mboost-dp1

unknown

RaveX død

- Via Datagaarden -

RaveX alias Jimmy Egebjerg er død i en alder af kun 19 år.

Jimmy Egebjerg var mandag og tirsdag med en kammerat i Viborg, i forbindelse med den nok så omtalte MP3 retsag, og det menes at udfaldet har været årsag til denne dybt tragiske hændelse.

Vi håber du har fundet hvad du søgte Jimmy, hvil i fred.

Jeg har været i kontakt med Datagaarden, hvor Jimmy arbejdede for at sikre mig at indholdet i denne post var 100% rigtig.





Gå til bund
Gravatar #1 - Pernicious
1. feb. 2001 16:42
Det er sgu noget lortHvis det virkelig er på grund af retssagen, så håber jeg sgu at Koda, IFPI og hvem der ellers er blandet ind i sagen har fået en rigtig dårlig smag i munden. Hele sagen har jo været ekstrem tynd fra starten af, men er ført frem som en princip sag. I stedet for at kigge på nogle af de kommercielle sites som har meget mistænksomme links, har de overfaldet private, som måske i første omgang slet ikke vidste at de gjorde noget forkert. Denne kriminalisering af ellers lovlydige borgere, har nu set sin bagside, og den er ikke særlig køn. Til sidst vil jeg gerne kondolere til hele RaveX's familie, jeg kan kun ane hvad i går igennem nu. Alpha out, aka Peter Rechnagel.
Gravatar #2 - tth97
1. feb. 2001 16:54
Jeg er rystetJeg må blankt indrømme at det gipper i hele min krop når jeg læser noget så tragisk. Magen til kommercialisme skal man lede længe efter. Jeg håber at der fra nu af vil hvile en evig forbandelse over Koda m.fl. Det kan ikke være mennesker der står bag...
Gravatar #3 - Blaze
1. feb. 2001 16:59
RIPMin dybeste medfølelse for RaveX´s familie og venner. Vi kan ikke ane hvad de må gå igennem, på nuværende tidspunkt. "May they find peace in the memories" B|aze aka. Rune Jensen
Gravatar #4 - Elephant
1. feb. 2001 17:11
Er sagen afsluttet ?Må jeg kondolere Jimmys familie. Det er dog dybt tragisk, hvis dette skulle have noget med retsagen at gøre. Jeg synes dog ikke jeg kan huske at der er kommet et udfald på denne sag, og hvis det ikke findes, er det mere erveligt, at han har draget denne konsekvens. Jeg tror nemlig ikke at det danske retsvæsen ville hvad døbt ham ret hårt.
Gravatar #5 - jacobtf
1. feb. 2001 17:15
DK retssystem råddentDet Danske retssystem er jo også helt ude i Anders And. Man får tit grovere domme for økonomisk kriminalitet end vold og lignende. Jimmy ville sikkert ikke have fået nogen fængselsdom, men måske en gæld der kunne plage ham i lang tid. Havde han slået en mand ihjel, havde han sikkert spenderet 5 år i spjældet, og havde derefter sin ryg fri. Som John Mogensen sagde, "Der er noget galt i Danmark..." Situationen har ikke ændret sig, det er stadig de små i samfundet der rammest hårdest.
