mboost-dp1

Den største dag i mit liv?

Gå til bund
Gravatar #51 - e
12. sep. 2005 14:37
mine fedeste oplevelser var da jeg fik øjene op for anime og så nogle syretrips
Gravatar #52 - just
12. sep. 2005 14:41
HVordan kan det være at der er flere der synes at det var fedest at blive staff/admin på Newz.dk end der er staff og admin folk? Noget tyder vist på en brist i det poll system! :)
Gravatar #53 - oleo
12. sep. 2005 14:45
skod poll.
Gravatar #54 - EdTheMan
12. sep. 2005 15:12
den næstsidste er da lidt selvironisk ;)
Gravatar #55 - LeonM
12. sep. 2005 15:15
#40 Nu kan man jo vælge at få sex MENS man læser newz.dk *gg*

Et eksempel: (godtnok ikke Newz.dk)
3 mænd sidder på en bar og snakker om hvordan de bedst kan li at tage konen
1. Mand: Jeg kan bedst li at ligge oven på hende for så kan jeg se hendes smukke øjne imens
2. Mand: Jeg kan bedst li at hun sidder oven på mig for så kan jeg se det hele gynge op og ned
3. Mand: Jeg vil helst ta hende bagfra....
De to andre mænd udbryder: Jamen så kan du jo ikke se noget som helst ?????????
3. Mand: Jo da ! Sidste gang så jeg Brøndby mod FCK......

Øhh Ups !!!!

Men den går selvfølgelig ikke hvis man har dette her problem:

konen kommer hjem fra et dildoparty og manden spørger i en smart tone: nå havde de så nogle i min størrelse?...
Ja svarede konen men de blev solgt som ørepropper!

Eller hvis konen er sådan her:

Manden kiggede over hækken til naboen, som var en fiks lille blondine. Til sin store overraskelse så han,
at hun var i færd med at kravle op i sin flagstang med et målebånd, mens hendes blonde veninde stod og holdt
målebåndet i den anden ende.
Hver gang hun kom cirka halvvejs op gled hun ned igen, men forsøgte ihærdigt igen.
- Hvad laver i, spurgte manden.
- Jo, ser du nabo - min veninde og jeg kom til at diskutere, hvor høj min flagstang er, og det er vi ved at måle nu.
- Jamen hvorfor lægger i ikke flagstangen ned, mens i måler den?, spurgte manden.
Blondinen kiggede spørgende på ham og svarede:
- Nu var det altså højden og ikke længden, vi var interesseret i.

Hygge !!!

:) Leon
Gravatar #56 - lagoni
12. sep. 2005 18:31
Apropos #55 (sakset fra bash.org):

<Crac|ked> So anyway my griendfriend came over last night and like i was playing CS and not paying her any attention,
<Crac|ked> so like she silently slid under my desk and undid my pants and gave me oral -
<Crac|ked> to cut a long story short after i was done, she looked up at me and said:
<Crac|ked> "You do realise i just gave you a geeks fanatasy - CS and a blow-job!"
<RoCkYTrAiL> lol.
<JimmyBoy> I don't think that's a good fantasy...
<JiveHut> FAG!!!
<RoCkYTrAiL> fag!
<Treader> homo
<JimmyBoy> :(
Gravatar #57 - kasperd
12. sep. 2005 18:51
[url=#52]#52[/url] just
HVordan kan det være at der er flere der synes at det var fedest at blive staff/admin på Newz.dk end der er staff og admin folk?
Jeg stemte selv på den valgmulighed. Det gjorde jeg fordi uanset hvilken af valgmulighederne jeg valgte, så ville det være usandt. Så kunne jeg lige så godt vælge den af mulighederne, hvor enhver kunne se det ikke var sandt.
Gravatar #58 - MNM
12. sep. 2005 20:16
Jeg har ikke været i rummet endnu, så der er ikke sket noget stort i mit liv, så derfor har jeg ikke stemt
Gravatar #59 - MulleXp
12. sep. 2005 20:16
Er jeg den eneste som har prøvet det der alm. sex, uden at skulle betale for det....
Gravatar #60 - neess
12. sep. 2005 20:20
Ja jeg har faktisk prøvet det. Men efter at have regnet på hvad det koster i drinks og diveres udgifter er jeg kommet
frem til det er billigere at købe det. Så det er jeg blevet hooket på. Man kan få det når man vil, og fint udvalg af damer.
Gravatar #61 - broedbaek
12. sep. 2005 20:47
Jeg valgte helt klart "Da jeg fik Internet".

Det var tilbage i '94 vil jeg tro, at jeg blev opkoblet med mit 14.4 Baud fax modem via. Tele Danmarks Opasia CD-ROM...

Livet blev ligesom mere simpelt, efter at jeg kom online. I stedet for at løbe risikoen ved at stjæle min storbrors rapport blade, kunne jeg nu sidde i ro og mag, på mit værelse og udforske min seksualitet...

Det skal lige siges, at jeg i dag sidder i saksen med fast kæreste, samt et barn i ovnen! Så noget må jeg vel havde lært siden den gang i midten af halvfemserne ;-)

/ broedbaek
Gravatar #62 - dkr
12. sep. 2005 21:19
#61 det har jo osså kun taget ca 10 år - 9 mdr.da der er et barn :)
Gravatar #63 - goosen
13. sep. 2005 06:07
Kan godt lide at "Da jeg havde sex første gang" har fået flest stemmer herinde på newz.dk :) Det passer ikke sammen med den kliché der er omkring det at være nørd jo... troede man skulle leve i cølibat ^^
Gravatar #64 - nielsbuus
13. sep. 2005 06:08
Det balancerede mellem internet og bredbånd, men den faste ADSL bredbåndslinje er størst. Det er ikke internet før det er bredbånd.
Gravatar #65 - ZM4573R
13. sep. 2005 06:10
Mest elendige afstemning nogensinde.

Valgte fuld første gang, for sex første gang var ikke noget at råbe hurra først, fuld var vidst heller ikke, men grinede mere ;)
Gravatar #66 - martin5000
13. sep. 2005 06:55
Jeg har valgt "da jeg sidst fik ny computer". Den fik jeg nemlig da jeg fik mit drømmejob hos IBM :-)
Gravatar #67 - bruuno117
13. sep. 2005 08:39
#66 enig, sex er da intet imod en spritny computer !
Gravatar #68 - CZi
13. sep. 2005 09:09
Manglende valgmulighed:

"Da jeg spillede strippoker mod Trine Mikelsen og fik sex første gang"
Gravatar #69 - dasbutt
13. sep. 2005 10:34
Sex er overvurderet.
Gravatar #70 - Zombie Steve Jobs
13. sep. 2005 11:37
Da jeg spillede Wolf 3D!
Hvis spørgsmålet havde været den værst dag i dit liv, og en mulighed havde været "da min bredbåndsforbindelse gik ned", var den nok blevet valg.

Næ nej, Wolf det har jeg ikke spillet i 10-12 år. Men fik da sex i går og var fuld hele weekenden.

#63 Kan det havde noget at gøre med, at IRC bots etc. ikke er ekskluderede? :)
Gravatar #71 - Zombie Steve Jobs
13. sep. 2005 11:49
Hmmm.
Kikkede lige på 3drealms HP.
Det her står ved Wolfenstein:

Wolfenstein 3D
Due to the game content, this game may not be ordered by residents of Germany.
Gravatar #72 - knasknaz
13. sep. 2005 11:50
Jeg passer desværre slet ikke i nogen af ovenstående kategorier. Passer nok bedre i samme kasse som #51. :)
Gravatar #73 - amokk
13. sep. 2005 13:02
#71 hagekors symbolet er forbudt i tyskland
Gravatar #74 - Beta
13. sep. 2005 14:56
Da jeg blev født
Gravatar #75 - KNAzZ
13. sep. 2005 15:45
er jeg den eneste som syntes det er mærkelig den hedder "Da jeg FIK sex første gang" er det normalt ikke noget man har?

ex. "da jeg havde sex første gang"

sidder og forestiller mig en der kommer over til mig og siger: "værsgo, her er noget sex, jo jo, ta' det nu bare, jeg har mere hvor det kommer fra!"
Gravatar #76 - addlcove
13. sep. 2005 15:51

in my dreams!

(hvis vedkommende er en sød køn pige, ikke ryger selvf :) )
Gravatar #77 - amokk
13. sep. 2005 15:52
#75 for at resultatet i afstemningen skulle være realistisk, burde der nok have stået "da jeg KØBTE sex første gang"
Gravatar #78 - Romeo
13. sep. 2005 19:17
Nu bliver jeg først far om 5 uger, hvis alt går som det skal. Så jeg har nu stemt, da jeg fik børn.
Gravatar #79 - Hubert
13. sep. 2005 21:14
Når man er blevet far, er der vist ikke det store, at rafle om.
Gravatar #80 - salva
14. sep. 2005 00:40
Jeg kunne godt tænke mig at starte den diskussion, at folk der synes at sex er overvurderet, simpelthen ikke har haft god sex i sit liv endnu.

Hvilket jo egentligt er sandsynligt, da mange af "os" nørder, jo ikke bruger så meget tid på piger SOM VI KUNNE HAVE GJORT. Indrøm det bare :)

Igen ..: En ny computer er godt, men god sex er simpelthen bare bedre.. Hvis du er uenig, så er det simpelthen bare fordi, du endnu ikke har fået god sex :) EOD ..

Jeg stemte forresten fuld for første gang .. 3 øl, og jeg havde grineflip dengang jeg var 12 :D
Gravatar #81 - 4nd3r5
14. sep. 2005 06:32
Jeg har svaret "da jeg fik barn.." Alle der har fået børn, og har svaret noget andet fatter jeg ikke.

Jeg vil bare lige dele min første internet historie.

486 sx 25 tunet til 33 mhz. 16 mb ram (3600 kr), OS2 warp, 2400 baud modem, cybercity forbindelse.

Man skulle bruge gopher for at hente en browser, og playboy billeder tog ca. 1,5 min hver.

Det var tider...
Gravatar #82 - rasmoo
14. sep. 2005 08:42
#80 - Jeg tror ikke at du har samlet en rigtig lækker computer endnu.

Research, indkøb, klargøring - og så glæden ved det færdige produkt. Det slår sgi da sådan noget biologisk snavs som simuleret reproduktion.
Gravatar #83 - bugger
14. sep. 2005 08:45
Det er da seriøst mærkeligt at folk synes at deres første sexoplevelse var den bedste, min var ihvertfald ikke særlig vellykket. Så måske folk kun har fået sex en gang, eller også har de været heldige med den første kvinde... eller også tæller onani som sex.
Gravatar #84 - WhiteSpider
14. sep. 2005 09:20
Hmm min første gang var skam vellykket...
Gravatar #85 - rasmoo
14. sep. 2005 09:54
#84 - Noget godt kommer der ud af mange timers pr0n-kigning og alene-øvelser. ;o)
Gravatar #86 - bjerh
14. sep. 2005 10:04
#22 Og så er du tilmed en navnebror. Det er skamfuldt.. :(
Gravatar #87 - faetteren
14. sep. 2005 13:40
som alle andre fornuftige folk siger så er det at blive forældre klart den eneste fornuftige ting man kan vælge i den poll.

hvis sex første gang = det største.. så siger jeg bare.. var det så grimt at i ikke kan finde ud af at for fine akten..

Jeg vil da væde med at det bedste sex jeg har fået er kommet mere end 5 år inde i vores forhold.. det bliver mere intenst og meget mere nært og meget bedre når man har været sammen meget længe.. og nu efter 11 år sammen er det så godt som aldrig før...

hvis i ikke kan finde ud af at blive bedre til sex så oplevelsen bliver bedre og bedre så skal i sgu stoppe med at have sex..
Gravatar #88 - zoomster
14. sep. 2005 13:59
Jeg tror det med at det var fedt at få sex første gang,er ment med at så er man jo igang.....
Gravatar #89 - MoDeUs
15. sep. 2005 07:06
jeg ville også mene en andet kat. ville være på plads.

