mboost-dp1
Nytårsforsætter
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg plejer aldrig at lave forsætter - jeg kan alligevel ikke overholde dem. Nu vil jeg dog lave en undtagelse - jeg vil gøre mit ypperste for at gøre mine elskede gladere.
Jeg overvejer også tre af de andre:
Jeg vil gerne tabe mig
Jeg vil gerne have mere motion
Og I 2003 vil jeg sgu have et liv!
Jeg overvejer også tre af de andre:
Jeg vil gerne tabe mig
Jeg vil gerne have mere motion
Og I 2003 vil jeg sgu have et liv!
Jeg skal se hvor meget mere kød jeg kan spise...vil nå op på ca 90 % af mit fødeindtagelse er dækket af kød !!
LOL
(fnis) tabe vægt..
ooog !!! hvad så..
er det måske dårligt at være fed,
ikke at jeg er det...
men mail fra " chunkey chicks" tænder mig.
og når man lige er kommet hjem! FRA VORES LEJERBÅL I vEJLE, OG VOREs meget store Krysatimun Bomboer....
for at hente flere GrænsepilZ.....
jaså så er det bare at sige.. ""uuRG"" ""bORF""
(skål)
[Edit by Hektor]
(fnis) tabe vægt..
ooog !!! hvad så..
er det måske dårligt at være fed,
ikke at jeg er det...
men mail fra " chunkey chicks" tænder mig.
og når man lige er kommet hjem! FRA VORES LEJERBÅL I vEJLE, OG VOREs meget store Krysatimun Bomboer....
for at hente flere GrænsepilZ.....
jaså så er det bare at sige.. ""uuRG"" ""bORF""
(skål)
[Edit by Hektor]
Rygestop. Hvert nytår ryger jeg en cigaret og gør mig selv den tjeneste at love at holde med det resten af året. Da jeg har rygrad som en regnorm, er det det eneste nytårsfortsæt jeg kan holde.
:-)
:-)
"andre nytårsforsæt" self...
alle forslagne er jo elendige...
så jeg har min egne.
dette er skrevet efter en liter whiskety og en massse bajrog en flaske sjampajne...ellelr whateverr
jeg gåt sq i seng nu..
sov goddt allesammen
og schååål...
alle forslagne er jo elendige...
så jeg har min egne.
dette er skrevet efter en liter whiskety og en massse bajrog en flaske sjampajne...ellelr whateverr
jeg gåt sq i seng nu..
sov goddt allesammen
og schååål...
Flere dårlige vaner, da jeg i forvejen ikke ryger, er undervægtig og i rimlig motion, hvad gør man så? Flere dårlige vaner.. druk og hor!
(*mega tømmermænd* - bare ikke SÅ meget druk som i går aftes)
-Slacz-
(*mega tømmermænd* - bare ikke SÅ meget druk som i går aftes)
-Slacz-
@ Slacz,
Du må nøjes med min IP: 192.168.0.2 :)
Min telefon ligger i en sofa et eller andet sted. Og hvis det skal være idag; kunne vi så udsætte "druk"-delen? :)
Dit nytårsforsæt om mere hor, harmonerer iøvrigt glimrende med mit om mere motion *fnis*
Du må nøjes med min IP: 192.168.0.2 :)
Min telefon ligger i en sofa et eller andet sted. Og hvis det skal være idag; kunne vi så udsætte "druk"-delen? :)
Dit nytårsforsæt om mere hor, harmonerer iøvrigt glimrende med mit om mere motion *fnis*
@ Invader,
Tequila, bajere, rødvin (meget), mojitos og gin & tonics - giv den fuld skrue med den blanding i aften, og vi tales ved om dig og dit "jeg kan ikke få tømmermænd" imorgen ....
Tequila, bajere, rødvin (meget), mojitos og gin & tonics - giv den fuld skrue med den blanding i aften, og vi tales ved om dig og dit "jeg kan ikke få tømmermænd" imorgen ....
Er ikke klar over om jeg kan få tømmermænd.
Og hvor i alverden stammer dette latterlige udtryk fra? Der er ikke den store sammenhæng med det engelske ord "hangover".
Og hvor i alverden stammer dette latterlige udtryk fra? Der er ikke den store sammenhæng med det engelske ord "hangover".
#29 Yasw:
"Og hvor i alverden stammer dette latterlige udtryk fra?"
Det er svært at sige, hvis man ikke studerer sproghistorie.
"Der er ikke den store sammenhæng med det engelske ord "hangover"."
Who gives a shit? Tror du virkelig, af engelsk er det første sprog, der havde et ord til at beskrive den tilstand? Du kan ligeså godt brokke dig over, at det ikke har noget til fælles med det finske, ægyptiske, latinske, kinesiske eller indiske udtryk.
"Og hvor i alverden stammer dette latterlige udtryk fra?"
Det er svært at sige, hvis man ikke studerer sproghistorie.
"Der er ikke den store sammenhæng med det engelske ord "hangover"."
