mboost-dp1

Ubuntu christian edition

Gå til bund
Gravatar #1 - Norton
29. aug. 2006 18:05
Gravatar #2 - BurningShadow
29. aug. 2006 18:13
Er det ikke synd for jøderne, muslimerne, budisterne, og de asatro?

Jøderne myrder en håndfuld palæstinensere som hævn.
Muslimerne kapre et par fly, og så er Big Ben væk.
Budisterne trøstespiser.
De Asatro sejler ud, og opdager et nyt kontinent.

Kun ateisterne er ligeglade :)
Gravatar #3 - Gruesome
29. aug. 2006 18:14
Feh... Som om Linux / GPL ikke havde problemer nok med at blive sammenlignet med religion... Hvad fanden har software og kristendom (eller al teisme) med hinanden at gøre?
Gravatar #4 - BurningShadow
29. aug. 2006 18:17
and only contains extra Christian software

Men hvad pokker er det? Bønne-programmer?
CS cri57i4n 3di7i0n... Omvend alle ikke-kristne...(?)
Gravatar #5 - Gruesome
29. aug. 2006 18:19

Sikkert informationsprogrammer om intelligent design... *Sigh*.
Gravatar #6 - Chewy
29. aug. 2006 21:46
Cut n´ paste fra deres About
Along with the standard Ubuntu applications, Ubuntu Christian Edition includes the best available Christian software. The latest release contains GnomeSword, a top of the line Bible study program for Linux based on the Sword Project. There are several modules installed with GnomeSword including Bibles, Commentaries, and Dictionaries.

Ubuntu Christian Edition also includes fully integrated web content parental controls powered by Dansguardian. A graphical tool to adjust the parental control settings has also been developed specifically for Ubuntu Christian Edition. These features are truly what sets Ubuntu Christian Edition apart.
Gravatar #7 - Gruesome
29. aug. 2006 22:21

Jeg tror jeg brækker mig...
Gravatar #8 - Spook
31. aug. 2006 07:28
#7: Jeg er med. Men det er generelt over amerikanernes born-again-christian PIS! Alt deres bavl med "ingen sex før ægteskabet", "intelligent design" (den teori er de jo selv omvandrende argumenter imod) og deres superhykleriske lallen omkring generelt. ARGH! Kan ikke klare den slags!

//Spooks Teori om Teologi//
Al religion kan deles ind i 3 grupper.
Gruppe 1) De "gamle" religioner. "Der er noget jeg ikke forstår, ergo er det gudernes værk".

Gruppe 2) De store religioner (De forskellige varianter af Kristendommen, jødedommen og islam): Alle disse er opståede efterhånden som folk begyndte at leve sammen i stadig større samfund, og det blev nødvendigt med grundlæggende regler for at holde styr på tingene. Da en liste med 10 regler ikke rykkede det vilde, blev det nødvendigt at opfinde historier om de gode der fulgte reglerne, og de onde der ikke gjorde det. Og hvad der skete med de to grupper efter døden (Evigt liv i paradis Vs. Evig fortabelse i helvede). Efterhånden som disse historier er blevet fortalt igen og igen, er de blevet overfortolkede, og der er blevet bygget mere og mere på. Til sidst er der folk der behandler det der engang var historier om lejrbålet som den højeste sandhed. Andre husker historierne på en anden måde, og mener BESTEMT ikke at det lige var den person der var frelseren. Moderne religion er født.

Gruppe 3) Hvis jeg nu virkelig holder fast i min fup-teori, så kan jeg garanteret få folk til at give mig en masse penge. Fedest! (Scientology & Co)
Gravatar #9 - Kisbye
31. aug. 2006 08:24
ja, eller også handler det om at få en masse sex.

Warren_Steed_Jeffs, sektlederen med de 70 koner, er lige blevet anholdt her i mandags -->
http://en.wikipedia.org/wiki/Warren_Steed_Jeffs
Gravatar #10 - Fafler
2. sep. 2006 05:49
Betyder det at de har fjernet pr0nvieweren?
Gravatar #11 - Spook
2. sep. 2006 21:17
#9: http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Sethjeffsmugsho...

Vildt nok, hans bror arbejder for Cybercity.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login