mboost-dp1
Fuldsides Microsoft popup reklame på newz?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
johnny_newz (67) skrev:#65 Vi kører løbende forskellige bannere på vore sites, og alt efter antal bookede visninger og tidsrum, kan der blive vist det samme banner i de forskellige placeringer. Det er forklaringen på de til tider ens bannere - og vi prøver slf. løbende at sælge til flere kunder samtidigt, men det er som skrevet i #6 ikke altid så let som det lyder.
"Til tider" er en meget dårligt placeret vending, men lad nu det ligge, det rager for så vidt ikke mig hvordan det bliver styret.
Men jeg tror jeg taler på manges vejne, hvis jeg siger at i kan plastre kanterne til med ads (især højre side), uden at jeg vil bide specielt meget mere mærke i det. Men der er ikke meget jeg afskyr så meget som en popup på størrelse med en netbook.
Jeg, blandt de fleste andre, støtter jer ved at undlade at bruge en ad-blocker, men fortsætter det her show bliver en ad-blocker enden for mange brugere, undertegnede inklusive. Derved får i færre visninger, og må endnu engang ty til hårdere metoder.
I kan evt. anbefale jeres reklamefolk, at sætte lyd på deres reklamer, selv når musen ikke er over. Så kan jeg faktisk ikke komme i tanke om flere måder i kan genere os på.
Hvis DD kan/gider lave et newz-snes-mockup stiller jeg domæne til rådighed ^^)
Alternativt kan vi bruge newz.knowyournewz.dk :p
KaW (107) skrev:Jeg tror Johhny-drengen er ligeglad med os.
Ja - selvfølgelig! Johnny og de andre tænker kun på en ting - penge!..
Os brugere - de "rigtige" kunder - dem er de ligeglade med!..
Jeg har endnu ikke set den omtalte reklame - Opera på min iPhone har desværre nægtet at vise den - har dog fået et større hvidt område i toppen som svarer til ca 2,5 gange højden på et almindeligt topbanner
Jeg har endnu ikke set den omtalte reklame - Opera på min iPhone har desværre nægtet at vise den - har dog fået et større hvidt område i toppen som svarer til ca 2,5 gange højden på et almindeligt topbanner
http://peecee.dk/uploads/062012/newz_big_thumb.PNG
Har ikke lige nået at nærlæse regnskaberne for at se om der var en "undskyldning" for det dårlige resultat. Men umiddelbart ser det ikke særlig positivt ud.
Har ikke lige nået at nærlæse regnskaberne for at se om der var en "undskyldning" for det dårlige resultat. Men umiddelbart ser det ikke særlig positivt ud.
ignuz (111) skrev:http://peecee.dk/uploads/062012/newz_big_thumb.PNG
Av av av. Er det kun for Newz, eller er det hele organisationen der bløder?
http://www.proff.dk/firma/newz.dk-aps/vamdrup/-/10...
http://www.proff.dk/firma/newz-media-aps/vamdrup/-...
Newz.dk klarer sig fint - det gør newz media ikke.
http://www.proff.dk/firma/newz-media-aps/vamdrup/-...
Newz.dk klarer sig fint - det gør newz media ikke.
Ah jeg prøvede at søge på newz blot derinde man fandt ikke andet end koncernen.
Derudover lols fra Newz.Dk ApS 2010 regnskab :
http://peecee.dk/uploads/062012/newz1_big_thumb.PN...
Ah jeg prøvede at søge på newz blot derinde man fandt ikke andet end koncernen.
Derudover lols fra Newz.Dk ApS 2010 regnskab :
http://peecee.dk/uploads/062012/newz1_big_thumb.PN...
fidomuh (54) skrev:#53
Ud fra hukommelsen var det kun ~10% der er aktive paa newz.dks fora.
Hvor mange der laeser forummet her, ved jeg dog ikke :)
http://newz.dk/forum/afstemninger/benytter-du-newz...
myplacedk (75) skrev:SNES forsvandt da jeg satte mit custom stylesheet på. Det kan sikkert kombineres uden det store bøvl, men det er ikke så relevant for mig.
Smider du linket ind før SNES-stumpen, burde det virke.