Who gives a shit? Tror du virkelig, af engelsk er det første sprog, der havde et ord til at beskrive den tilstand? Du kan ligeså godt brokke dig over, at det ikke har noget til fælles med det finske, ægyptiske, latinske, kinesiske eller indiske udtryk.
@ Hektor,
Jeg bliver liderlig, af mænd, der bliver liderlige af ordet "liderlig". Er du liderlig nu?
Nej - det er et turn-off at tænke på at andre mænd bliver liderlige af at jeg bliver liderlig af at læse ordet liderlig.
Derimod bliver jeg helt ustyrligt liderlig hvis det er en kvinde.
Ikke at du ikke er tiltrækkende :)
Jeg bliver liderlig, af mænd, der bliver liderlige af ordet "liderlig". Er du liderlig nu?
Nej - det er et turn-off at tænke på at andre mænd bliver liderlige af at jeg bliver liderlig af at læse ordet liderlig.
Derimod bliver jeg helt ustyrligt liderlig hvis det er en kvinde.
Ikke at du ikke er tiltrækkende :)
jeg skal sq bare blive federe...og så skal der også lige være en babe at score....¨'
<STRONG>NOGEN SOM HAR EN SERIAL TIL CUTEFTP 5.0 ???? </STRONG>
PLZ
<STRONG>NOGEN SOM HAR EN SERIAL TIL CUTEFTP 5.0 ???? </STRONG>
PLZ
#30 - Nu brugte jeg lige det engelske fordi at det lige var det eneste jeg kunne, fordi at "hangover" siger lidt mere om hvad det faktisk er end ordet "tømmermænd" gør, og til sidst fordi dansk og engelsk på mange måder minder om hinanden. Men selvfølgelig burde man se på alle andre sprog også, men nu spurgte jeg sådan set bare hen til hvorfor lige det danske ord er så mærkeligt.
#31 SaD:
"Nej - det er et turn-off at tænke på at andre mænd bliver liderlige af at jeg bliver liderlig af at læse ordet liderlig.
Derimod bliver jeg helt ustyrligt liderlig hvis det er en kvinde."
Kvinder bliver liderlige af mænd, der bliver liderlige af andre mænd, der bliver liderlige af ordet "liderlig", mens de ikke bliver liderlige af mænd, der bliver uliderlige af mænd, der bliver liderlige af andre mænd, der bliver liderlige af ordet "liderlig".
Trælst, hva'?
"Nej - det er et turn-off at tænke på at andre mænd bliver liderlige af at jeg bliver liderlig af at læse ordet liderlig.
Derimod bliver jeg helt ustyrligt liderlig hvis det er en kvinde."
Kvinder bliver liderlige af mænd, der bliver liderlige af andre mænd, der bliver liderlige af ordet "liderlig", mens de ikke bliver liderlige af mænd, der bliver uliderlige af mænd, der bliver liderlige af andre mænd, der bliver liderlige af ordet "liderlig".
Trælst, hva'?
Hvorfor havde man gættet på forhånd, at en stor del ville tabe sig...LOL! ;)
32: Det er der helt sikkert...
32: Det er der helt sikkert...
1. Tab dig
2. Mere motion
3. Tab dig
4. Tab dig lidt mere
5. Mere motion
6. Endnu mere motion
7. Få dig et liv
8. Interesser dig endnu mere for sprog
9. Kæmp imod regeringen
Det er mine nytårsfortsætter :D
2. Mere motion
3. Tab dig
4. Tab dig lidt mere
5. Mere motion
6. Endnu mere motion
7. Få dig et liv
8. Interesser dig endnu mere for sprog
9. Kæmp imod regeringen
Det er mine nytårsfortsætter :D
Ved nærmere eftertanke burde jeg nok prøve at tage på. Var egentlig også mit nytårsfortsæt sidste år og jeg har skam prøvet, men uden held. Prøver en gang til.
dum ide, hvorfor ikke bare begynde på sagerne når man får ideen?
"Orv, det er den 7. juni, jeg er lidt småfed, tror mit næste nytårsforsæt skal være at jeg ska' tabe mig.."
Yes fede, start med det samme ikk?
"Orv, det er den 7. juni, jeg er lidt småfed, tror mit næste nytårsforsæt skal være at jeg ska' tabe mig.."
Yes fede, start med det samme ikk?
Der er kun ét nytårsfortsæt, der gælder for mig.
Der skal dyrkes masser af sex!!!!
Lillemor og jeg skal i træningslejr inden barn nr. 2 skal "i ovnen"!
Så er der jo også den sidegevinst at SEX SLANKER!
Så bliver det jo helt sjovt at være på slankekur!!
Der skal dyrkes masser af sex!!!!
Lillemor og jeg skal i træningslejr inden barn nr. 2 skal "i ovnen"!
Så er der jo også den sidegevinst at SEX SLANKER!
Så bliver det jo helt sjovt at være på slankekur!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.