mboost-dp1

WinRAR 3.51 gratis

Gå til bund
Gravatar #1 - Ghostbuster
30. jul. 2006 09:54
Den kan hentes her på deres officielle side, som en tak for hjælpen i noget afstemning om shareware of the year. Den kan hentes frem til midnat

http://www.win-rar.com/bestoverallutility/
Gravatar #2 - Kadann
30. jul. 2006 11:19
Det tog lidt tid at komme igennem, men det lykkedes. Takker. :)
Gravatar #3 - mrmorris
30. jul. 2006 13:30
15:30: Deres site er /.et.
Gravatar #4 - BurningShadow
30. jul. 2006 13:35
Er der da ingen der kan holde et site i luften, i disse dage?
Det er ikke pis, hvis jeg siger at jeg er rendt ind i mere end 10 sites, de seneste 3-4 dage, der har haft omfattende nedetid.
Gravatar #5 - bugger
30. jul. 2006 13:43
[url]#3[/url] NewzDotDKet!
Gravatar #6 - Ronson ⅍
1. aug. 2006 15:14
Fedt af mig at se den slags for sent.

Nu håber jeg da de mener det på siden om at man kan hente det gratis igen, senere.
Gravatar #7 - bugger
1. aug. 2006 17:46
[url]#6[/url] Du kan stadig nå at hente en gratis version af 7-zip ;)
Gravatar #8 - Ronson ⅍
1. aug. 2006 18:04
#7: Jeg bruger kun programmer jeg kan registrere ulovligt
Gravatar #9 - ztyle
1. aug. 2006 18:10
Hvordan registrere man ulovligt
Gravatar #10 - Ronson ⅍
1. aug. 2006 18:37
#9: Det kræver 2 dele vand og 9 dele koncentreret limonade
Well, og lidt held
Gravatar #11 - ztyle
1. aug. 2006 18:41
øhhh..BLÅ!
Gravatar #12 - gentox
4. aug. 2006 19:32
Har lige modtaget denne mail fra WinRAR, og det lader til at tilbudet gælder til midnat den 5 august, så skynd jer :)
-----------------

This newsletter contains the following topics:

1. Simtel sponsors PCA Special Offer Extension

======================================================================
1. Simtel sponsors PCA Special Offer Extension

We are proud to present Simtel as a sponsor for the promised extension of our PCA Special Offer. As we have informed you in our previous newsletter, many users were not able to access our website last Sunday. Therefore we give you and all your friends a second and last chance to sign up for your award winning WinRAR 3.51 license key (this license key will only be valid for 3.51 and cannot be used in later versions of WinRAR).

Please fill out the form at

http://nct.digitalriver.com/fulfill/0233.001

and wait for further information that will be sent to you by email immediately. This form will only be online untill Saturday, August 5th, at midnight (CET).

Please note that this is really the last chance to get your free registration for WinRAR 3.51. After midnight tomorrow there will be no other extension to this offer. So good luck and enjoy WinRAR!
Gravatar #13 - Ronson ⅍
4. aug. 2006 19:36
#12: Har også fået den, og har fået registreret min 3.60b5, selv om de skriver det kun gælder 3.51. Jeg klager ikke.
Gravatar #14 - gentox
4. aug. 2006 19:40
Betalte for det for et par år siden, og fortryder det ikke.
Havde op til det punkt, brugt flere mindre legale versioner. Og da det er et af de programmer jeg bliver ved med at bruge, kan jeg lige så godt være med til at støtte dets udvikling.
Gravatar #15 - Acro
9. aug. 2006 00:26
Hvorfor bruger i WinRAR fremfor 7-zip eller PowerArchiver? Det var et godt program engang, men 7-zip er langt hurtigere i dag.

Der må jo være nogle gode argumenter, så få dem endelig på bordet!
Gravatar #16 - mrmorris
9. aug. 2006 00:51
#15 Gammel vane?
Gravatar #17 - svappe
9. aug. 2006 07:49
#15 Acro
If it aint broken, dont fix it....
Gravatar #18 - Kadann
9. aug. 2006 08:06
#15 -

Hastighed betyder vel ikke alverden, hvis det ikke er store filer man pakker ned? Om man skal vente 4 eller 5 sekunder, betyder ikke det store i min bog.

#17 -

Præcis.
Gravatar #19 - Acro
9. aug. 2006 08:19
#17 svappe:
Det er da et reaktionært synspunkt og ikke direkte noget, der trives bedst med den teknologi, der hele tiden udvikles.
Gravatar #20 - Kadann
9. aug. 2006 08:27
#19 -

Men hvis programmet løser ens behov, så er der vel ingen grund til at skifte? Blot fordi der kommer nye versioner, er det jo ikke sikkert at der er tilføjet noget som man har behov for.

Jeg bruger f.eks. stadig en oldgammel udgave af WS_FTP, som stammer helt tilbage fra Windows 95 dagene, som fint løser mit minimale behov for FTP-overførelser - jeg ser ingen grund til at smide en helt ny udgave af et eller andet FTP-program på min computer i udviklingens hellige navn, med bunkevis af lækre funktioner, når WS_FTP kan klare de småting jeg skal bruge det til.
Gravatar #21 - Acro
9. aug. 2006 08:35
#20 Kadann:
Der er selvfølgelig ikke noget direkte incitament, men der bør stadig være en form for interesse for det nye.

Derudover er der jo netop tale om, at folk opdaterer et program, der ikke længere er det bedste, samtidig med, at det rent faktisk koster penge. Hvis man har skrevet i denne tråd, fordi man har været interesseret i den gratis udgave, så tvivler jeg på, at man har haft en lovlig version inden.

Hvis du en dag geninstallerer eller vil prøve noget nyt, så har SmartFTP i mange år været den bedste FTP-klient langt over konkurrenter som FlashFXP, CuteFTP, Total Commander eller WS_FTP.
Gravatar #22 - svappe
9. aug. 2006 08:37
#19 Acro
Udvikling er rimeligt meget styret af behov...
Gravatar #23 - Kadann
9. aug. 2006 08:51
#21 -

Der kan vel sagtens være en interesse for det nye og man blot vurderer at de nye funktioner ikke har nogen værdi for en.

Jeg kiggede kort på SmartFTP og det fylder næsten dobbelt så meget som min nuværende udgave af WS_FTP. Desuden bruger jeg kun FTP til at lægge filer op på min hjemmeside, så jeg forholder mig lidt skeptisk overfor hvor meget federe det kan gøres af et nyt program, når jeg på nuværende tidspunkt kan klare det med 3 museklik, efter programmet er startet. :)
Gravatar #24 - freesoft
10. aug. 2006 09:04
Til FTP bruger jeg FileZilla. Men som Acro, bruger jeg også 7-zip, da det er dejligt frit og gratis ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login