mboost-dp1
YouTube artikel
Jeg så lige denne artikel på epn.dk
http://epn.dk/teknologi/internet/article3265.ece
Jeg undrede mig meget over den, da jeg ikke rigtigt kan nikke genkendende til meget af det hun siger. Hvad synes i?
http://epn.dk/teknologi/internet/article3265.ece
Jeg undrede mig meget over den, da jeg ikke rigtigt kan nikke genkendende til meget af det hun siger. Hvad synes i?
Hun har ret i, at der er en del materiale, som måske ikke er helt velegnet til de allermindste, men på den anden side, så er det ikke specielt for YouTube, men generelt over det meste af Internettet, så jeg er lidt uforstående med hvorfor hun går i kødet på lige præcis YouTube. Måske fordi det er så populært - ligesom f.eks. Arto.
Jeg skrev i en mail til hende
For det første er youtube ikke et børnesite men mere et ungdomssite. Siden henvender sig til folk fra teenagealderen og op. Desuden har youtube en knap som hedder "Flag as Inappropriate". Når først den er blevet flagged advares andre om indholdet. Jeg ved at de fleste nazi-videoer er flagged (Se: ). Jeg har ikke selv set det med musen, men jeg er ret ligeglad med sådan noget. Desuden finder du den slags videoer over alt.
Svar:
Tak for din email.
Jeg har rettet børn til unge
For det første er youtube ikke et børnesite men mere et ungdomssite. Siden henvender sig til folk fra teenagealderen og op. Desuden har youtube en knap som hedder "Flag as Inappropriate". Når først den er blevet flagged advares andre om indholdet. Jeg ved at de fleste nazi-videoer er flagged (Se: ). Jeg har ikke selv set det med musen, men jeg er ret ligeglad med sådan noget. Desuden finder du den slags videoer over alt.
Svar:
Tak for din email.
Jeg har rettet børn til unge
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund