mboost-dp1
Windows Genuine Validation kan omgåes
Microsoft har tidligere udtalt at de ikke vil straffe folk der bruger et ulicenseret system, da de hellere vil gøre det mere attraktivt i form af andre fordele, såsom windows update.
Validerings værktøjet, Windows Genuine Validation, er blevet finpudset og gjort ved mange gange i løbet af året, dog er det muligt for softwarepirater at snyde dette program, ved hjælp af programmet MuBlinder 2.1, der eftersigende skulle florerer på nettet, samt være så letanvendeligt at selv de mest uerfarne computerbrugere vil kunne foretage ændringen på få minutter.
http://comon.dk/index.php/news/show/id=26980
Er lige vendt hjem fra Fejø (pensionisternes ø) for at besøge min farmor. :)
Validerings værktøjet, Windows Genuine Validation, er blevet finpudset og gjort ved mange gange i løbet af året, dog er det muligt for softwarepirater at snyde dette program, ved hjælp af programmet MuBlinder 2.1, der eftersigende skulle florerer på nettet, samt være så letanvendeligt at selv de mest uerfarne computerbrugere vil kunne foretage ændringen på få minutter.
http://comon.dk/index.php/news/show/id=26980
Er lige vendt hjem fra Fejø (pensionisternes ø) for at besøge min farmor. :)
DISCLAIMER
muBlinder is intended for use by those who already own a Windows OS license but might be experiencing difficulty getting updates due to corrupt DLLs or other problems. It is not intended to be used on or to help in any sort of way in the use of pirated or otherwise unauthorized versions of any Windows OS. By using this software you declare that you legally own a license to use the Windows OS on which the software will run on.
Riiight!... ;)
@ 4 den dag gamle damer holder op med at bruge alle deres penge på el-biler uden plads i, hvorefter de prøver at presse deres dalmatinerhund med ind i den :)
kæft hun driver mig til vanvid hehe..
kæft hun driver mig til vanvid hehe..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund