mboost-dp1

Windows nede FireFox køre stadig

Gå til bund
Gravatar #1 - ztyle
22. jul. 2006 07:09
Alle programmer i WinXP er lige gået ned, på nær FireFox, ja selv joblisten er ikke tilgæglig, og i baggrunden er der "Blue Screen Of Death" Med en masse grå linier :D
Gravatar #2 - carb
22. jul. 2006 07:19
Måske du skulle prøve at genstarte apparatet :P
Gravatar #3 - ztyle
22. jul. 2006 07:27
Har jeg gjort, men i det jeg gjorde det, kom jeg til at ærge mig over at jeg ikke tog et billede af det :´(
Gravatar #4 - XorpiZ
22. jul. 2006 07:32
Åbenlyst bevis på det onde ved open-source. Firefox er på vej til at overtage verdenen og smadre alle windows-installationer.
Gravatar #5 - ztyle
22. jul. 2006 07:43
#4 XorpiZ
Tror du at der så der en dag vil dukke linux op på microsoft programørenes maskiner, med beskeden
Windows has been eliminate from all computers Openscource has taken over the world
Gravatar #6 - BurningShadow
22. jul. 2006 08:07

Ja, og der bliver brugt sort magi ;(

Hvis ikke der er blandet sort magi ind i det, så kan jeg ikke se hvordan det ellers skulle være muligt for FireFox at få tildelt ressourcer, efter at OS'et er gået ned...
Gravatar #7 - ztyle
22. jul. 2006 08:22
#6 BurningShadow
Ja, det er mig en gåde hvordan det kunne lade sig gøre, men ok der var jo oxo fejl i "BSOD"
Gravatar #8 - simonsweb
22. jul. 2006 15:01
#1 - Der kan du f.eks se - dette sker aldrig hvis man/jeg bruger Mac :P
Gravatar #9 - gentox
22. jul. 2006 15:31
Nope, ikke med mindre du har en af de nye "Intel Mac" og har instaleret XP :)
Gravatar #10 - ztyle
23. jul. 2006 11:42
#8 simonsweb
Nej og det sker heller ikke i linux, men har du prøvet at clokke din mac så den køre 133%, så kan det godt være at du oplever nogle sjove ting ind imellem, og mit XP køre ikke stabilt, da jeg kører over den hastighads grænse som er indstrueret på min CPU, Men jeg har ingen probs, i Vista, SuSe eller Debian(køre kun XP når jeg skal bruge effekterne på mit lydkort)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login