mboost-dp1
valg af imac...hjælp
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej ville høre om i kunne hjælpe angående valg af imac...står og skal købe en imac og ville gerne bruge den til spil også (starcraft2,civ5) bootcamp....men har søgt og læst alle steder næsten men er lidt i tvivl...valgende ståår mellem:
imac 21,5 I5 ATI Radeon HD 5670 with 512MB
imac 27 i5 quad-core ATI Radeon HD 5750 with 1GB
og er lidt i tvivl hvad der bedst til spil, da jeg har læst at 27 kræver en del på grund af opløsningen...og er sådan set ligeglad med om det bliver 21,5 eller 27 ang. størrelse tænker mere på performence...
på forhånd tak...
imac 21,5 I5 ATI Radeon HD 5670 with 512MB
imac 27 i5 quad-core ATI Radeon HD 5750 with 1GB
og er lidt i tvivl hvad der bedst til spil, da jeg har læst at 27 kræver en del på grund af opløsningen...og er sådan set ligeglad med om det bliver 21,5 eller 27 ang. størrelse tænker mere på performence...
på forhånd tak...
Hvis du er ligeglad med opløsningen, så tag en 21,5".
Både SC og Civ kommer eller er kommet til Mac, så der er ikke nogen grund til at spilde din tid på BootCamp..
Både SC og Civ kommer eller er kommet til Mac, så der er ikke nogen grund til at spilde din tid på BootCamp..
#6 Hvis du mener de 2500,- er penge du er villig til at give, så gør det.
Alene de 5,5" ekstra er pengene værd, og så er elektroniken jo bedre. Desuden forstiller jeg mig at de med det ekstra areal i maskinen har kunne designe bedre afkøling. *Ikke en fact.
#7 Stort set, bortset fra at du med hardwaren i mac'en får enkelte features (f.eks. i en laptop, så går nogle musepad gestures videre. Hvilket jeg syntes er lækkert.)
Alene de 5,5" ekstra er pengene værd, og så er elektroniken jo bedre. Desuden forstiller jeg mig at de med det ekstra areal i maskinen har kunne designe bedre afkøling. *Ikke en fact.
#7 Stort set, bortset fra at du med hardwaren i mac'en får enkelte features (f.eks. i en laptop, så går nogle musepad gestures videre. Hvilket jeg syntes er lækkert.)
ja men havde faktisk besluttet mig på 21,5, men så lige at pris forskellen kun var det...men vil slet ikke gøre det på grund af skærmstørrelse mere hvis jeg for mere ydeevnen til spil....hvis det hjælper på ydeevnen til spil så syntes jeg det er pengene værd...(da konen ikke er helt tilfreds med en 27" i stuen:)..)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.