mboost-dp1
Nytårsforsætter
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Man fristes til at tro, at OndePik har sat et par fingre til nytårsaften, når han nu er nødt til at formulere sig så kortfattet ...
"<STRONG>Jeg vil tage på</STRONG>"
Min kammerats fortsæt var at få mig til at tage et par kilo på, så har sat mig lidt samme mål.. Tror mit stofskifte er for effektivt, æder konstant :lGodt nytår ellers!
edit: Kom lige til at tænke på et t-shirt logo: "Anorexia is phatt!" - spøg til side!
Min kammerats fortsæt var at få mig til at tage et par kilo på, så har sat mig lidt samme mål.. Tror mit stofskifte er for effektivt, æder konstant :lGodt nytår ellers!
edit: Kom lige til at tænke på et t-shirt logo: "Anorexia is phatt!" - spøg til side!
<STRONG>"Off Topic"</STRONG>
<STRONG></STRONG>
Nogen der ved om der ligger en Historie om newz.dk et sted?
Hvem, hvornår og hvorfor?
<STRONG></STRONG>
Nogen der ved om der ligger en Historie om newz.dk et sted?
Hvem, hvornår og hvorfor?
Jeg nøjes med at forklæde mig som Clark Kent... og så mit nytårsfortsæt:
Jeg vil ride det meste af Illum tyndt på ryggen af en golfbag, mens jeg flækker skallen på mangt et menneske med mit kære syv-jern.
Jeg vil ride det meste af Illum tyndt på ryggen af en golfbag, mens jeg flækker skallen på mangt et menneske med mit kære syv-jern.
1) Det er "Slacz" og ikke "Slax"
2) Gi dig problemer? Kan du omformulerer det, så din udtalelse bliver forståelig?
-Slacz-
2) Gi dig problemer? Kan du omformulerer det, så din udtalelse bliver forståelig?
-Slacz-
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.