mboost-dp1
Webdesign graf...
Jeg er ikke helt enig i inddelingen ;)
Når film/musik industrien kan skide på folk der ikke bruger Windows, så kan jeg også være ligeglad med folk der bruger IE.
Hvis der er nogen der bruger IE, så er det deres problem, ikke mit.
Når film/musik industrien kan skide på folk der ikke bruger Windows, så kan jeg også være ligeglad med folk der bruger IE.
Hvis der er nogen der bruger IE, så er det deres problem, ikke mit.
#2 BurningShadow:
Sådan kan du også sagtens tænke, men hvis du har en seriøs side, så er det bare ikke en mulighed at ignorere majoriteten af brugere. Det er alt andet lige tåbeligt, hvis man har noget relevant information, fordi de fleste er udelukket fra det. Hvis du laver en guide til Syllable, så forholder det sig måske anderledes, men i de fleste tilfælde et det en meget dum "løsning".
Sådan kan du også sagtens tænke, men hvis du har en seriøs side, så er det bare ikke en mulighed at ignorere majoriteten af brugere. Det er alt andet lige tåbeligt, hvis man har noget relevant information, fordi de fleste er udelukket fra det. Hvis du laver en guide til Syllable, så forholder det sig måske anderledes, men i de fleste tilfælde et det en meget dum "løsning".
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund