mboost-dp1

Wii sex...

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
15. jan. 2007 08:06
http://www.tucsonhorizonchorus.com/?p=12

må have en Wii tror jeg :P
Gravatar #2 - milandt
15. jan. 2007 08:28
.....
Lets do two-player
Gravatar #3 - Dreadnought
15. jan. 2007 12:25
LOL!!!7890
Gravatar #4 - Svindleren
15. jan. 2007 19:41
hehe jeg så den på arbejde.. midt i der hvor hun begynder at køre controlleren mellem patterne, sad og smilte, så kom der fandme en kunde hen :-/ ved ikke om hun så det.. men pænt pinligt :D
Gravatar #5 - buch
15. jan. 2007 19:42
Underligt, i plejer da ikke at have nogen kunder i 2tal ;)
Gravatar #6 - Svindleren
15. jan. 2007 19:45
hehe siger ikke hvor jeg arbejder.. for så er du der konstant .... vil ikke engang give dig et hint :D
ved hvordan du er af person, (ud fra alt det jer har læst her ) ;D:D:D:D::D

ved ikke om det er nok til at bedømme dig,, hehe sorry dude :D

ej, men blame 2tal alligevel, fordi jeg ikke kan finde et bedre argument end at de er vores konkurrenter ;D
Gravatar #7 - buch
15. jan. 2007 20:04
Var ellers helt overbevist om at det var dig der arbejdede der, men det var "ronson" der gjorde det.

Men en konkurrent til 2Tal er nok ikke en specielt bedre butik end 2Tal selv ;)
Gravatar #8 - gentox
15. jan. 2007 20:27
Kan godt forstå du ikke vil sige det.

Ikke mindst fordi det kunne være et sted som Merlin eller Fona.
Den slags praler man ikke med :P
Gravatar #9 - MiniatureZeus
15. jan. 2007 20:32
#crower^ er det ikke EB games du arbejder i?
Gravatar #10 - buch
15. jan. 2007 20:35
Nej specielt ikke fona, så hellere sige man har gået på produktionsskole og er på bistand nu.
Gravatar #11 - themuss
15. jan. 2007 21:15
LOL #10
Gravatar #12 - Svindleren
16. jan. 2007 00:33
nej..

Man synes alle arbejdsteder sux, indtil man har været der og prøvet det :D tro mig de steder i nævner er ikke så slemme.... kun folk som jer kan gør det til bedre steder... hvis i ser passiv til tjaa.. ja så er det alle freaksne der tager over :D

tihihi godnat
Gravatar #13 - milandt
16. jan. 2007 10:43
#12 Kan godt være du mener at disse steder ikke sucks så meget når først man har arbejdet der.. sjovt nok sucks det til stadighed mere og mere for hver gang jeg som kunde går ind i en af de nævnte steder....
måske skulle jeg søge arbejde der i stedet.
Gravatar #14 - Svindleren
16. jan. 2007 11:45
jeg havde det på samme måde, indtil jeg fik arbejde sådan et sted, så får man et helt andet syn på tingene... når vi står der som sælger, så er det ikke mening at vi skal gør det til et helved for kunderne, men der er stadig kunder der ikke forstår hvordan tingene hænger sammen.... vi gør vores bedste for at yde en god service, men det kan alle jo ikke forstå.. derfor susck det ikke sandt ?

nu er det jo heller altid, at nørderne /mere erfarne folk handler sådan nogle steder..
Gravatar #15 - buch
16. jan. 2007 13:08
"nu er det jo heller altid, at nørderne /mere erfarne folk handler sådan nogle steder.."

Det er muligt, men om man er erfaren eller uviden skal servicen stadig være iorden- hvilket den ikke er i de butikker.

