mboost-dp1
Ynglings film
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
magnoi99 (43) skrev:#41 nej men hvad nu vis der var en masse film man gerne vil leje/købe?
Så køb/lej hvad du har råd til.
Du kan fx. vælge at du én gang om måneden køber én film. Det må gerne være en du har set før. Måske omkring halvdelen af de film jeg har købt, har jeg ikke set siden jeg købte dem.
magnoi99 (57) skrev:Clauzii (56) skrev:
Science Fiction: 'Star Trek'
er du Star Trek fan, oder was meine Herr??
Det er et nørd-forum.. hvad havde du regnet med?
#60!? WTF
Du har den mest idiotiske samling argumenter for at dl film, jeg nogensinde har hørt.
Indrøm sgu da bare, at du er en nærrig nasserøv (tak, Terra) og quit dine lamme undskyldninger.
Du har den mest idiotiske samling argumenter for at dl film, jeg nogensinde har hørt.
Indrøm sgu da bare, at du er en nærrig nasserøv (tak, Terra) og quit dine lamme undskyldninger.
Tanghaar (61) skrev:#60!? WTF
vis du har læst alle de post der er inde i den her smatale så har jeg indrømt at jeg er en "nærrig nasserøv"
Faktisk er Star Trek ikke bare 1, men 6 (7 hvis du spørger visse fans) forskellige serier, 11 spillefilm(heri blandt den helt nye som kom til foråret i biffen) og en helvedes masse andet som fanbøger og brætspil.
Jeg har aldrig været fan af star trek, men efter en rigtig god og solid action/sci-fi oplevelse med den nye film i biffen, så har jeg faktisk fundet alle afsnit af den allerførste serie med leonard nimoy og william shatner. Det er god aftensmadshygge med sådan lidt oldschool alienjagt.
Jeg har aldrig været fan af star trek, men efter en rigtig god og solid action/sci-fi oplevelse med den nye film i biffen, så har jeg faktisk fundet alle afsnit af den allerførste serie med leonard nimoy og william shatner. Det er god aftensmadshygge med sådan lidt oldschool alienjagt.
Ang. Star Trek er jeg ikke super-nørd på noget punkt, men jeg er vild med de første 6 originale Star Trek film (Nimoy/Shattner), da de foregår mere på det menneskelige plan ift. StarWars og alle de andre teknik-fikserede science fiction film out there.
Jeg har købt en Special Edition Boxset, hvor hver film er blevet restaureret med super billedkvalitet til følge.
Og da jeg arbejder meget med musik og lyd(effekter), er det et spændende univers, der 'trigger' mig. De nyere serier (Next Generation) er også ok, men det er altså de første seks, der er de bedste, synes jeg.
Et fedt eventyr, men ikke nødvendigvis min egen fremtids-vision ;)
Jeg har købt en Special Edition Boxset, hvor hver film er blevet restaureret med super billedkvalitet til følge.
Og da jeg arbejder meget med musik og lyd(effekter), er det et spændende univers, der 'trigger' mig. De nyere serier (Next Generation) er også ok, men det er altså de første seks, der er de bedste, synes jeg.
Et fedt eventyr, men ikke nødvendigvis min egen fremtids-vision ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.