mboost-dp1
Windows XP Pro - OEM software
Heysa
Jeg står og mangler Windows XP Pro - OEM version software...
Jeg har en legal produkt nøgle, men mangler softwaren. Har prøvet at installere med en eller anden kopi af XP pro jeg havde liggende, men det fungerede ikke.
MS support forslår mig at finde en OEM version...
Troede ikke der var forskel..
Men er der nogen der har forslag til hvor den kan downloades?
Jeg står og mangler Windows XP Pro - OEM version software...
Jeg har en legal produkt nøgle, men mangler softwaren. Har prøvet at installere med en eller anden kopi af XP pro jeg havde liggende, men det fungerede ikke.
MS support forslår mig at finde en OEM version...
Troede ikke der var forskel..
Men er der nogen der har forslag til hvor den kan downloades?
Har hørt man kan hente styresystemer her, men ved ikke hvilke slags systemer der er tale om. www.thepiratebay.org
Hvorfor helvede skal det være så svært at få fat i noget lovligt software på en lovlig måde i den her latterlige "lovlige" verden!
Fuck det pisser mig så seriøst meget af!!!!
Fuck det pisser mig så seriøst meget af!!!!
Og så kan du ikke engang regne med at den version af Windows du måtte finde på Piratbay er OEM.
En af os andre kunne selvfølgelig lave en kopi af vores egen version, men sidst jeg prøvede det, fik jeg af vide at der var andre der benyttede min Windows kopi, og at jeg skulle kontakte Microsoft.
Hende jeg fik talt med kunne så informere mig om at hun kunne se at min XP var installeret på 2 andre maskiner, og derfor ikke kunne registreres. Fik hende dog overtalt til at annullere de 2 andre og godkende min egen *suk*
Men held og lykke med det.
Og så kan du ikke engang regne med at den version af Windows du måtte finde på Piratbay er OEM.
En af os andre kunne selvfølgelig lave en kopi af vores egen version, men sidst jeg prøvede det, fik jeg af vide at der var andre der benyttede min Windows kopi, og at jeg skulle kontakte Microsoft.
Hende jeg fik talt med kunne så informere mig om at hun kunne se at min XP var installeret på 2 andre maskiner, og derfor ikke kunne registreres. Fik hende dog overtalt til at annullere de 2 andre og godkende min egen *suk*
Men held og lykke med det.
Slap af jeg var gået amok.
"Du får bare registreret mig lige nu, jeg er på DHCP og har skiftet IP et hav af gange, jeg betaler for den her key, sørg for den virker!!!"
Og når jeg så havde råbt mig helt hæs:
"Jeg vil tale med din overordnede" *suk*
(fem minutter senere)
"Jeg ringer til ekstrabladet, jeg har masser af kontakter!"
(nej jeg har da ikke siddet i support)
"Du får bare registreret mig lige nu, jeg er på DHCP og har skiftet IP et hav af gange, jeg betaler for den her key, sørg for den virker!!!"
Og når jeg så havde råbt mig helt hæs:
"Jeg vil tale med din overordnede" *suk*
(fem minutter senere)
"Jeg ringer til ekstrabladet, jeg har masser af kontakter!"
(nej jeg har da ikke siddet i support)
#6 Kadann
Problemet er når det er OEM så har de ikke det store med det at gøre...
Jeg må indrømme min velvilje for at betale endnu engang for noget udstyr jeg har betalt for en gang ikke er særligt motiverende.
På den anden side, så kan det nok spare mig for en helvedes masse tid.. - Hvis de overhovedet har den type software...
Problemet er når det er OEM så har de ikke det store med det at gøre...
Jeg må indrømme min velvilje for at betale endnu engang for noget udstyr jeg har betalt for en gang ikke er særligt motiverende.
På den anden side, så kan det nok spare mig for en helvedes masse tid.. - Hvis de overhovedet har den type software...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund