mboost-dp1
virksomhed søges til studieprojekt
Jeg skriver på vegne af en gruppe på i alt 4 studerende fra CBS på HA.dat studiet (også kendt som DØK), som på vores tredje år fra september til december i år skal bruge en virksomhed at samarbejde med os om et projekt
inden for informationssystemer, informationsbehandling, it-strategi og it-ledelse. Helst i storkøbenhavnsområdet.
Da vi ikke har haft disse fag endnu er det lidt svært at uddybe indholdet af projektet helt præcist, men det vigtigste for os er blot at finde en virksomhed der kunne tænke sig gratis arbejdskraft i de tre måneder og har
tid og mulighed for at samarbejde med os. Kan sige så meget, at vi laver en slags analyse og design til et eller andet IT-projekt i jeres virksomhed, og derefter noget organisatorisk analyse af implementeringen herefter. Vi udvikler altså ikke noget system i praksis, men laver derimod et slags forarbejde.
Hvis der er nogen i virksomheden da har gået på DØK-studiet, ved han/hun helt sikkert hvad det drejer sig om, da det har været en del af studiet de sidste 20 år.
Skriv til mig på: jwl @ io . dk
inden for informationssystemer, informationsbehandling, it-strategi og it-ledelse. Helst i storkøbenhavnsområdet.
Da vi ikke har haft disse fag endnu er det lidt svært at uddybe indholdet af projektet helt præcist, men det vigtigste for os er blot at finde en virksomhed der kunne tænke sig gratis arbejdskraft i de tre måneder og har
tid og mulighed for at samarbejde med os. Kan sige så meget, at vi laver en slags analyse og design til et eller andet IT-projekt i jeres virksomhed, og derefter noget organisatorisk analyse af implementeringen herefter. Vi udvikler altså ikke noget system i praksis, men laver derimod et slags forarbejde.
Hvis der er nogen i virksomheden da har gået på DØK-studiet, ved han/hun helt sikkert hvad det drejer sig om, da det har været en del af studiet de sidste 20 år.
Skriv til mig på: jwl @ io . dk
Har smidt en mail til min chef..
Det er præcis sådan noget arbejde jeg sidder med til dagligt, så der burde være rig mulighed for det, såfremt at han siger god for det.
Virksomheden ligger i Ørestaden, så det er super let at komme til og fra...
Det er præcis sådan noget arbejde jeg sidder med til dagligt, så der burde være rig mulighed for det, såfremt at han siger god for det.
Virksomheden ligger i Ørestaden, så det er super let at komme til og fra...
Er der nogen begrænsning for type af IT projekter?
Og hvor selvkørende vil i være, mao. er det nok at give jer et lokale og adgang til en rå mængde data og mulighed for at spørge eller skal der være en "hængende" over jer?
Og hvor selvkørende vil i være, mao. er det nok at give jer et lokale og adgang til en rå mængde data og mulighed for at spørge eller skal der være en "hængende" over jer?
#6 - Så vidt jeg har forstået kræver det egentlig ikke ret meget andet end et praktisk problem fra en rigtig virksomhed vi kan bruge til at skrive rapport om i de to fag. Ingen lokaler eller andet udstyr, kun lidt tid fra de ansatte til at formulere deres problem vi skal arbejde på og selvfølgelig kommunikation frem og tilbage om hvad der nu kan være relevant i løbet af de tre måneder.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund