mboost-dp1
Ynglings film
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Der er rigtig mange gode film, men to af de (efter min mening) bedste er:
Good Will Hunting
Shawshank Redemption / En Verden Udenfor / Frihetens Regn
Good Will Hunting
Shawshank Redemption / En Verden Udenfor / Frihetens Regn
qw_freak (4) skrev:jeg gætter på magnoi99 er en person som lige har opdaget bittorrent, og som gerne vil have forslag til hvilke film han skal d-loade!
men her:
Amrican beauty.
Fightclub.
Memento.
Batmand: The Dark Knight
300
Sin City
The Spirit
ved godt det med bittorrent har bare ikke haft nogen film at d-loade, så ville gerne have nogen gode ideer fra jer af.
magnoi99 (7) skrev:qw_freak (4) skrev:jeg gætter på magnoi99 er en person som lige har opdaget bittorrent, og som gerne vil have forslag til hvilke film han skal d-loade!
men her:
Amrican beauty.
Fightclub.
Memento.
Batmand: The Dark Knight
300
Sin City
The Spirit
ved godt det med bittorrent har bare ikke haft nogen film at d-loade, så ville gerne have nogen gode ideer fra jer af.
He shoots and he SCORES!
Nu hør her Kasper fra Skjern... Nu kan jeg se du kun er barn endnu. og du skal forhåbentlig nok komme til fornuft engang. Men drop Piratkopieringen af film.. hvis du ikke vil betale for underholdning skal bare tage den.
Hvis du vil slippe for at gøre dig selv til skydeskive en anden gang, så brug http://www.imdb.com/chart/top
Ved du hvem det går ud over?
Tror du der er Warner, 20th Century, Universal, osv? Det er det ikke, kan jeg så fortælle dig.
Ved du hvem det går ud over?
Tror du der er Warner, 20th Century, Universal, osv? Det er det ikke, kan jeg så fortælle dig.
Ja, for svinere over at du at pirat ;)magnoi99 (17) skrev:skydeskive???
På trods af Newz afstemningen her så er der overraskende mange der er hurtige til at svine til :D
magnoi99 (15) skrev:hør nu lige her Rene Hansen vis det betyder at jeg skal komme til fornuft ved at betale for film jeg kun ser 1 gang gider jeg ikke betale for det, så jeg kommer aldrig til fornuft så.
hvis du kun vil se den én gang kan du leje den
evt gennem CDon's on demand service... 35kr for at se en film. ikke så skidt. http://downloads.cdon.com/index.phtml?action=nav_p...
magnoi99 (23) skrev:nu syntes jeg det er helt iorden vis man dl'er en film her og der
^^ svare jo næsten til at sige det er iorden at pisse en person(der ikke tænder på det) i munden.. bare man kun gør det engang imellem ;P
magnoi99 (28) skrev:så kan jeg ikke selv se problemet
Magten siger heller ikke det er forkert det du gør ^^ han påpejer blot at vi kan se hvad du skal bruge det til
1. Du prøver at løbe fra du er pirat:magnoi99 (28) skrev:så kan jeg ikke selv se problemet
magnoi99 (20) skrev:hvem har sagte jeg er pirat, jeg har bare sagt at så havde jeg ideer til vis jeg skulle dl nogle film, jeg har aldrig sagt at jeg ville dl dem.
2. Det lyder som om du nægter at betale for film.
magnoi99 (30) skrev:vis jeg har dl'et et par film er man så pirat??
nej, hvis du DL'er bare én film ulovligt - bevidst - så er du pirat.
Har du en anden undskyldning end at du ikke gider betale så meget for noget du kun vil se én gang? - nu du har fået "leje" linket?
#37 Tror nu heller ikke det er det du bliver dømt på lige nu!
gjorde der også. 1993
Jeg køber ALLE mine film.
Men sjældent de nyeste film, de koster for meget.. men så venter man jo bare til de er billigere, eller til man har mange penge til overs ^^
:)
Vi dømmer dig ikke på alder, men på at du godt kan li film men ikke kan li film ... for kunne du lide film ville du støtte dem.. aka betale for det.
Jeg køber ALLE mine film.
Men sjældent de nyeste film, de koster for meget.. men så venter man jo bare til de er billigere, eller til man har mange penge til overs ^^
:)
Vi dømmer dig ikke på alder, men på at du godt kan li film men ikke kan li film ... for kunne du lide film ville du støtte dem.. aka betale for det.
magnoi99 (40) skrev:selvfølgelig kan jeg lide film men det er jo ikke alle der er millionær.
nej, men fordi man ikke har råd giver ikke én lov til bare at tage..
Film er en luksus. en ting vi ikke BEHØVER for at gennemføre vores hverdag. har man ikke råd til denne luksus så skal man bare lade den være :)
magnoi99 (37) skrev:gider ikke have folk dømmer andre på hvor gammel de er.
vi er heller ikke igang med at dømme dig, men du er nu blevet midtpunktet i en diskussion omkring dine holdninger til at downloade ulovlige filer.. Derfor bruger folk dine udsagn til at fortælle dig at de ikke holder i forhold til folks egen mening.
meningen med det er at man lytter til logik, og evt ændrer holdning fordi ens egen nuværende holdning bliver modbevist!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.