkter - Lumigons gør ikke), og derfor sælger deres produkter.
Lumigon har mildest talt en kedelig track record.
Gravatar #178 - Slettet Bruger [548208966]
3. jul. 2014 12:38
Hvorvidt 720p er HD er ikke subjektivt.

HD = 720
FHD = 1080

Det siger Ronson selv.
Gravatar #179 - XorpiZ
3. jul. 2014 12:40
Hængerøven (176) skrev:
Det er vel altid vigtigt at vide hvad man betaler for?

Eller har jeg misforstået sund fornuft?

Du misforstår ihvf. min pointe. Om der sidder en octo-core snapdragon 24100 eller en dual-core qualcomm 2210 er for mange mennesker fløjtende ligegyldigt.

Hængerøven (176) skrev:
Straw man much?

Som altid et velovervejet indlæg fra din side. Tak.

amplificator (177) skrev:
Derfor skrev jeg også at man skal gøre sig fortjent til at kunne tage sådan nogle priser.
Kunderne kommer jo ikke på magisk vis af sig selv bare fordi telefonen er dyr.

Nej man skal da ej. Sætter man prisen tilpas højt (men ikke for højt) og positionerer sig selv som premium, så kommer kunderne, forudsat at produktet ikke er bras.

Lumigon har aldrig kunne levere noget som helst som kommer tæt på et kvalitetsstempel

Hvilke produkter har du haft i hænde fra dem da? Har du hørt mange historier om dårlig kvalitet fra deres side?

Andre producenter med priser i det segment har leveret en kvalitet som retfærdiggører det, og derfor sælger deres produkter.
Lumigon har mildest talt en kedelig track record.

Igen, se ovenfor. Jeg er meget interesseret i at få uddybet denne "kedelige track-record". Mig bekendt har de haft ét produkt til salg (T2'eren) i deres levetid.
Gravatar #180 - Ronson ⅍
3. jul. 2014 12:43
Hængerøven (174) skrev:
Jeg mindes nu forleden at folk herinde forklarede mig hvorfor 720p er HD.

Men jeg vil nu stadig ikke mene er 720p er "HD" på nogen anden facon end at det er højere opløsning end SD.

http://newz.dk/forum/tagwall/jeg-er-ham-84763/page1252#62556 skrev:
720p = HD
1080p = FHD
1440p = QHD (4 x 720p)
2160p = UHD (4 x 1080p)

Så Lumigon bør kalde den HD - hvilket de også gør.
Gravatar #181 - Hængerøven
3. jul. 2014 12:45
XorpiZ (179) skrev:
Som altid et velovervejet indlæg fra din side. Tak

Det var faktisk ganske velovervejet. Det er mere eller mindre definitionen af en straw man, du fik sat op der.

Men som vi ser så tit, så springer du let og elegant over de ting, som du ikke ønsker at svare på. Hvad har bloatware og "ligegyldige" features med specs at gøre? eller mere vigtigt, hvad har det med hans oprindelige indvendig at gøre?
Gravatar #182 - XorpiZ
3. jul. 2014 12:49
Hængerøven (181) skrev:
Det var faktisk ganske velovervejet. Det er mere eller mindre definitionen af en straw man, du fik sat op der.

Nå, du ved ikke hvad en stråmand er. Det kunne du bare have sagt. Så havde jeg ignoreret den del af indlægget.
Gravatar #183 - Hængerøven
3. jul. 2014 12:50
XorpiZ (182) skrev:
Nå, du ved ikke hvad en stråmand er. Det kunne du bare have sagt. Så havde jeg ignoreret den del af indlægget.

Gab!

Hvad har bloatware og "ligegyldige" features med specs at gøre? eller mere vigtigt, hvad har det med hans oprindelige indvendig at gøre?
Gravatar #184 - XorpiZ
3. jul. 2014 13:03
Hængerøven (183) skrev:
Gab!

Hvad har bloatware og "ligegyldige" features med specs at gøre? eller mere vigtigt, hvad har det med hans oprindelige indvendig at gøre?

Den hurtigste Android-telefon på markedet, sidst jeg tjekkede, er Galaxy S5. Den er proppet med begge dele.

Jeg går ud fra du mener "indlæg" og ikke "indvendig"? Men man ved selvfølgelig aldrig med dig.

Jeg pointerer blot, at hvis det er den slags man er til, så er der masser af alternativer.

Hvad amplicator foretrækker og ikke foretrækker aner jeg ikke, og det gør jeg mig heller ikke klog på.
Gravatar #185 - Hængerøven
3. jul. 2014 13:11
XorpiZ (184) skrev:
Jeg går ud fra du mener "indlæg" og ikke "indvendig"? Men man ved selvfølgelig aldrig med dig

Nej jeg mente hans indvending. Sådan en havde han overfor telefonen, og det besvare du ved at sætte et argument op omkring noget han ikke snakkede om.

Det kaldes at bygge en straw man. Bloatware kan fjernes og "ligegyldige" features kan man holde sig fra, det laver dog stadig ikke om på hvor du får de bedste specs for pengene, hvilket var det han snakkede om..

XorpiZ (184) skrev:
Jeg pointerer blot, at hvis det er den slags man er til, så er der masser af alternativer.

Hvilket der lige netop ikke var tale om at "nogen var til" Han sidder ikke og snakker dårligt om telefonen fordi den ikke har bloatware eller features der er ligegyldige.

XorpiZ (184) skrev:
Hvad amplicator foretrækker og ikke foretrækker aner jeg ikke, og det gør jeg mig heller ikke klog på.

Hvilket er et godt argument for at forholde dig til det han skriver istedet for selv at finde på ting ? ikke sandt?
Gravatar #186 - XorpiZ
3. jul. 2014 13:17
Hængerøven (185) skrev:
Sådan en havde han overfor telefonen, og det besvare du ved at sætte et argument op omkring noget han ikke snakkede om.

Ikke korrekt. Læs hvad jeg skriver.

Hængerøven (185) skrev:
det laver dog stadig ikke om på hvor du får de bedste specs for pengene, hvilket var det han snakkede om..

Jeg har aldrig påstået andet. Læs hvad jeg skriver.

Hængerøven (185) skrev:
Hvilket der lige netop ikke var tale om at "nogen var til" Han sidder ikke og snakker dårligt om telefonen fordi den ikke har bloatware eller features der er ligegyldige.

Det har jeg heller ikke skrevet. Læs hvad jeg skriver.

Hængerøven (185) skrev:
Hvilket er et godt argument for at forholde dig til det han skriver istedet for selv at finde på ting ? ikke sandt?

Jeg finder ikke på ting. Jeg skriver, at ikke alle går op i specs. Læs hvad jeg skriver.

Jeg forstår ikke, hvorfor du gider spilde tid på at skrive så langt et indlæg, når du ikke har læst hvad jeg skriver.

Det var samme problem, sidste gang du blandede dig. Enten læste du ikke hvad der blev skrevet, eller også forstod du det ikke. Det er åbenbart en gennemgående tendens i dine indlæg.
Gravatar #187 - Hængerøven
3. jul. 2014 13:21
XorpiZ (186) skrev:
Det var samme problem, sidste gang du blandede dig. Enten læste du ikke hvad der blev skrevet, eller også forstod du det ikke.

Hold kæft hvor bliver det sørgeligt nu.. Sidste gang var der du påstod jeg ikke spurgte om noget, selv om spørgsmålet var med i hvad, 5-6 indlæg i træk? Det du valgte og citere lige indtil punktumet inden spørgsmålet for så at sige jeg stadig ikke havde spurgt om noget.

Du er så gennemsigtig det er til grin. Man kan undre sig over du gider spilde tid på at skrive så lange indlæg, når du aldrig vil forholde dig til andet end din egen indgangsvinkel, og altid springer over de ting der ikke lige passer ind i det du mener.

XorpiZ (175) skrev:
Er man mere til specs og en telefon proppet med crapware og ligegyldige funktioner

XorpiZ (186) skrev:
Jeg finder ikke på ting. Jeg skriver, at ikke alle går op i specs. Læs hvad jeg skriver.
Gravatar #188 - XorpiZ
3. jul. 2014 13:31
Hængerøven (187) skrev:
Sidste gang var der du påstod jeg ikke spurgte om noget, selv om spørgsmålet var med i hvad, 5-6 indlæg i træk?

Nej. Jeg bad dig om at finde det spørgsmål du gerne ville have svar på. Du blev ved med at bede mig om at svare på det, men du gad ikke poste det. Vigtigere var det åbenbart ikke for dig.

Hængerøven (187) skrev:
Man kan undre sig over du gider spilde tid på at skrive så lange indlæg, når du aldrig vil forholde dig til andet end din egen indgangsvinkel, og altid springer over de ting der ikke lige passer ind i det du mener.

Du er så sød, når du er desperat. Det er ikke mig, der har læsevanskeligheder. Jeg kan anbefale bøgerne "Læs og forstå". Det må være passende til dit niveau.

I øvrigt et par fine citater, du har fundet frem der. Har du lært at bruge citat-funktionen, eller hvad øver du dig på?
Gravatar #189 - Hængerøven
3. jul. 2014 13:35
XorpiZ (188) skrev:
blev ved med at bede mig om at svare på det, men du gad ikke poste det.

adskillige indlæg i træk var spørgsmålet udpenslet.

XorpiZ (188) skrev:
Det er ikke mig, der har læsevanskeligheder.

Nej men forståelse for hvad du selv har skrevet kniber.

XorpiZ (188) skrev:
I øvrigt et par fine citater, du har fundet frem der. Har du lært at bruge citat-funktionen, eller hvad øver du dig på?

Igen har du mere travlt med at prøve at vende den på mig personligt, istedet for at forholde dig til det der bliver skrevet.

Først sætter du specs og blaotware mm i sammenhæng, bagefter siger du jeg skal lære at læse fordi jeg henviser til den straw man det er, at pludseligt blande de ting ind i det hele..

Men nu kan jeg vel igen kun forvente et indlæg hvor du løber forbi bolden og går efter manden...
Gravatar #190 - amplificator
3. jul. 2014 13:38
Det er som sådan ikke telefonen jeg angriber (selv om det er et naturligt følge), men Lumigons blakkede ry for ikke at kunne levere noget som helst.
Deres første telefoner, T1, S1 og E1, blev hypet til langt ind i helvede, alle var helt vilde.. den blev udskudt.. så igen og igen og igen og igen.. den kom aldrig på markedet.

Så blev T2 annonceret. Hypet til langt ind i helvede og alle var helt vilde.. den blev udskudt.. og så lidt mere, og lidt mere.. og så en smule igen og lidt lidt mere.. Den kom endelig på markedet efter urimeligt lang tid og da det skete havde folk mistet interessen for produktet og Lumigon er i de fleste kredse nu kendt som et firma der ikke kan levere, hvilket er trist.

Det er derfor jeg skrev at deres track record er helt elendig, for det er den. De har aldrig kunne levere noget til tiden, hvis det overhovedet kommer.

Nu prøver de sig så med T2 HD som egentlig bare er en lille incremental opdatering af den gamle T2 som baserer sig mere stock Android.
Så de har taget nogle langsomme komponenter, compilet AOSP og smækket Google Services oven på og så lige et par apps til at kunne bruge den infrarøde sender (det app er sikkert bare en rebranded version af noget fra Kina).

Og så til det magiske: hele pakken sælges på dansk design, som jo er mere helligt end muhdyr i Indien.
Gud forbyde at man taler negativt om dansk design og de altid overdrevne priser som følger med det.
Se lidt objektivt på det; hvad kan Lumigons produkter tilbyde som andre producenter ikke allerede har gjort i flere år og gør bedre?

Intet; det som Lumigon sælger sig på er naturligvis ikke specs, for der kan de overhovedet ikke være med på nogen måde. Brugeroplevelsen er også som på enhver anden tæt-på-stock Android telefon.
Det de fører sig frem med er desværre "dansk design".. guldkalven for nationalister som stadig hænger sig i EM '92.

Har Lumigon T2 nogensinde fået den lovede opdatering til ICS?
Jeg ved at den i bedste Lumigon-stil blev udskudt (link), men jeg har ikke kunne finde andre links som bekræfter hvornår den kom og hvilken version det var til.
Gravatar #191 - Hængerøven
3. jul. 2014 13:41
amplificator (190) skrev:
Deres første telefon, T1, blev hypet til langt ind i helvede, alle var helt vilde.. den blev udskudt.. så igen og igen og igen og igen.. den kom aldrig på markedet.

T1 var deres tredje forsøg.

Først kom E1, så S1, så T1, og så kom den første der endte på markedet T2, der nu efterfølges af T2 HD.
Gravatar #192 - XorpiZ
3. jul. 2014 13:44
Hængerøven (189) skrev:
adskillige indlæg i træk var spørgsmålet udpenslet.

Det er jo løgn - det ved du, og det ved jeg :)

Hængerøven (189) skrev:
Igen har du mere travlt med at prøve at vende den på mig personligt, istedet for at forholde dig til det der bliver skrevet.

Selvfølgelig bliver det personligt. Når man præsterer så tåbelige indlæg, som du gør, så er det svært andet.

