mboost-dp1

Niveauet

Gå til bund
Gravatar #151 - KC
2. nov. 2009 11:37
ZiN (150) skrev:
#149: Kan den køre Crysis?

Den kører ikke uden Crysis!
Gravatar #152 - vandfarve
2. nov. 2009 15:26
ZiN (150) skrev:
#149: Kan den køre Crysis?

Kan du køre Crysis?
Gravatar #153 - KC
2. nov. 2009 15:51
vandfarve (152) skrev:
Kan du køre Crysis?

Har ærlig talt aldrig spillet det, så ved ikke om jeg kan :|
Gravatar #154 - Daniel-Dane
2. nov. 2009 16:48
vandfarve (152) skrev:
Kan du køre Crysis?
Jeg kan ikke køre bil.
Gravatar #155 - KC
2. nov. 2009 19:02
Daniel-Dane (154) skrev:
Jeg kan ikke køre bil.

Chrysler != Crysis...

http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler

http://en.wikipedia.org/wiki/Crysis
Gravatar #156 - Daniel-Dane
2. nov. 2009 21:29
Fedt! Fås den også med en CryEngine V3?
Gravatar #157 - KC
2. nov. 2009 21:35
Daniel-Dane (156) skrev:

Dunno, er det noget man bruger når man whiner for meget?
Gravatar #158 - Daniel-Dane
2. nov. 2009 21:46
Det er Cryteks (Chryslers?) nye motor med turboladning!
Gravatar #159 - Slettet Bruger [1527641855]
2. nov. 2009 21:58
Daniel-Dane (156) skrev:

Vil sådan en sag ikke blive meget ustabil? Når det er en V motor... og så med 3 cylinder? Er der så 2 der peger til den ene side, mens der er 1 der peger til den anden?

Nu vil der heller ikke være de store plads problemer med 3 cylinder... Så hvorfor overhovedet lave en V3 motor? V6 og V8 kan da forstås, man laver jo normalt heller ikke en V4 motor vel?

Jeg tror du er lidt tosset... :)
Gravatar #160 - Systran
2. nov. 2009 22:08
Niveauet, drenge...
Gravatar #161 - arne_v
2. nov. 2009 22:28
Vossen (159) skrev:
man laver jo normalt heller ikke en V4 motor vel

http://en.wikipedia.org/wiki/V4_engine
Gravatar #162 - Slettet Bruger [1527641855]
2. nov. 2009 22:33
arne_v (161) skrev:
http://en.wikipedia.org/wiki/V4_engine

arne... jeg sagde normalt, fordi jeg ved godt der er tilfælde...

Så skal der også lige siges at der var tale om biler og dermed tæller jeg ikke motorcykler med.
Gravatar #163 - KC
2. nov. 2009 23:02
Systran (160) skrev:
Niveauet, drenge...

ja, bliver det ikke understreget?
Gravatar #164 - Flemhans
3. nov. 2009 04:51
KC (163) skrev:

Sådan her.
Gravatar #165 - XorpiZ
3. nov. 2009 07:02
KC (163) skrev:

Det må man sige jo. Det er godt nok en sørgelig form for humor, der bliver lagt for dagen.
Gravatar #166 - illishar
10. nov. 2009 13:39
Jeg undrer mig en kende over selve diskussionen. Det er rigtigt at der er kommet en del flere "Arto"-tråde, end der var for 7 år siden. Men man behøver jo ikke at læse dem.

Derudover var der selv "i de gode gamle dage" personer som sKIDROW, der kunne dreje alle diskussioner over på open source Flamewars mm.

Og jeg synes at det er farligt at begrænse folks post-tilgængelighed. Den her post er i sig selv, et udmærket eksempel på poster der ikke passer helt ind i rating systemet og i den faglige diskussion. Den tilvejebringer ikke nogen nye informationer eller ideer og er derfor i bedste fald en "gentagelse". Den tilføjer blot en given brugers (en af de gamle, i dette tilfælde) personlige holdning, til tråden. Skal man straffes for at tilkendegive sin mening? Den tilføjer intet til tråden, ud over at fungere som nuanceret afstemning over, hvem der har ret.

Rating-systemet har været oppe til diskussion utallige gange.
Meh, let it go.
Gravatar #167 - zin
10. nov. 2009 13:54
#166: En mening er altid relevant.
Hvis denne kan understøttes af fakta, er faktaene "Informative". Hvis der bringes eller vises en ny synsvinkel, der bringer nye muligheder frem, er dette "Interessant".

Det er slet ikke så svært ;-)
Gravatar #168 - myplacedk
10. nov. 2009 13:57
Ja, Arto-tråde kan ignoreres. Problemet er mere når niveauet på de gode tråde sænkes.

Jeg har droppedet adskillige tråde med interessante emner, fordi der var for meget useriøst. Altså ikke fis og ballade, men meningsløst ævl.
Gravatar #169 - illishar
10. nov. 2009 16:03
Jeg har netop forsøgt at bruge "Fjern"-funktionen på de pågældende tråde.
Det viser sig at de kommer igen, hver gang der er kommet nye poster i dem. Så jeg kan *ikke* ignorere dem (rent teknisk). AAAARGHHHHH!!!!
Gravatar #170 - paradise_lost
10. nov. 2009 16:05
#169 Tryk på Ignorer denne tråd under Overvågning i bunden på hver tråd
Gravatar #171 - illishar
10. nov. 2009 16:07
#170 Ewww, så skal jeg jo ind på dem.

Meh, fair nok.
Gravatar #172 - themuss
12. nov. 2009 20:36
mazing (146) skrev:
Meget af det humor du snakker om er IMO lidt plat, men nu har jeg også hørt de fleste jokes såsom CRYSIS LOL ca. 500 gange, så der er vel også en grænse for hvor lang tid det kan være sjovt.
Alene det, at du skriver, du synes, det er belastende, gør at jeg kunne finde på at stille spørgsmålet endnu en gang.

Så længe der er en reaktion.....

;)

vandfarve (152) skrev:
Kan du køre Crysis?
Din mor kan køre crysis ;)
Gravatar #173 - mazing
12. nov. 2009 21:47
themuss (172) skrev:
Alene det, at du skriver, du synes, det er belastende, gør at jeg kunne finde på at stille spørgsmålet endnu en gang.

Så længe der er en reaktion.....

;)

Det er som regel også bare noget jeg scroller forbi, men nu var det jo relevant i forhold til trådens emne :)

Jeg læste en meget god beskrivelse af en meme's livscyclus engang.. *googling*
http://www.reddit.com/r/bestof/comments/7okgt/reddit_awards_worst_meme_of_2008_comment_here_w/c06xlxb skrev:
All memes go through this lifecycle:

1. Meme is born. Almost nobody understands it, and it's barely funny when you do.

2. Meme gets adopted by a specific social group. Meme now serves as a shibboleth indicating membership of the group, and encourages feelings of belonging and "insidership" whenever it's encountered. At this stage, the meme varies between mildly amusing and hilarious, depending on how it's used.

3. Meme becomes mainstream - everyone is using it at every opportunity, and - its use as a shibboleth negated - it gradually gets stale from overuse. Meme is hilarious to newcomers, but increasingly sterile and boring to older users.

4. Meme effectively dies - people using it are generally downmodded or castigated for trying for "easy" posts. Importantly, it can still be funny even at this stage if it's used particularly well... however, 99% of the uses at this point are people trying to cash in on easy karma - the kind of people who tell the same jokes for years without realising that the 17th time you hear it, it's no longer funny.

5. Meme is effectively dead, but may experience rare and infrequent resurrection in particularly deserving cases. Generally these uses get applauded, because nobody wants to risk approbation for posting stale memes unless they're really sure this is a perfect opportunity for it - one that's literally too good to miss.

Importantly, by stage 5 the meme starts once again to be funny, because it's once again serving as a shibboleth... though this time instead of showing how advanced and up-to-date the poster is, it instead serves to indicate his membership in the "old guard" of whatever social group it's posted to - "I've been around here so long I remember when this was funny", it quietly indicates to other old-timers and well-educated newbies alike.
Gravatar #174 - Riotfellow
12. nov. 2009 22:23
Vil det sige AYB endelig er blevet retro? (:
Gravatar #175 - themuss
12. nov. 2009 22:37
mazing (173) skrev:
increasingly sterile and boring to older users.
og det er derfor det er sjovt at gentage og gentage og gentage det.

...Mest fordi de folk der bliver sure over, den kører videre, effektivt tror de er en del af de folk, der henvises til i punkt 5, nemlig de "seje" oldschoolere.

Så der er grunden... Jeg peger fingre af selviscenesættelse på et tyndt grundlag blot ved at skrive "kan den køre crysis?", og hvis jeg får en flamebait eller folk ligefrem poster at mit indlæg er voldsom latterligt og mega-mainstream, så udstiller de sig selv i højere grad end jeg gør.

...For hvor fedt er det lige, at sidde og synes man tilhører en eller anden form for elite eller garde på et messageboard på nettet. Teh lolz. Der findes en virkelighed udenfor.
Gravatar #176 - Windcape
12. nov. 2009 22:39
themuss (175) skrev:
For hvor fedt er det lige, at sidde og synes man tilhører en eller anden form for elite eller garde på et messageboard på nettet. Teh lolz. Der findes en virkelighed udenfor.
Denne her passer dog godt på dig themuss: http://www.penny-arcade.com/comic/2004/03/19/
Gravatar #177 - themuss
12. nov. 2009 22:56
Sandt, god gammel klassiker ;)

...publikummet er nu heller ikke meget at råbe hurrah for, har du feks set ratings på #172..

Det er ligefrem fordi man så gider anstrenge sig, vel?... Går ud fra du har det på samme måde med dem på ing.dk...

...Og hvem kan sige sig fri for at lide af det her en gang imellem: http://xkcd.com/386/
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login