mboost-dp1
5 ting du kan nå...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Norrah (92) skrev:Macbook Air
iPhone
AJ3217
Billede af en kat.
astronaut chocolate ice cream with chcolate chips*
Det ligner da ikke dig at ryde op så tit, at du kan have så mange ny ting på dit bord..
skovtrolden (96) skrev:1. Legetøjsrevovler, med 3 knaldhætter tilbage
2. En bog om blider
3. En togbillet mellem Århus H og Engesvang med udrejsedato d. 16/7-09
4. Pavebevis, underskrevet "Pave Ib XII"
5. 7-liters frysepose, sammenfoldet
Klasse med et Pavebevis... Det var bare lidt synd at det aldrig slog igemmen... He he
Det gjorde det på min efterskole. Tror vi var 15 drenge der rendte rundt med et i pungen. Har endda prøvet at inkassere min rabat i Rema1000 med det i hånden, men chefen kendte ikke til kortet og mente ikke at det var "officielt":-)
Det gjorde det på min efterskole. Tror vi var 15 drenge der rendte rundt med et i pungen. Har endda prøvet at inkassere min rabat i Rema1000 med det i hånden, men chefen kendte ikke til kortet og mente ikke at det var "officielt":-)
BluepaiN (110) skrev:1: Omkring 4-500 kr i småmønter og små sedler (Hurra for byture).
Nu har jeg to gange været i banken med 1200+ kr i småmønter... UDEN byture xD
pewbe (111) skrev:Nu har jeg to gange været i banken med 1200+ kr i småmønter... UDEN byture xD
Småmønter er også ubehageligt onde :( Man står og skal betale, men man gider jo ikke bruge tid på, at fiske nok småmønter op fra pungen. Så man tager bare en seddel og får endnu flere småmønter.
izym (112) skrev:Småmønter er også ubehageligt onde :( Man står og skal betale, men man gider jo ikke bruge tid på, at fiske nok småmønter op fra pungen. Så man tager bare en seddel og får endnu flere småmønter.
Præcis! Bortset fra at mine penge (både mønter og sedler) ligger i en boks derhjemme, og det er nemmere at tage en seddel med.
1) Mit "I <3 My Computer" kaffekrus.
2) Jubilæumsmønt (100 kroner's sølvmønt i anledningen af en eller anden isbjørn, lol who cares :P).
3) Min deodorant ;D.
4) 3 slags penge punge (dog kun indhold i en af dem ;)).
5) En notesblok med tilhørende pen.
6) Digitalkamera
7) Elektrisk tandbørste (der ikke er udparket).
8) En havfruetegning fra min niece.
9) Min mobil, iPod Touch, høretelefoner.
10) 2.5" 320GB 8Mb Cache HDD.
11) Mit surfer-ur.
12) Pudseklud til diverse glasoverflader.
13) Mit forskerspirer-udkast.
14) Eksem creme.
15) Stativ til nævnte digitalkamera.
16) Min 19" fladskærm til PC.
GIDER IKKE MERE :P Der er nogle enkelte ting, men orker ikke at skrive ting som "SD kort, avisudklip (Morten Ingemann ;)), dåsevarmer/køler med viskelæder og blyanter i....." ;D
Edit:
Ved godt det kun var 5 ting, men kunne lige så godt give jer et indtryk af mit alt-for-rodet-men-stadig-i-orden-skrivebord. ;)
2) Jubilæumsmønt (100 kroner's sølvmønt i anledningen af en eller anden isbjørn, lol who cares :P).
3) Min deodorant ;D.
4) 3 slags penge punge (dog kun indhold i en af dem ;)).
5) En notesblok med tilhørende pen.
6) Digitalkamera
7) Elektrisk tandbørste (der ikke er udparket).
8) En havfruetegning fra min niece.
9) Min mobil, iPod Touch, høretelefoner.
10) 2.5" 320GB 8Mb Cache HDD.
11) Mit surfer-ur.
12) Pudseklud til diverse glasoverflader.
13) Mit forskerspirer-udkast.
14) Eksem creme.
15) Stativ til nævnte digitalkamera.
16) Min 19" fladskærm til PC.
GIDER IKKE MERE :P Der er nogle enkelte ting, men orker ikke at skrive ting som "SD kort, avisudklip (Morten Ingemann ;)), dåsevarmer/køler med viskelæder og blyanter i....." ;D
Edit:
Ved godt det kun var 5 ting, men kunne lige så godt give jer et indtryk af mit alt-for-rodet-men-stadig-i-orden-skrivebord. ;)
3 LED lygter. (2 Cree, 1 standard lorte 5mm LED)
2 æbler (golden delicius)
1 død 1TB harddisk (Seagate)
DVM2000 True RMS multimeter
Canon 450D dSLR.
2 æbler (golden delicius)
1 død 1TB harddisk (Seagate)
DVM2000 True RMS multimeter
Canon 450D dSLR.
1: Steelseries klistermærke
2: Ice Age 3 3D(ORIGINAL TALE) biografbillet
3: Batterier
4: Pig armbånd
5: Ole
2: Ice Age 3 3D(ORIGINAL TALE) biografbillet
3: Batterier
4: Pig armbånd
5: Ole
1) Et rør med Skittles
2) En "Hayat Spring Water" - også kendt som en flaske med vand
3) En durum med kebab
4) Weeds Sæson 4
5) En kasse Tanqueray gin
2) En "Hayat Spring Water" - også kendt som en flaske med vand
3) En durum med kebab
4) Weeds Sæson 4
5) En kasse Tanqueray gin
1. Min støvsuger
2. En globus som kan lyse
3. 1 stk Porse Guld (øl)((tom))
4. Et billede af en nøgen tattoveret mand der ligger på et stykke lilla velour ved siden af nogle frugter, iført lilla paryk.
5. et kondom
2. En globus som kan lyse
3. 1 stk Porse Guld (øl)((tom))
4. Et billede af en nøgen tattoveret mand der ligger på et stykke lilla velour ved siden af nogle frugter, iført lilla paryk.
5. et kondom
Maltheskalle (140) skrev:
1 stk Porse Guld
Det er god stil! Den er kun overgået af deres økologiske JuleRen - fantastisk øl!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.