Gravatar #6 - OperatoR
1. feb. 2001 17:40
Jeg er meget rystetMen jeg vil som alle andre her, kondolere Jimmy's familie og venner, jeg er sikker på jeg taler for hele Datagården, når jeg siger at det her kommer til at tage hårdt på os, for vi har jo altid kendt jimmy som den pligt opfyldende og flinke medarbejder, som man altid kunne få hjælp ved, hvis man manglede det. HVIL I FRED JIMMY, DU VIL EJ BLIV GLEMT
Gravatar #7 - sKIDROw
1. feb. 2001 18:00
SkodMine ømmeste tanker til familien, vennerne og kolegerne som render uforstående overfor hvorfor de mangler en god ven og kolega... Hvil i fred... sKIDROw alias Kenneth Jakobsen
Gravatar #8 - baal
1. feb. 2001 18:26
KondolenceMin dybeste medfølelse til de efterladte og raveX minde baal aka Thomas Danø
Gravatar #9 - Beamer
1. feb. 2001 19:09
TragiskFørst og fremmest vil jeg kondolere til Jimmy's venner og familie! Jeg er også dybt rystet over at høre dette, som så mange andre her inde (og i det hele taget) .. jeg mangler ord, men jeg kan kun tilslutte mig de andre og mene der er noget helt galt i det danske retsvæsen, med IFPI, KODA og hvad de ellers hedder alle sammen, de skulle fandme tage sig sammen og bruge deres energi og penge på vigtigere ting end privat personen. Beamer // aka. Christian Byriel
Gravatar #10 - Ejvind
1. feb. 2001 20:26
Hvil i fred!Jimmy var i retten mandag og tirsdag hvor hans mor kørte ham og en kammerat op til retten i viborg. Jeg har talt med jimmy og han sagde at dommen ville komme om 2 måneder så der har ikke været nogen dom endnu. Det er tragisk men nu må vi se når dødsårsagen bliver endelig fastslået. Politiet kunne ikke se på ham hvad han var død af fik jeg at vide da jeg mødte politiet ved jimmys lejlighed. Jeg har den dybeste medfølelse med familie, venner og kollegaer. Hvil i fred, Jimmy! SoulWalker alias Ejvind Toft, personlig ven af Jimmy
Gravatar #11 - [E]Desperado
1. feb. 2001 20:36
Jeg har ikke ord for dette her..Min dybeste medfølelse til Jimmys familie og venner. Bare tanken om at miste en på sådan et grundlag, må være bittert. Og kan kun fremkalde vrede. Jeg håber der bliver mulighed for at vise sin sidste respekt og medfølelse.. Hvil I Fred... Jimmy [E]Desperado alias Martin Stahl Sabransky
Gravatar #12 - Hektor
1. feb. 2001 20:57
Øhm ...Nu kan det godt være, at jeg ikke lige er helt opdateret, men ifølge linket ved politiet intet om dødsårsagen. Så det jeg undrer mig over, er hvordan man kan "håbe at KODA/IFPI/nogen har en dårlig smag i munden"? Hvis manden er død af naturlige årsager, hvad fanden rager det så KODA/IFPI/nogen? Skal lærere der har givet lille Jimmy en hård tid i skolen også have en dårlig smag i munden? Hvis det er selvmord, er det tilsyneladende ikke et normalt et (så vidt jeg kan vurdere), for politiet har (i følge linket) ikke fortalt noget om et selvmordsbrev. Og hvis det ikke er selvmord, kan det så ikke være hamrende ligegyldigt, hvorvidt KODA/IFPI/nogen burde have dårlig smag i munden eller ej? Og hvad er det dog for noget pladder "du vil ej blive glemt"? Get serious ... med mindre du har kendt manden personligt, vil du sgu ikke huske ham om et år - sagen måske, men næppe manden.
Gravatar #13 - Crimson
1. feb. 2001 21:07
Rest in peace, Jimmy
Gravatar #14 - jacobtf
1. feb. 2001 21:12
Uanset hvad..Så er Jimmy's sag stadig et eksempel på at de altid går efter de små mænd. Se bare Riskjær, han skylder millioner væk men rammes overhovedet ikke af det. Var det en af os "almindelige" så var det en hel anden situation. Forresten behøver der ikke være et afskedsbrev. En ven af vores familie tog livet af sig selv uden et ord. Uanset hvad dødsårsagen er, er det stadig tragisk at en så ung mand dør.
Gravatar #15 - Funboy
1. feb. 2001 21:17
Rest in peaceMay God be with you, where ever you are!!