Thoroughbreed (104) skrev:Hvis DD kan/gider lave et newz-snes-mockup stiller jeg domæne til rådighed ^^)
Skal jeg lave en mobiludgave, eller har du andre css-ønsker i tankerne?
Nok ikke betydeligt. Jeg indsendte den med flere svarmuligheder, men jeg er mystificeret over, at SCA valgte at fjerne de resterende.
Daniel-Dane (116) skrev:Thoroughbreed (104) skrev:Hvis DD kan/gider lave et newz-snes-mockup stiller jeg domæne til rådighed ^^)
Skal jeg lave en mobiludgave, eller har du andre css-ønsker i tankerne?
Det var da en god ide!..
Men jeg tænker mere hvis koncernen går konkurs - eller vi skal finde vores eget sted i protest ... Eller whatnot
Et helt nyt site ville også være rart, for de er tilsyneladende helt ligeglade med os.
Jeg undre mig vildt over hvordan et site kan have bragende underskud, når brugerne i årevis har tigget om at få lov til at betale...
Skal jeg lave en mobiludgave,JA TAK
Et helt nyt site ville også være rart, for de er tilsyneladende helt ligeglade med os.
Jeg undre mig vildt over hvordan et site kan have bragende underskud, når brugerne i årevis har tigget om at få lov til at betale...
BurningShadow (121) skrev:#116
JA TAK
Det er fordi det er svært at tjene penge på nettet iflg. Johhny-drengen.
Som sagt vil jeg gerne ligge domæne og et par hundrede MB plads til ... Det kræver bare noget newz-mockup?...
Jeg ville ihvertfald personligt savne foraet!.. Kan vi ikke få hele koden af hmn? Han laver alligevel ikke en fløjtede fis! Det er jo DD der sørger for SNES, spam rapportering etc. - selvom der BURDE være en cooldown for nye brugere mht rating og indlæg
Jeg ville ihvertfald personligt savne foraet!.. Kan vi ikke få hele koden af hmn? Han laver alligevel ikke en fløjtede fis! Det er jo DD der sørger for SNES, spam rapportering etc. - selvom der BURDE være en cooldown for nye brugere mht rating og indlæg
Kan der ikke komme de der newz t-shirts ting igen til over pris? i må godt tage noget mere for dem eller minimum pris måske noget med selv at vælge prisen-ish.
debatten og der er brok hvergang der er sådan en aggressivt reklame, men hører åbenbart ikke efter. Det sker når man går for langt.
Ommend hvis den ikke var så aggressivt, når i bruger dem, så kunne det være det var knap så meget brok.
Håber i næste gang tager det type kritik til sig, så man stadig kan bruge det på mobilen, hvor newz var ubruligt (selv en tilbage/frem virkede ikke).
Sålænge man kan updatere den væk, eller man kan bruge tilbage og frem, så er ville det klart at være at fortrække, og ikke ved hvert besøg.
Ommend hvis den ikke var så aggressivt, når i bruger dem, så kunne det være det var knap så meget brok.
Håber i næste gang tager det type kritik til sig, så man stadig kan bruge det på mobilen, hvor newz var ubruligt (selv en tilbage/frem virkede ikke).
Sålænge man kan updatere den væk, eller man kan bruge tilbage og frem, så er ville det klart at være at fortrække, og ikke ved hvert besøg.
Tilbage/frem?..
Newz er ikke en mobilside, men ubrugelig vil jeg nu ikke kalde den! Jeg har aldrig haft problemer med det :)
Tilbage/frem?..
Newz er ikke en mobilside, men ubrugelig vil jeg nu ikke kalde den! Jeg har aldrig haft problemer med det :)
Ah, dengang newz var pænt at se på. Er der nogen som har et stylesheet, der kan få newz til at se ud som i de gode gamle dage?Rainmeter (124) skrev:Kan der ikke komme de der newz t-shirts ting igen tilover pris? i må godt tage noget mere for dem eller minimum pris måske noget med selv at vælge prisen-ish.
#127, når fulscreen reklamen kom, kunne man ikke lukke den...... så blev newz.dk netop ubruligt på mobil (der er anden tråd som beskriver det også). Flere flere bruger jo mobil nu om dage.
På comon (eller var det computerworld?) fremkommer de også, men de var dog lavet sådan den ikke popup konstant, og er nemt at fjerne ved at trykke på tilbage og frem knappene.