Hængerøven (189) skrev:
Først sætter du specs og blaotware mm i sammenhæng, bagefter siger du jeg skal lære at læse fordi jeg henviser til den straw man det er, at pludseligt blande de ting ind i det hele..

Nej, jeg gør ej. Læs og forstå. Læs og forstå. Læs og forstå. Spørg evt. din støttepædagog. Han/hun er, forhåbentligt, væsentligt skarpere end dig.

Hængerøven (189) skrev:
Men nu kan jeg vel igen kun forvente et indlæg hvor du løber forbi bolden og går efter manden...

Du har ikke gjort dig fortjent til andet.

@amplificator

Jeg svarer når jeg kommer hjem. Jeg bliver så træt, når Hængerøven blander sig i de voksnes diskussion :<
Gravatar #193 - amplificator
3. jul. 2014 13:45
Ja, det rettede jeg mens du postede det :)

Edit:
Og jeg glemte at rette resten af teksten da jeg satte S1 og E1 ind, så nu ligner det at en dysleksisk mongol har skrevet det.. so there's that.
Gravatar #194 - Hængerøven
3. jul. 2014 13:48
XorpiZ (192) skrev:
Det er jo løgn - det ved du, og det ved jeg :)

Hold nu, det kan vi jo ligesom rimeligt let gå tilbage og se, skal vi det?

XorpiZ (192) skrev:
Selvfølgelig bliver det personligt. Når man præsterer så tåbelige indlæg, som du gør, så er det svært andet

Så du vil stadig ikke indrømme at du, helt uden oplæg fra andre, blandede bloatware og "ligegyldige" funktioner ind i snakken om specs?

XorpiZ (192) skrev:
Nej, jeg gør ej. Læs og forstå. Læs og forstå. Læs og forstå. Spørg evt. din støttepædagog. Han/hun er, forhåbentligt, væsentligt skarpere end dig.

Den kommentar er vist meget sigende omkring dit debat niveau!
Gravatar #195 - amplificator
3. jul. 2014 13:50
Hey, piger (Hængerøven og XorpiZ):

http://i68.photobucket.com/albums/i31/tokin_on_a_b...
Gravatar #196 - Hængerøven
3. jul. 2014 13:52
amplificator (195) skrev:
Hey, piger (Hængerøven og XorpiZ):

http://i68.photobucket.com/albums/i31/tokin_on_a_b...

Det er så sandt..

Det er bare svært at lade det gå forbi, at manden siger det ene, følger det op med noget andet, og hele vejen igennem snakker som en der ville få en flad af enhver hvis han turde fremture sådan person til person!
Gravatar #197 - XorpiZ
3. jul. 2014 13:56
Hængerøven (194) skrev:
Hold nu, det kan vi jo ligesom rimeligt let gå tilbage og se, skal vi det?

Du slår dig bare løs.

Hængerøven (194) skrev:
Så du vil stadig ikke indrømme at du, helt uden oplæg fra andre, blandede bloatware og "ligegyldige" funktioner ind i snakken om specs?

Det var ikke det du skrev. Du skrev, at jeg satte lighedstegn mellem de to. At gode specs resulterer i bloatware og ligegyldige funktioner.

Det er ikke korrekt.

Derimod er det korrekt, at jeg har skrevet om bloatware og ligegyldige funktioner.

Der er stor forskel på de to ting.

Det var det med forståelsen. Det kniber sgu for dig.

Hængerøven (196) skrev:
Det er bare svært at lade det gå forbi, at manden siger det ene, følger det op med noget andet, og hele vejen igennem snakker som en der ville få en flad af enhver hvis han turde fremture sådan person til person!

Du er en vaskeægte helt. Godt nok ved du ikke hvad du snakker om, men jeg hylder din kampånd og din lyst til at forsvare newz.dk.
Gravatar #198 - Hængerøven
3. jul. 2014 13:59
XorpiZ (197) skrev:
Det var ikke det du skrev. Du skrev, at jeg satte lighedstegn mellem de to. At gode specs = bloatware og ligegyldige funktioner.

Hvor fanden har jeg skrevet det?

(Det er her du kan gøre brug af citat funktionen, som du så fint revser mig for at bruge)

Gravatar #199 - XorpiZ
3. jul. 2014 14:02
Hængerøven (189) skrev:
Først sætter du specs og blaotware mm i sammenhæng,

Vær så artig.
Gravatar #200 - amplificator
3. jul. 2014 14:13
I jeres fyrstelige vrede så husk lige at støt mig i min kamp mod negativ karma.

På forhånd tak.

Venlig hilsen
-Mig
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login