mboost-dp1

Den største dag i mit liv?

Gå til bund
Gravatar #1 - CyberZink
11. sep. 2005 22:04
det var helt klart dengang jeg fik lov til at skrive som den frøst i en afstemning :D
Gravatar #2 - Cyrack
11. sep. 2005 22:05
Dvs. at alle der ikke svarer "Da jeg fik sex første gang" enten er jomfruer eller var der bare tale om en dårlig kombination af "Da jeg fik sex første gang" og "Da jeg var fuld første gang" med resultat i "Da jeg fik børn"? :-D
Gravatar #3 - BurningShadow
11. sep. 2005 22:12
Jeg mangler muligheden "Andet"...
Gravatar #4 - The-Lone-Gunman
11. sep. 2005 22:17
Hmm "Da jeg var fuld første gang"... hvad med "Da jeg var fuld sidste gang"?

Nå, gæt hvad jeg valgte :-)
Gravatar #5 - ZOPTIKEREN
11. sep. 2005 22:21
Hvis du var ædru nok til at huske sidste gang du var "fuld", så var du vist ikke fuld nok...
Gravatar #6 - amokk
11. sep. 2005 22:22
Det skal lige siges, at INGEN kan se hvem der stemmer hvad - så i behøver ikke påstå at I har fået sex, i håb om at få respekt... (jeg kan se at "Da jeg fik sex første gang" ligger øverst pt)

Ellers pænt trist at ingen endnu har tilkendegivet at det var da de opdagede newz eller fået nyheder godkendt
Gravatar #7 - Pingu
11. sep. 2005 22:25
Oh my, best vote ever!! Ej, jeg mangler kategorien "da jeg købte en guitar i nashville og fik den smuglet igennem tolden"..
Gravatar #8 - Regus
11. sep. 2005 22:39
ok på nær "Da jeg fik børn" ville jeg synes at et hvert svar skriger langt væk: "få dig et liv".

Og da jeg ikke har børn tror jeg at jeg vil lade være med at stemme...
Gravatar #9 - bjerh
11. sep. 2005 23:09
Dno.. valgte bare Wolfenstein.. som #3 siger, så mangler der en andet.

Sex er trods alt ikke det bedste der er hendt i mit liv.. :P
Gravatar #10 - BurningShadow
11. sep. 2005 23:15

Åh ja, åh ja, åhhhh... wolfenstein, wolfenstein, wooooolfesteeeeiinnnnnnnnn.....

:-D
Gravatar #11 - Norrah
11. sep. 2005 23:35
Der var intet der passede ind i mit liv som det største, desuden så er jeg jo ikke engang halvejs i nu, (håber jeg da), så hvordan skulle jeg kunne vide hvad den største dag i mit liv var? Det kan jeg ikke svare og ærligtalt dem der kan svare på det er enten løgnere eller bare meget selvbevidste, og har åbenbart ikke meget at se frem til... Spørgsmålet burde være: hvad er det bedste der er sket for dig, eller hvilken episode er den der har ændret dig mest, og der er i den grad en mangle på: "andet" så firkantet er mit/(måske jeres:D) liv ikke...

#6 Ellers pænt trist at ingen endnu har tilkendegivet at det var da de opdagede newz eller fået nyheder godkendt

øhh, da forhåbentlig ikke dit alvor... jeg syntes det er en cool side, og den giver mig min daglige dosis af teknik nyheder. Men det er absolut ikke hele mit liv, og alle som kan svare på en af disse med alvor burde seriøst søge lægehjælp.(jeg taler om dem alle sammen)

Dog vil jeg lige tilføge at jeg endnu ikke har fået godkendt en nyhed, som min egen. Så det kan jeg ikke udtale mig om. :D

den eneste jeg kan acceptere som ikke ynkelig er: Da jeg fik børn, men eftersom jeg er 20år gammel ville det nok være en trist dag i mit tilfælde.

(og lad nu hver med at flaimbaite mig, det er mit alvor det her...)
Gravatar #12 - mrmorris
11. sep. 2005 23:59
Plat og intetsigende afstemning.
Gravatar #13 - Azjo
12. sep. 2005 01:47
sex? perverse svin :/
Gravatar #14 - CableCat
12. sep. 2005 02:18
Der er kun en ting der slår at bruge mange penge på en gang, det er at bruge rigtig mange penge på en gang.
Gravatar #15 - jensendk
12. sep. 2005 03:39

Overvejet at holde barnedåb? Det kan mærkes i foret... Kombiner det så med et bryllup, og giv hende frit lejde mht tøj og ring...

Mit største var klart fødslen af min datter, ubetinget..
Gravatar #16 - Bloonz
12. sep. 2005 05:25
Min største dag inden for IT må nok være da min egen computer endelig kom med posten, havde arbejdet over et ½ år for at spare sammen til den.