Der skal bare være noget lettere måde NÅR i bruger dem at man kan fjerne dem igen, og ikke være så aggresivt, så vil det nok gå.
På comon (eller var det computerworld?) fremkommer de også, men de var dog lavet sådan den ikke popup konstant, og er nemt at fjerne ved at trykke på tilbage og frem knappene.
Der skal bare være noget lettere måde NÅR i bruger dem at man kan fjerne dem igen, og ikke være så aggresivt, så vil det nok gå.
85% af min tid på newz er på min mobil - jeg har ikke har problemer endnu, selvom jeg er herinde 10-20 gange om dagen
85% af min tid på newz er på min mobil - jeg har ikke har problemer endnu, selvom jeg er herinde 10-20 gange om dagen
Fik den for første gang på min telefon (iPhone 4, Opera)
- den var ikke så "krævende" som jeg troede (bl.a. ikke fuld skærm, kunne være værre)
...
Men den er fandme slem nok! Jeg vil give pewbe ret, ABP på Newz hvis den ikke ryger af helvedes til ...
- den var ikke så "krævende" som jeg troede (bl.a. ikke fuld skærm, kunne være værre)
...
Men den er fandme slem nok! Jeg vil give pewbe ret, ABP på Newz hvis den ikke ryger af helvedes til ...
Har newz crewet ikke vist at de er ligeglade med brugernes mening omkring disse spamvertisments?
Det har været gjort klart fra brugernes side at vi ikke accepterer det. Det har været gjort klart fra crewets side at de ikke har tænkt sig at ændre det - Hvilket vi kan se i dag.
ABP fra nu af, så er det brugernes tur til at være ligeglade.
Det har været gjort klart fra brugernes side at vi ikke accepterer det. Det har været gjort klart fra crewets side at de ikke har tænkt sig at ændre det - Hvilket vi kan se i dag.
ABP fra nu af, så er det brugernes tur til at være ligeglade.
#140 Vi er ikke ligeglade med jeres mening, og som jeg har skrevet tidligere i denne tråd, holder vi igen på flere områder. Vi har dog en forretning der skal køre, for at kunne fortsætte den gratis nyhedslevering til jer, og det kræver økonomi. Denne økonomi får vi ved reklamer - nogle reklamer/kampagner større end andre - og det er så "det nødvendige onde" i bliver nødt til at leve med. Vi kører, som tidligere skrevet, frekvens 2 per session p.t. på det omtalte banner, så det er ikke fordi det konstant dukker op.
johnny_newz (141) skrev:som jeg har skrevet tidligere i denne tråd, holder vi igen på flere områder
Som vi har skrevet tidligere - det kommer an på hvad man sammenligner med.
johnny_newz (141) skrev:det kræver økonomi
Som vi har skrevet tidligere - "shut up and take my money"
johnny_newz (141) skrev:det er så "det nødvendige onde" i bliver nødt til at leve med
..hvis vi vil bruge newz. (Uden ad-blocker.)
johnny_newz (141) skrev:Vi kører, som tidligere skrevet, frekvens 2 per session p.t. på det omtalte banner, så det er ikke fordi det konstant dukker op.
Med 1-4 pageviews pr. session og mange sessioner om dagen, så ... med enhver relevant definition af ordet "konstant": Jo.
Når det er sagt, så får jeg den vist to gange om dagen pr. browser. Reklamen kommer i hvert fald ikke tilbage når jeg lukker tab'en og åbner den igen.
Det var ellers hvad du hintede til tidligere i denne traad; Det er "kunderne" i tilpasser jer efter og kunderne er reklameudbyder - ikke brugerne.
Ja, i har ikke full-screen annoncer med lyd og hypno-toad........... OH WAIT!
Men det er skam rigtigt nok, problemet er, at i insisterer paa at kaste lort i ansigtet paa os. De tidligere traade om banners og nu FLERE banners og pop-overs, etc..... De burde have vist jer tydeligt at resultatet er AdBlock.
Det er jo saa ogsaa bare bullshit.
Min browser laver en ny session hver gang jeg aabner newz.dk i en ny tab og eftersom jeg ikke har newz.dk aaben 24/7 og jeg ynder at aabne links i sekundaere tabs, saa faar jeg den ca ved hver 4. page-view.