Servicen afspejler sig vist også tydeligt i regnskaberne fra fona de sidste mange år!
Gravatar #16 - Svindleren
16. jan. 2007 13:32
det er muligt at du i en fona har fået dårligt service, (og ja har læst din sag) og sikkert mange andre, men hvis du så ser på hvor mange i sådan nogle butikker der går tilfrede hjemme ?
ud fra min erfaring, og den service jeg og mine kollegaer tilbyder, så er der slet ikke noget galt.. det er nogle kunder som ikke kan forstå tingene, og hvordan det hænger sammen...

jeg vil mene de fleste steder at servicen er iorden, men der vil ALTID ALTID ALTID være nogle steder hvor man får en ringe service, fordi man ikke er enig med dem i butikken.., det kan man ikke komme uden om..

og ja self skal service være iordne.. ellers overlever sådan nogle butikker jo ikke ;D
Gravatar #17 - milandt
16. jan. 2007 14:12
så konklusionen er at folk der fatter noget, f.eks nørder og andre med forstand på hvad de køber, får en dårlig oplevelse i Fona, mens folk der fatter hat, og er naive og lette at narre altid får en god oplevelse i Fona?

den lader vi lige stå lidt..
Gravatar #18 - Svindleren
16. jan. 2007 20:38
siger jeg ikke ?

siger bare folk der fatter noget, burde vide, at hvis regler er regler, så skal de overholdes, og self skal de da have en god kunde service /vejledning til produktet.
Men de folk der handler i etc fona, ved hvad de vil have, og er eller som regel ikke nørderne, men hr, og fru danmark... Oplever tit hvor jeg arbjeder, at de der som regel kommer, ved præcis hvad de vil have... men hr og fru danmrk ved ikke som meget om produkterne, og skal derfor have den KOREKTE og en GOD service... siger ikke at de skal narres /vildledes.. den der vildleder og narre folk burde ikke arbejde sådan nogle steder og burde tæskes med fisk...

konklusionen er at alle skal ahve en god servie i en butik... Og hvis kunden ikke ved noget om produktet, skal derfor have den korekte information... og kunderne skal fandme også behandle os retfærdigt, vi er der self for at hjælpe og ikke narre, vel ?
men oplever da t it vi blive svinet til af kunder, fordi KUNDEN ikke vil rette sig efter de betingelser der nu er osv..
Gravatar #19 - <3Thinkpads
16. jan. 2007 20:49
Ahh elektronikbrancen er en bitch, har selv brugt 4½ år blandt dem som tit før hår høvl, dog ikke nogle af dem i har sagt (Gæt selv hvilken kæde det så er)..

Har siddet og ordnet meget service af mobiler, computere og printere, kort sagt, alt hvad folk ikke kan finde ud af. Både support og reparation.

Det er alle tiders, man lærer en fantastisk selvbehærskelse. Når der står en kunde med et 1½år gammel digital kamera og ikke kan forstå hvorfor man ikke bare bytter det fordi "det er jo ikke noget værd" og man siger nej, så åbner pandoras æske sig. Så kan man ikke sige andet end det er godt nok trist, jeg skal sørge for at få din kamera retur inden 4 uger.

Kunder forventer at købeloven bliver "glemt" når de har et defekt produkt og alting bliver byttet på stedet. Desværre hænger det jo ikke helt sammen.

Heldigvis er jeg ikke der mere, selvom man savner sine kollegaer :)

btw: der skulle vel ikke være nogen som arbejder ved Google DK vel? Isåfald må de gerne lige skrive en pm :)
Gravatar #20 - gentox
16. jan. 2007 22:40
Mener jeg kan huske at det var ElGiganten, ikke?

Yup, fandt lige dette lille bevis :P
http://newz.dk/forum/item/22843#47
Gravatar #21 - <3Thinkpads
16. jan. 2007 22:45
#20:
Korrekt, firmaet har dog ændret sig meget de sidste par år. Om det er positivt eller negativt, vil jeg dog ikke kommentere.

Mit største problem er nok deres transfer-pricing når de køber varer fra deres eget lager, men nok om det :)
Gravatar #22 - Spiderboy
22. jan. 2007 19:06
Forhåbentligt positivt - jeg har handlet én gang i ElGiganten (for 2½ år siden) og det var ikke tilfredsstillende. De kunne ikke finde ud af at holde, hvad de lover.

Men det kan jeg jo ikke gøre dig ansvarlig for. :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login