At den så skulle repareres 3 gange er en anden ting.
Gravatar #17 - smiley
12. sep. 2005 06:46
Erm, siden der ikke er et "Da jeg mødte min kæreste for første gang" valg, så må jeg vel gå med første sex.. =/
Gravatar #18 - maddy
12. sep. 2005 06:54

Jeg syntes det er trist at du synes nyheder er det vigtigste i dit liv..

Det er kun nå jeg er på arbejde og jeg kommer til at starte min browser jeg ser newz..
Gravatar #19 - Yasw
12. sep. 2005 07:10
Jeg aner en vis urealisme i det der ligger som nummer et, medmindre netsex tæller med.
Gravatar #20 - SantaB
12. sep. 2005 07:36
Hvorfor kan man ikke vælge noget med Dune 2?
Gravatar #21 - Apache
12. sep. 2005 07:48

Dit liv er det du har levet indtil nu. derfor så er det den ting der har været størst for dig indtil videre.
Noget man ikke har oplevet, eller ved noget om, kan heller ikke være en del af ens liv, derfor så kan du godt svare på hvad der har været det største i dit liv. Hvis de endelig skulle rette teksten til, skulle det da være "Den største dag i mit liv, indtil videre"
Gravatar #22 - addlcove
12. sep. 2005 08:25
da jeg fik arbejde i udlandet og endelig slap væk fra danmark :)
Gravatar #23 - huleboer
12. sep. 2005 08:41
Da jeg begyndte på Ollerup Musikefterskolen.
Da jeg så Roger Waters i Forum i 2003
Da jeg vandt et Tom Kristensen Le Mans ur med TV2

Da jeg sidst fik nyt hardware til min puter 8)
Gravatar #24 - TommyB
12. sep. 2005 08:44
Jeg syntes tit der mangler de få valgmuligheder der jo egentlig tæller... første gang jeg fik Internet var det jo stadig på timebetaling (modsat mit sexliv) - Og den største dag for mig var så da jeg fik FLATRATE (ISDN), Bredbånd er jo en defination der er kommet til senere, det var ikke hastigheden der gjaldt men det at kunne surfe og læse ligeså meget/længe man ville....... men det er helt klart i den kategori.
Gravatar #25 - El_Coyote
12. sep. 2005 09:05
hovsa

<slet>
Gravatar #26 - MetZger
12. sep. 2005 09:06
somomnewzlæserefårsex... hvis der nu stod "sex med en person" ville afstemningen se helt anderledes ud ;)
Gravatar #27 - doggy82
12. sep. 2005 09:08
Hmm "da jeg fik sex første gang"..
Hvorfor ligger den øverst?!
Fordi man føler at man burde vælge den?

Eller fordi det var i sidste weekend for de fleste af jer - Så det står klart i hukommelsen? ;D heh

Jeg kan da huske at det var med min første faste kæreste, men lige præcis hvilken af gangene og hvordan det var har jeg da for længst glemt.

Det er da sørgeligt hvis man ikke har større oplevelser en det... Men så kan man jo også se så'n på det at I har en masse store oplevelser til gode :)

Hvordan er aldersfordelingen egentlig her på Newz? Hvad med en afstemning om det?
Gravatar #28 - Yasw
12. sep. 2005 09:20
#27 -
[quote]Hvordan er aldersfordelingen egentlig her på Newz? Hvad med en afstemning om det?[/qoute]
Har der været: http://www.newz.dk/forum/item/23066/#first
Gravatar #29 - PikkeMand
12. sep. 2005 09:22
Eller også kan man sige at du måske nyder sex mindre end andre herinde ;-)
Gravatar #30 - rasmoo
12. sep. 2005 09:29
Ye, wannabe afstemning. Der mangler muligheder såsom da jeg skrev mit første program/parser/compiler/emulator/rfc? Eller knækkede første password/adgangsbeskyttelse/kopisikring. Lavede min første blog/web-site/podcast/shoutcast.

Selv byggede min egen Linux-kerne mangler.

Jeg ville ha' valgt at svare, "Da jeg gjorde min første All-nighter" på spørgsmålet, "Den største dag i mit liv?".

Caveat: Mangler en fordanskning af udtrykket All-nighter. Sagsøg mig. :]
Gravatar #31 - BurningShadow
12. sep. 2005 09:30

Den afstemning er næsten tre år gammel. Jeg er rimelig sikker på, at du godt kan trække 5 år fra den gennemsnitlige alder, i efteråret 2002, for at finde den nuværende.
Gravatar #32 - TYBO
12. sep. 2005 09:42
Klart da jeg fik børn første gang.
Det er den fedeste fornemmelse.
Gravatar #33 - elxx
12. sep. 2005 09:46
Er sex virkelig bedre end WoW. Jeg kan simpelthen ikke tro det!
WoW er uden løgn det største der er sket i mit liv.
Gravatar #34 - carbon60
12. sep. 2005 10:11
Hvor kan man vælge "Da jeg fik min Commodore 64"? Der er jo intet større, det ved i jo godt ;)
Gravatar #35 - DjAlEx
12. sep. 2005 10:17
Den med: da jeg mødte min kæreste for første gang... SÅ det blev til sex-svaret i stedet for :)
Gravatar #36 - dunn
12. sep. 2005 10:40
Helt sikkert da min datter blev født for 8 uger siden :)
Gravatar #37 - dresh
12. sep. 2005 11:10
#33 Det værste er, at jeg har en kammerat, der slog op med hans kæreste, netop fordi WoW kom ud..
Gravatar #38 - BurningShadow
12. sep. 2005 11:33

Wow (med lille "w" i slutningen), dumpet for at han kunne få en stille spiller...
Gravatar #39 - Odin
12. sep. 2005 11:52

Det syntes jeg er det mest anstaendige man kan goere hvis man har bestemt sig for at bytte et socialt liv med et asocialt liv. Ville du hellere have han ikke slog op med hende og isteddet forsoemte hende ?

Ps. Stoeste dag i mit liv var da jeg bestemte mig for at flytte fra DK og dets skide jantelov. Var faktisk sjovt at se at precies den maaned var udvandringen stoerre end indvandringen i DK.
Gravatar #40 - Hundestejle
12. sep. 2005 12:03
No offence, men jeg synes nu at sex (for det meste) er en lille bitte smule sjovere end at læse på Newz.
Hvis man spurgte kærsten skal jeg dog ikke kunne afvise at hun tror mine prioriteter er omvendt end førnævnt :p

Og, nårh ja. Jeg kan ikke huske første gang (nej, jeg var vist ikke påvirket af noget), men det var sandsynligvis sjovere end Newz.
Gravatar #41 - Gecko
12. sep. 2005 12:17
Jeg synes det er en plat, intetsigende og på flere måder fornærmende test. At stille et så stort spørgsmål op, og give én nogle så begrænsede valgmuligheder, der mere eller mindre direkte bygger på en allerede forudindtaget holdning, om den så er seriøs eller useriøs ment. Jeg synes hurtigst muligt den bør stoppes, og seriøsiteten bør vende tilbage til Newz. Tak
Gravatar #42 - DusteD
12. sep. 2005 12:19
#2 Nice....
Gravatar #43 - Mifan
12. sep. 2005 12:19
Det gode ved folk der synes, at WOW er det største der er sket i deres liv er, at de slet ikke behøver bekymre sig om, om sex måske er sjovere ;)

Jeg mangler nu også end "andet", men fair... af de muligheder er det nok sex der var det fedeste, selvom konkurrencen med 'internet første gang' var tæt.
Gravatar #44 - amokk
12. sep. 2005 12:20
#41 måske du bare skulle tænke sådan på det, at du skal angive HVILKEN af de nævnte som var det største i dit liv dvs. hvis opagelsen af newz.dk var den største af de nævnte vælger du den, selvom den aller største dag i dit liv var da du vandt en pokerturnering
Gravatar #45 - LeonM
12. sep. 2005 12:34
Amokk: Dammit !

Stemte (da jeg fik børn) Det kan ikke en gang Internet eller Newz.dk slå selv om man er nørd. Eneste betænkelighed er at man er nød til at skifte ble (børn kan ikke bare rebootes)

*gg*

:) Leon
Gravatar #46 - Gecko
12. sep. 2005 12:50
Faktisk, har jeg lidt tænkt over det, og med den formulering "Den største dag i mit liv", kan man faktisk godt tolke det til at man skal svare for vedkommende, der lavede pollen. Så derfor har jeg svaret "Da jeg fik sex første gang", da jeg er ret sikker på at det har været vedkommendes eneste...

For mit eget vedkommende, melder jeg mig ind under fanerne på en lidt modificeret udgave af "Da jeg mødte min kæreste første gang", nemlig, da jeg blev kærester med min kæreste anden gang :D (lang historie, så don't even ask)
Gravatar #47 - henne
12. sep. 2005 12:51
#45: Hvilken del af nørd forstår du ikke?
Nørd != børn, som Dolph siger: "Det er indiskutabelt!"

Utroligt mange synes selv de er nørdede bare fordi de har tabt, og det er ikke det samme. At være nørd kræver fuld tid, og det bliver kun til et kompromis med børn i billedet.
Gravatar #48 - generalbc
12. sep. 2005 13:09
"Da jeg fik sex første gang"... HAHA, sex er sgu ikke noget man "får" - det er noget man tager!
Gravatar #49 - Mifan
12. sep. 2005 13:13
#48 ...eller køber. Indrøm det nu bare! ;)
Gravatar #50 - Mort
12. sep. 2005 14:33
#49 ...eller sælger :p
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login