Personeligt var den største dag i mit liv den dag min forlovede sagde ja:)

og den er sku svær at få passet ind der, så jeg må nøjes med min ene artikel jeg har fået godkendt herinde....for lang tid siden
Gravatar #90 - rasmoo
15. sep. 2005 08:23
#87 - w3rd

Rart at vide at det stadig kan blive bedre (er selv kun i gang med 7. år).
Gravatar #91 - DetvarMIG
15. sep. 2005 19:24
jeg synes nu godt nok at der mangler en "andet" mulighed..
Jeg synes ikke at første gang jeg fik sex var noget særligt, men det var sgu den eneste der passede af dem deroppe.. hvad med da jeg fandt min kæreste/kone, eller bare lave en "andet"?
Og hvad er alt det for noget pjat med "da xxxxxx med newz.dk".

Slap da lige af med at være så selvcentrerede.. :S

nå.. men det var bare lige mit rant.. hygge..!
Gravatar #92 - kongen
15. sep. 2005 20:18
#87 tror du har fat i noget, kan selv huske min første gang og det var da bestemt ikke den store oplevelse, men tror så måske at man kan regne med at nogle har valgt den ud fra grundlaget "sex" altså at de syntes sex er den største ting i deres liv.. de fleste er tingene er sat op på at det var første gang man fik net, godkendt nyhed etc. så man skal ikke lægge mere i det end det er.

SÅÅRDAN!
Gravatar #93 - baal
15. sep. 2005 22:03
#91: En 'andet' ledte jeg også efter... Min første smøg... Min første date... Mit første scor... Mit første marathon...

Meeeen... Sex, tjae... Syntes nu kun at det bliver mere og mere pervest, men det er måske nok bare os?
Gravatar #94 - water
16. sep. 2005 06:18
Tjaa...
I mangel af andet, valgte jeg det med børn, skønt jeg ikke har børn endnu.. Forestillingen om det, vandt 100% over min første gang "sex" hvor jeg drak mig for meget mod til.. høhø..
Gravatar #95 - reddots_elines
16. sep. 2005 07:56
Hmmm, troede egentlig definitionen på nerd var: langt hår, usoigneret, cola/pizza-ånde og sidde foran computeren hele natten. Hvordan harmonerer det med at så mange har prøvet at ha' sex? (Altså med en m/k-partner og ikke bare selv?)
Gravatar #96 - buch
16. sep. 2005 09:12
#95 det vil jeg så sige at det var en opfattelse af en nørd for nogen år siden (90érne). I dag er den slags du beskriver bare asociale folk;)

wikipedias svar på en nørd. http://da.wikipedia.org/wiki/N%C3%B8rd
Gravatar #97 - .dot
16. sep. 2005 12:52
#95 - Google defeine:nerd giver
[quote]A nerd is very similar to a geek, but with more RAM and a faster modem. Nerds often find geeks dull because geeks don't spend enough time talking about computers.[/qoute]
Gravatar #98 - bakerman
17. sep. 2005 10:44
#61 er imponeret over at du kunne komme på internettet via opasia i 94, når opasia først blev lanceret i 96.
Gravatar #99 - Windcape
17. sep. 2005 12:59
ej da... hvordan kan WoW overgå Wolfenstein ? det er jo et nørd site folkens... i er nørder, så det var altså wolfenstein, umuligt andet.
Gravatar #100 - kasperd
17. sep. 2005 13:20
[url=#99]#99[/url] thedeathart
hvordan kan WoW overgå Wolfenstein ? det er jo et nørd site folkens...
Jeg skulle lige til at sige, at der nok er et flertal af personer, som simpelthen er for unge til, at have spillet Wolfenstein dengang det kom frem. Hvis ikke jeg husker helt galt kom spillet engang i starten af 90'erne. Så var det jeg kom til at kigge på din profil, hvor der står du er født i 86. Så nu sidder jeg og undrer mig over, om du har siddet og spillet Wolfenstein i børnehaven.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login