Kan du give et bud paa hvad hosting af newz.dk reelt koster?
(Eller newz Medias andre sites, om man vil)
Vi er ikke ligeglade med jeres mening
Det var ellers hvad du hintede til tidligere i denne traad; Det er "kunderne" i tilpasser jer efter og kunderne er reklameudbyder - ikke brugerne.
og som jeg har skrevet tidligere i denne tråd, holder vi igen på flere områder.
Ja, i har ikke full-screen annoncer med lyd og hypno-toad........... OH WAIT!
Vi har dog en forretning der skal køre, for at kunne fortsætte den gratis nyhedslevering til jer, og det kræver økonomi. Denne økonomi får vi ved reklamer - nogle reklamer/kampagner større end andre - og det er så "det nødvendige onde" i bliver nødt til at leve med.
Men det er skam rigtigt nok, problemet er, at i insisterer paa at kaste lort i ansigtet paa os. De tidligere traade om banners og nu FLERE banners og pop-overs, etc..... De burde have vist jer tydeligt at resultatet er AdBlock.
Vi kører, som tidligere skrevet, frekvens 2 per session p.t. på det omtalte banner, så det er ikke fordi det konstant dukker op.
Det er jo saa ogsaa bare bullshit.
Min browser laver en ny session hver gang jeg aabner newz.dk i en ny tab og eftersom jeg ikke har newz.dk aaben 24/7 og jeg ynder at aabne links i sekundaere tabs, saa faar jeg den ca ved hver 4. page-view.
Kan du give et bud paa hvad hosting af newz.dk reelt koster?
(Eller newz Medias andre sites, om man vil)
I kunne i det mindste sørge for den latterlige reklame er til at lukke på mobiler, eller helt undlade at vise den på mobiler. Pt er jeg nød til at refreshe siden 2 gange før jeg kan bruge den, det holder altså ikke.
I kunne i det mindste sørge for den latterlige reklame er til at lukke på mobiler, eller helt undlade at vise den på mobiler. Pt er jeg nød til at refreshe siden 2 gange før jeg kan bruge den, det holder altså ikke.
Det kommer jo an på ens brug af newz. Jeg åbner newz 3-4 gange på en dag og holder sessionen kørene til jeg lukker computeren, så jeg vil ikke definere det som "konstant".myplacedk (144) skrev:Med 1-4 pageviews pr. session og mange sessioner om dagen, så ... med enhver relevant definition af ordet "konstant": Jo.
Gider ikke lige bladre 3 sider igennem, for at se hvad andre har skrevet, men jeg joiner mig klagekoret.
Læser mest Newz på min smartphone og der er den et helvede. Praktis talt umulig at lukke ned.
Da dette er en WP7 phone er det lidt at skyde sig selv i foden af Microsoft, vil jeg mene. En reklame skulle gerne virke tiltrækkende for brugeren - nu virker den bare irriterende, selv for en af deres egne brugere.
Om igen Microsoft.
Læser mest Newz på min smartphone og der er den et helvede. Praktis talt umulig at lukke ned.
Da dette er en WP7 phone er det lidt at skyde sig selv i foden af Microsoft, vil jeg mene. En reklame skulle gerne virke tiltrækkende for brugeren - nu virker den bare irriterende, selv for en af deres egne brugere.
Om igen Microsoft.
johnny_newz (141) skrev:Vi er ikke ligeglade med jeres mening
Et eksempel på dette tak?
I har ikke reageret på een eneste indvending der er kommet.
I har ikke reageret på eet eneste forslag om alternativer.
I har ikke reageret på een eneste opfordring til åbenhed omkring økonomi.
Hvordan er det lige I ikke er ligeglade med vores mening? Ved at holde urokkeligt fast jeres selvvalgte strategi og ignorere brugerne?
johnny_newz (141) skrev:Vi kører, som tidligere skrevet, frekvens 2 per session p.t. på det omtalte banner, så det er ikke fordi det konstant dukker op.
Og hvorfor mon at Comon ikke bruger jeres implementering? Fordi det gør det praktisk talt umuligt at bruge newz.dk som startside. For så dukker den nemlig konstant op.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.