mboost-dp1
WNZ: USB 2.0 hub med selvdestruktions knap
Det japanske firma Zariganiworks, har for et års tid siden udsent en selvdestruktions knap.
Nu kommer der så en med indbygget USB 2.0 hub og når man trykker på selvdestruktions knappen, afspiller den nogle små lydfiler.
Men hvad jeg har kunne læse mig frem til, kan den ikke destruere computeren, hvis APG banker på døren.
Den vil bliver solgt fra den 30. juli for 49€ +23€ i leveringsomkostninger på
GeekStuff4U.com
Nu kommer der så en med indbygget USB 2.0 hub og når man trykker på selvdestruktions knappen, afspiller den nogle små lydfiler.
Men hvad jeg har kunne læse mig frem til, kan den ikke destruere computeren, hvis APG banker på døren.
Den vil bliver solgt fra den 30. juli for 49€ +23€ i leveringsomkostninger på
GeekStuff4U.com
"Selvdestruktions knap med indbygget USB 2.0"
Skulle det være noget... Jeg har hørt at amerikanerne har selvdestruktionsknammer, med indbygget atomdrevet ubåd...
[spoiler]Person 1: Jeg har en selvdestruktionsknap, og jeg er ikke bange for at bruge den!!!
Person 2: Nå, hvad destruere den?
Person 1: Sig selv...[/spoiler]
Skulle det være noget... Jeg har hørt at amerikanerne har selvdestruktionsknammer, med indbygget atomdrevet ubåd...
[spoiler]Person 1: Jeg har en selvdestruktionsknap, og jeg er ikke bange for at bruge den!!!
Person 2: Nå, hvad destruere den?
Person 1: Sig selv...[/spoiler]
Nærmeste forhandler oplyses på tlf. 33 41 71 00
Jeg kender ikke lige prisen, men den kan sikkert forhandles, alt efter hvor mange du køber ;)
Nærmeste forhandler oplyses på tlf. 33 41 71 00
Jeg kender ikke lige prisen, men den kan sikkert forhandles, alt efter hvor mange du køber ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund