mboost-dp1
Visual Studio konkurrence
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg undre mig lidt over afstemningen til konkurrencen:
Herefter starter afstemningen og målet er simpelt, du skal have flest mulige stemmer inden den 16. juli kl. 12.
Så det gælder bare om at sprede budskabet om din video til så mange du kender (og ikke kender), f.eks. via Facebook, Twitter og lignende tjenester.
Husk det er antallet af stemmer inden for en given kategori der tæller, ikke samlet antal, så det er bedre at have 1 x 400 stemmer end 2 x 200.
Der står man skal sprede budskabet til flest mulige, gennem de sociale netværk. For at de så kan stemme skal de oprette en bruger på Newz.
Giver det ikke en masse en gangs bruger på Newz?
Pointen må være at det giver en del ekstra opmærksomhed omkring newz.dk?
Herefter starter afstemningen og målet er simpelt, du skal have flest mulige stemmer inden den 16. juli kl. 12.
Så det gælder bare om at sprede budskabet om din video til så mange du kender (og ikke kender), f.eks. via Facebook, Twitter og lignende tjenester.
Husk det er antallet af stemmer inden for en given kategori der tæller, ikke samlet antal, så det er bedre at have 1 x 400 stemmer end 2 x 200.
Der står man skal sprede budskabet til flest mulige, gennem de sociale netværk. For at de så kan stemme skal de oprette en bruger på Newz.
Giver det ikke en masse en gangs bruger på Newz?
Pointen må være at det giver en del ekstra opmærksomhed omkring newz.dk?
Windcape (3) skrev:Er det ikke altid pointen med konkurrencer?
Yes!
De fleste konkurrencer her på Newz, går på at skrive nyheder.
Det har to formål:
- Det øger antallet at nyheder, hvilket øger antallet at besøg, da brugerne tjekker oftere for nyheder. (Hvilket øger antal visning af reklamer på siden logisk nok)
- Når brugerne selv skriver nyhederne, nedsætter det arbejdsmængden, for staff. De skal så kun rette teksten lidt til hvis nødvendig.
Formålet med denne konkurrence kunne jo så også være at tiltrække flere brugere i den tekniske kategori, så det ikke kun er mig, arne_v og et par stykker mere som indsender nyheder omkring Microsofts udviklingsplatform.
Jeg kan dog ikke stave, så jeg sender kun links ind.
Formålet med denne konkurrence kunne jo så også være at tiltrække flere brugere i den tekniske kategori, så det ikke kun er mig, arne_v og et par stykker mere som indsender nyheder omkring Microsofts udviklingsplatform.
Jeg kan dog ikke stave, så jeg sender kun links ind.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.