Gravatar #16 - dex_dexter
1. feb. 2001 21:19
r.i.p jimmikig lige her: http://www.eksperten.dk/spm/47398 /dex2k ps. det er en sorgens dag for alle nørder
Gravatar #17 - Pernicious
1. feb. 2001 21:21
Hektor, læs hvad der stårog ikke hvad du gerne vil have at der skal stå. Jeg kom med bemærkningen om at der var nogen der skulle have dårlig smag i munden. I samme linie står der også "Hvis det er på grund af retssagen"! Klart kan vi kun spekulere på hvad det er der er sket, det gjorde jeg, og hvad jeg skrev står jeg inde for, skulle det vise sig at retsagen bare er en lille del af årsagen til hans død. Jeg kender dig ikke Hektor, men hvem er det der giver dig ret til at bedømme hvad andre folk i denne situation siger er noget pladder? Lad være med at lukke sådan noget pladder ud, for at bruge dit eget ordvalg, hvis du ikke ved hvem det er du skriver om!
Gravatar #18 - J@ckel
1. feb. 2001 21:28
Alt for tidligt...Først vil jeg lige kondolere til Jimmy's familie..det gør mig ondt.. Håber alle husker ham for den han var... J@ckel a.k.a Henrik
Gravatar #19 - Crimson
1. feb. 2001 21:36
Hektor ..Du har ret mht. at hoppe til konklusioner, men uanset dødsårsag og skyld vil han blive mindet. Og jeg tror jeg snakker på vegne af mange andre der også har skrevet herinde, der ligesom jeg, kendte Jimmy personligt. Mvh Kristian Pedersen
Gravatar #20 - Kram
1. feb. 2001 21:39
..Kender ikke raveX, men jeg vil da kondolere til hans familie og venner som alle andre med et hjerte! - Hvis dog, han skulle have taget sit eget liv pga. retssagen så er dette da katastrofalt.. Men han vil da blive mindet som et eksempel på at system går efter de små istedet for de store... PS: Hektor, hvad med at vise lidt medfølelse? kegle
Gravatar #21 - Cyber_Freak
1. feb. 2001 21:56
Rest In PeaceKendte ik RaveX personligt,men vil kondulere hans forældre,venner,kærste,kollegere og dem som kendte ham. Jeg håber at KODA har en rigtig klam smag i munden,og håber at det starter en debat imod KODA... Cyber_Freak Alias Kasper_Flesborg
Gravatar #22 - Pernicious
1. feb. 2001 22:09
KonklusionerInden Jimmys død, hvor tragisk den så end er, bliver 'stoppet' i skoene på nogen, skal vi nok lade være med at drage alt for mange konklusioner ud fra de fakta som er kendte pt. Vi kan godt vise vores vrede HVIS det skulle vise sige at det er et selvmord grundet retssagen, men ud fra de oplyste info, kunne der lige så godt være sket et uheld!! Ind til andet er oplyst, enten fra folk som virkelig ved mere, eller fra politiet, så synes jeg bare vi skal vise vores medfølelse over for de efterladte. Jimmy, hvil i fred.
Gravatar #23 - Viper_KillerGuy
1. feb. 2001 22:10
famerSq da oxo pinligt de sagsøger for så meget. Sq da ikke fedt kun at få halvdelen af sin løn resten af sit liv pga. noget man gjorde for 20 år siden. De beløber de kræver tilbage er jo totalt latterlige.
Gravatar #24 - Snake-E
1. feb. 2001 22:23
Kondolere...Jeg kendte ikke Jimmy eller hans familie men vil da meget gerne kondolere... Snake-E // Jakob Feddersen
Gravatar #25 - [E]Mnemonic
1. feb. 2001 22:34
TragiskDet løb kold ned af ryggen på mig, da min gode ven [E]Desperado overbragte mig den triste nyhed. Jeg kendte ham ikke, men jeg kende da godt hans hjemmeside. Jeg har meget ondt af de efterladte. Jeg syntes det er trist at man ikke længere har retten Ytringsfrihed. Det er åbenbart ikke længere tilladt at skrive hvad man vil på sin homepage. Nogle Links.. TAG JER DOG SAMMEN KODA!!! Man bliver snart slæbt i rette for at engang have været inde på en homepage som lå på samme webserver som en side der linkede til en side som linkede til en side med MP3 filer.. Jeg syntes det er direkte sygeligt. Og ja.. De bøder vi snakker om er totalt på USA/Latterlig plan. Hvis man går ud og voldtager en pige, og dermed ødelægger resten af hendes liv, så bliver man hurtigt sluppet løs igen, men "skyder" man lidt på erhvervs livet, eller er til anden økonomisk gene for de rige, så kan du ellers nok tro man skal få det at mærke. Til Hektor: Helt ærligt, syntes du ikke det er en lidt forkert tidspunkt at komme med sådan noget. Kan du ikke se er der er nogen som sørger. Tag din mudderkastning et andet sted hen, for dette er ikke det rette sted. Regards Mnemonic.
Gravatar #26 - Lovechild
1. feb. 2001 22:58
Hvil i fredRaveX må du hvile i fred... After Us I don't know if we're in the beginning or in the final stage. Tomas Tranströmer Rain is falling through the roof. And all that prospered under the sun, the books that opened in the morning and closed at night, and all day turned their pages to the light; the sketches of boats and strong forearms and clever faces, and of fields and barns, and of a bowl of eggs, and lying across the piano the silver stick of a flute; everything invented and imagined, everything whispered and sung, all silenced by cold rain. The sky is the color of gravestones. The rain tastes like salt, and rises in the streets like a ruinous tide. We spoke of millions, of billions of years. We talked and talked. Then a drop of rain fell into the sound hole of the guitar, another onto the unmade bed. And after us, the rain will cease or it will go on falling, even upon itself. - Connie Wanek
Gravatar #27 - hmn
1. feb. 2001 23:25
Kondolere...Jeg har arbejdet sammen med Jimmy, og jeg må nok sige jeg blev noget chokeret da jeg hørte den tragiske nyhed. Så jeg vil gerne kondolere til Jimmys familie og venner. HMN aka Henrik Nicolaisen
Gravatar #28 - Zider
1. feb. 2001 23:25
Min dybeste kondolenceJeg kendte ikke manden personligt, men har set ham og har da også fået en snak med ham før og bor selv i byen hvor han var fra. Jeg har hørt han skulle være en stabil mand der knoklede når der skulle arbejdes med noget. Min dybeste medfølelse til hans familie og venner. Må han hvile i fred
Gravatar #29 - cK
1. feb. 2001 23:26
.......Kondolerer !
Gravatar #30 - Angel
2. feb. 2001 00:29
Farvel Jimmy.Jeg kendte ham ikke,men har fulgt med i radioen og nyhederne.Hvor bliver man harm når sådan noget her sker.19år en ung mand med hele livet foran sig,det bliver ødelagt i løbet af nul komma fem,hvor må Koda og alle de andre have en dårlig smag. Hvorfor Fanden bliver der så lavet så man kan hente musik og alt muligt ned,det er der sgu ingen mening i. Jeg føler med hans familie og håber at de kommer igennem det her.
Gravatar #31 - Fabhund
2. feb. 2001 00:55
:-(Jeg kendte ikke RaveX. Men det forhindrer mig ikke i at kondolerer hans forældre, famile, kolleger og venner. Hvad de går igennem, er der vist ingen af os der kan begribe. Hvad årsagen til RaveX's død er, kan vi alle kun gisne om, men jeg håber, ved Gud, ikke at det er på grund af retssagen. Fabhund aka Fabhund
Gravatar #32 - mazzoo
2. feb. 2001 05:12
Det er slemt....Jeg sender mine tanker til de pårørende. -maZZoo
Gravatar #33 - Drummer
2. feb. 2001 06:15
Du vil blive savnetJeg vil gerne have lov at kondolere til hele Jimmy familie. Jeg fatter stadig ikke at han er væk. Jeg snakkede med ham tirsdag aften efter retsagen, og der var ikke noget overhovedet. Jeg tror ikke det var selvmord, men det vil efterforskningen og efterfølgende obduktion vise. Vi kommer til at savne dit gode humør og dine kvikke bemærkninger. Håber du er et bedre sted nu. Drummer aka Klaus Kristensen. Ven og tidligere arbejdskollega fra Data Gården
Gravatar #34 - sedroc
2. feb. 2001 07:07
R.I.P.Kondolerer !!!
Gravatar #35 - Genesis
2. feb. 2001 07:47
Kondolerer...Jeg kendte ikke Jimmy personligt men vil alligevel kondolere familie og venner. Altid sørgeligt at miste en i så ung en alder... Genesis aka Carsten Damgaard Pedersen
Gravatar #36 - Zapster
2. feb. 2001 07:55
Kondolere...Jeg vil gerne kondolere til både familie og venner af Jimmy. Kendte ikke Jimmy personligt men et sådan tab af familie og venner er på ingen måde noget som man ønsker. Zapster
Gravatar #37 - Net_Srak
2. feb. 2001 09:00
SørgeligtDet er utroligt sørgeligt når noget sådan sker, en 19 årig mand der har det meste af livet foran sig dør. Jeg håber ikke at det var selvmord, da det ville være endnu mere tragisk hvis retsagen mod Koda, IFPI og co skulle have drevet ham til en så drastisk handling. Min dybeste medfølelse og kondolence til Jimmys familie og venner. Net Srak aka Karsten Rechnagel
Gravatar #38 - Gabriel
2. feb. 2001 09:00
Kondolere.Et Nomeni Padri, Et Filli, Et Spiritu Sancti.Jeg kendte ikke Jimmi, men jeg havde som så mange andre hørt om ham. De foreløbige rapporter fra politiet tyder på at de efterforsker sagen som et selvmord. Håber ikke dette er sandt. Det ville da i hvert fald være at tage sorgerne på forskud.
Gravatar #39 - AkiRa
2. feb. 2001 09:53
True that... I har alle ret... (pånær Hektor du sucker bare!) Kendte ikke ham ikke, men må man ha lov til at kondolere... Dybeste medfølelse til alle der var indvoldverede... (pånær sagførerne de sucker bare!) AkiRa a.k.a Martin B. Voigt.
Gravatar #40 - kvark
2. feb. 2001 10:40
akira... Hektor har fuldstændig ret ...
Gravatar #41 - OperatoR
2. feb. 2001 10:52
HEKTORhvad bilder du dig egentlig ind og skrive det her: Og hvad er det dog for noget pladder "du vil ej blive glemt"? Get serious ... med mindre du har kendt manden personligt, vil du sgu ikke huske ham om et år - sagen måske, men næppe manden. ja jeg kendte Jimmy Personligt, jeg var hans arbejdskolega, ved fandme ikke hvad det ligner og kritiserer sådan noget, det er simpelhen for lamt, men det håber jeg osse du selv ved. FOLK SOM DIG SKUFFER SKU MIG. OperatoR
Gravatar #42 - kvark
2. feb. 2001 11:38
operator... Du er farvet af dit forhold til afdøde - Tag ikke Hektors udmelding personligt - den er ikke tiltænkt sådan.
Gravatar #43 - Ejvind
2. feb. 2001 11:40
HektorJeg var/er en personlig ven af Jimmy. Jeg vil også sige at dit indlæg var et nummer for spydig. Du har da ret i at man ikke skal drage forhastede konklusioner men det du jo lige netop ved at skrive at det er pladder at skrive "du vil ikke blive glemt"! Du anede jo ingenting om manden der havde skrevet det eller om hans forhold til Jimmy. Du kan i det mindste give en undskyldning for det. Jeg håber at i ellers vil droppe den debat med hektor andet end hvis hektor vil give en undskyldning. Det er ikke lige det rette emne at diskutere herinde. Jeg kunne bare ikke lige lade være med min kommentar da jeg synes det er ret tarveligt at skrive sådan noget især når det er noget så alvorligt. Jeg skal nok skrive når dødsårsagen bliver kendt. Jeg får en opringning af Jimmy's storbror, når dødsårsagen er kendt og jeg skal nok give den videre så der ikke komme alle mulige undskyldninger og ting der bliver drevet for vidt. Det sidste hans familie har brug for er at der går en masse vilde rygter om jimmys død. Lad det blive ved sandheden.
Gravatar #44 - Trentors
2. feb. 2001 13:47
Jeg kondolere...Det gør mig ondt at hans familie skal igennem dette mareridt. Det er ikke fair. Men hvordan skal en 19-årige dreng også reagere på sådan et retssag. Det er et press som mange ikke vil kunne magte. Jeg håber at sagsøgerene er stolte. De fik virkelig knækket en benhård kriminel! Og til Hektor:Du har lige så meget social intelligens og evne til menneskelig forståelse som en amøbe! Fjols!
Gravatar #45 - Hektor
2. feb. 2001 14:03
Lige et par tingUndskyld til: Operator Ejvind Toft - SoulWalker Peter Rechnage - Alpha Kristian Pedersen - Crimson Klaus Kristensen - Drummer Hvis der er andre af Jimmys venner/familie, der er blevet fornærmede af mine kommentarer, så lyder der selvfølgelig også en undskyldning til dem. ------------ For hurtige konklusioner: Miklos - "det menes at udfaldet har været årsag til denne dybt tragiske hændelse." * [E]Desperado - "at miste en på sådan et grundlag" - hvilket grundlag? Selvfølgelig er det irriterende [ikke et stærkt nok ord] at miste et familiemedlem/ven, uanset om årsagen er uheld, selvmord eller naturlige årsager. ------------ Andet: ]tf[ - du har helt ret i, at der ikke behøver at være et afskedsbrev, men jeg tror [læg lige mærke til ordet tror], at det er langt størstedelen af selvmordere/selvmordsofre [kan man egentlig være offer for sit eget selvmord?], der efterlader et afskedsbrev. * [E]Mnemonic - Jo, jeg kan godt se, at der er nogen, der sørger, men jeg kan ikke klare synet af folk, som "udnytter" at Jimmy er død til deres eget lille korstog mod KODA/IFPI. Hvad nu hvis Jimmys familie sidder og læser det her? Tror du virkelig, at de får det bedre af, at få stukket den ide i hovedet at han begik selvmord, hvis det ikke har hold i virkeligheden? Jeg tvivler meget. Det er hård nok at miste et familiemedlem af naturlige årsager/uheld, men selvmord ... den får du ALDRIG ud af verdenen. Der vil altid sidde den tanke "hvad har JEG gjort forkert" - uanset om man har gjort noget forkert eller ej. Og her taler jeg af erfaring. * Kram - Medfølelse? Hvorfor dog det? Har jeg ikke ret til at have min mening, bare fordi en eller anden person døde? Viste du medfølelse til den kongelige familie da Dronning Ingrid døde? Til Jonas Poulsens familie da han døde? Til Peter Sinkbæks familie da han døde? Min mangel på medfølelse i den her situation skyldes to ting: 1) Jeg kender ikke manden. 2) Alt for mange er hoppet til den konklusion at Jimmy begik selvmord. * AkiRa - hehe ... :-) Du er næppe den eneste med den mening - hvilket da også er i orden :-) * Trentors - Du har fuldstændig ret i, at jeg har "lige så meget social intelligens og evne til meneskelig forståelse som en amøbe". Hvilket sikkert også er en af grundende til, at jeg er harm over hovedparten af de kommentarer, der har været på den her side. Jeg er en forkvaklet ung mand, med et selvmordsforsøg bag med, blandt andet af den årsag at jeg ikke forstår mig på andre mennesker. Og mit selvmordsforsøg er en af årsagerne til, at jeg hader når folk hopper til den konklusion, at en eller anden sikkert har begået selvmord. De har sandsynligvis ingen anelse om, hvor svært det faktisk er at tage en beslutning om at ende sit liv. For at give en ide om hvor svært det er, så er det sikkert nemmere at give sig til at fjerne sit skinneben med en sløv theske, end det er at [prøve at] tage livet af sig selv. ----------- Derudover vil jeg lige sige, at jeg er imponeret over, at det er de personer som tilsyneladende ikke kendte Jimmy personligt, som er hoppet til den konklusion, at han tog livet af sig selv. Sikkert fordi det lyder "fedt", at en mand tager livet af sig selv på grund af udsigten til et muligt nederlag i en retsag, som muligvis kunne resultere i, at han skulle sidde i gæld på milliarder milliarder af kroner resten af livet [nu vi er igang med overdrivelserne]. Skulle det vise sig, at han vitterligt har taget livet af sig selv - fint [nej ikke på den måde], så er det korrekt at KODA/IFPI/andre skulle have en dårlig smag i munden - men I har stadig draget for hastige konklusioner, som sikkert udarter sig i, at selvom det viser sig at Jimmy for eksempel led af en hjertefejl hvilket var skyld i hans død, så begik han selvmord på grund af en tabt retssag mod KODA/IFPI - på trods af at der [ifølge SoulWalker] først faldt/falder dom 2 måneder efter hans død. Så skru lige ned for dramatikken, træd 5 skridt bagud, tæl til ti og slå hjernen til igen.
Gravatar #46 - Net_Srak
2. feb. 2001 14:24
HektorJeg vil bare sige at det var et godt indlæg du lavede der forhåbentlig lægger låg på "beskyldningerne" om hvad der var dødsårsagen. Som jeg har nævnt tidligere håber jeg ikke at det var selvmord. Jeg syntes ikke at der skal være mere diskussion her, da det virker upassende. Karsten Rechnagel
Gravatar #47 - Scotty
2. feb. 2001 15:10
Må jeg kondolererDet er sku beklageligt - sur verden - øv :-(
Gravatar #48 - Gecko
2. feb. 2001 15:30
2 minutters stilhed og så falder hammeren!Jeg er meget ked af det på vejne af både venner og familie, jeg tror en stor uret er begået, og jeg tror ingen gang han har gjort noget ulovligt. Hvis vi overfører det i betydning, er ham som har sat vejskiltet til gaden med pusheren på, er han også ulovlig? Hvad er det for noget paragraf løberi! Men endu en gang vil j eg kondolere, og håbe at han må vile i fred. //GECK0
Gravatar #49 - Ejvind
2. feb. 2001 17:05
SIDSTE NYT!!!!!!!!!Jeg har talt med Jimmys storebror og obduktionen er først mandag så der kommer resultatet først. Men jeg kan sige at foreløbige undersøgelser viser at han var igang med at spise da han døde og da der ikke har været noget brev og han havde nogen gode argumenter i retsagen der kunne tyde på positiv resultat tror jeg personligt ikke at det var selvmord. Han vidste da heller ikke tegn på det. Jimmy's storebror tror heller ikke det var selvmord. JEg skriver mere når jeg ved nærmere.... ANg. Hektor - Tak for undskyldningen. Jeg kan godt forstå din reaktion med forhastede reaktioner dt er en grim ting. Derfor siger jeg også: lad os holde os til sandheden og se hvad der dukker op istedet for bare at gætte resultatet på forhånd.
Gravatar #50 - Trentors
2. feb. 2001 20:06
Tak Hektor!Det er fair nok det du skriver. Når sådan noget lort sker får følelserne altid afløb og det er både skidt og godt. Og det er vi alle vist lige gode om. Det er især let at kommentere folk man ikke kender. Og det kan jeg forstå jeg selv lige har gjort, fordi jeg blev sur over du havde gjort det samme. Jeg aner intet om Ravex dødsårsag men et menneske i en presset situation kan give op på mange måder. Dødsårsagen kan sikkert naturlig forklares men er det f.eks. et svagt hjerte så gør en retsag som denne ikke nogen tjeneste etc. Så hvad end obduktionen viser så skal man huske at det gamle udtryk:"Mind over matter"!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login