mboost-dp1
Webside og domæne
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg ved den har været oppe et par gange, men vil gerne lige høre omkring folks erfaringer, da jeg selv gerne vil knalde en side op.
Her er mine egne krav:
- både .DK og .COM registrering
- fri trafik
- mindst 1 gb diskplads
- email og fler email-konti oprettelse.
- ftp adgang / mysql og php
... endvidere ville det være rart hvis nogen kendte en host der ikke kræver at ens personlige informationer (fulde navn og adresse)dukker frem på fx DK-Hostmaster.
Det behøver ikke være det billigste møg, men det skal være stabilt.
Hvis nogen kunne anbefale nogen hosts ville jeg være meget glad.
Her er mine egne krav:
- både .DK og .COM registrering
- fri trafik
- mindst 1 gb diskplads
- email og fler email-konti oprettelse.
- ftp adgang / mysql og php
... endvidere ville det være rart hvis nogen kendte en host der ikke kræver at ens personlige informationer (fulde navn og adresse)dukker frem på fx DK-Hostmaster.
Det behøver ikke være det billigste møg, men det skal være stabilt.
Hvis nogen kunne anbefale nogen hosts ville jeg være meget glad.
webhosting.dk har jeg brugt længe til flere hjemmesider og har ingen problemer uber alles.
Men skal det virkelig være kvali, så kan azero.dk anbefales
Men skal det virkelig være kvali, så kan azero.dk anbefales
KC (5) skrev:Du skal have navne og adressebeskyttelse, så kan du forblive anonym på dk-host. Beskyttelsen er gratis og rekvireres hos din kommune, den skal fornyes hvert år.
Du skal så bede dkhost om at blive anonym, når du har fået beskyttelsen.
Fornyelsen skal dog ikke bekræftes årligt ved DK-Toastmaster.
KaW (8) skrev:Køb domænerne, og administrer dem igennem gratisdns.
Køb den billigste virtuelle server hos Linode.com
"Jeg skal køre til og fra arbejde, hvilken bil skal jeg have?"
"En F1 bil!"
Værsgod, et stk. bil-analogi til hvorfor dit forslag er horribelt.
#11: Nu bruger jeg selv gratisdns + linode, men linode er uendeligt meget mere end det lyder til du har brug for :)
Jeg vil helt klart anbefale One
Kanon kundeservice.
Suveren stabilitet (Har haft max 0.5% nedetid over 5½ år)
Utrolig billig, taget "pakken" i betragning (ubegrænset trafik, e-mail masser af plads)
- Så ja, helt klart min anbefaling!
Kanon kundeservice.
Suveren stabilitet (Har haft max 0.5% nedetid over 5½ år)
Utrolig billig, taget "pakken" i betragning (ubegrænset trafik, e-mail masser af plads)
- Så ja, helt klart min anbefaling!
Faergemeister (15) skrev:#14: Trafik er aldrig ubegrænset og gratis, sådan fungerer verden bare ikke :)
(Så #1 skal nok finde ud af hvor meget trafik han egentligt har brug for, og så undersøge om det er inden for diverse udbyderes grænser, for ja, gu' har de billige crap-hosts grænser, selvom de kalder det for ubegrænset.)
...
http://www.one.com/da/ skrev:Ubegrænset trafik
Tjoe, der står ubegrænset ^^)
Du skriver "billige crap-hosts" ... Hvori ligger din begrundelse for at f.eks One skulle være en "billig crap-host"? Kender ingen der har haft problemer med dem :)
- EDIT -
http://www.one.com/da/trafik skrev:Trafik
Trafik er et udtryk for, hvor mange ressourcer, besøgende på dit website og din brug af e-mail trækker på serveren.
One.com tilbyder sine kunder fri trafik.
- EDIT 2 -
Og nej - jeg arbejder ikke for dem, eller får penge for at promovere ... Jeg giver bare mit syn på sagen som tilfreds kunde med mere end et domæne
Thoroughbreed (16) skrev:Tjoe, der står ubegrænset ^^)
Hvis du har et stort site der skaber meget trafik, så skal de nok komme og sige det ikke er ubegrænset. Men ja til de fleste behov er det ubegrænset.
Du kan også prøve at kigge på http://servage.net/, havde dem for nogle år siden, var egentlig meget godt tilfreds, dog synes jeg at deres servere virkede langsom til tider, men efter hvad jeg har læst siden, skulle de vidst have fået rettet lidt op på dette...
Jeg bruger selv https://gigahost.dk/, hvilket jeg ikke har noget negativt at sige om.
Jeg bruger selv https://gigahost.dk/, hvilket jeg ikke har noget negativt at sige om.
#kaw og paradise
Men når det er sagt tror jeg stadig ikke at de vil hoste en side som mere eller mindre ødelægger deres overskud grundet at det sluger enorme mængder trafik. Men de har nok så meget overskyende kapacitet i hverdagen at der skal temmelig meget til før det er opbrugt.
#3 Jeg vil på ingen måde anbefale azure da jeg både syntes at deres FTP server reagerede langsomt samt at deres support fremstod uvidende.
http://www.one.com/da/info/pre-sales-faq#howunlimitedtraffic skrev:Hvordan kan I tilbyde fri trafik?
Vores unikke setup giver os mulighed for at tilbyde vores kunder ubegrænset trafik på deres webhotel. Mange af vores konkurrenter vil sige, at dette er umuligt. Ikke desto mindre har vi nu gennem 3 år leveret denne service til vores kunder. Vi har i dag kunder, som har over 25 millioner hits, også kaldet serverforespørgsler, og trækker over 1000 GB trafik pr. måned.
Vi tilbyder dog ikke, at vores kunder har deres download-site liggende hos os. Et download-site er en side, hvor hver enkelt hit er større end 1 MB.
Men når det er sagt tror jeg stadig ikke at de vil hoste en side som mere eller mindre ødelægger deres overskud grundet at det sluger enorme mængder trafik. Men de har nok så meget overskyende kapacitet i hverdagen at der skal temmelig meget til før det er opbrugt.
#3 Jeg vil på ingen måde anbefale azure da jeg både syntes at deres FTP server reagerede langsomt samt at deres support fremstod uvidende.
KaW (17) skrev:Har du set prisen?
Det kan godt være der står det er ubegrænset, men prøv du at skabe nok trafik, så skal de nok lukke dig.
Ja okay ... Prisen betyder at det er en billig host .. Men crap-host? Arrh, jeg tvivler!
- Hvori ligger din begrundelse at One er en dårlig host?
Jeg kan se, at Meebox ikke er nævnt. Jeg er personligt meget tilfredse med dem. Deres support er hurtig til at svare, det er billigt og det kører stabilt og hurtigt.
Som udgangspunkt administreres ens domæner gennem meebox, men hvis man gerne vil beholde DNS-administration et andet sted (fx gratisdns.dk), så skriver man blot en kommentar under oprettelsen.
Som udgangspunkt administreres ens domæner gennem meebox, men hvis man gerne vil beholde DNS-administration et andet sted (fx gratisdns.dk), så skriver man blot en kommentar under oprettelsen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.