mboost-dp1
Al Shamsoons
Så lige en vanvittig historie på http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=3170...
Det kan da ikke blive en succes, umuligt - ellers er de muslimer sgu mere skøre end jeg troede...
Det kan da ikke blive en succes, umuligt - ellers er de muslimer sgu mere skøre end jeg troede...
Homer simpsons charma/humor kommer egentligt af at han representere det vi er afrette til ikke at værre i det dagligt, han er en slags stereotype på den dovne ignorente vestlige(amerikanske) familiefar, som på trods af alle hans fejl stadig er sympatisk.
Skal virkningerne værre den samme kan han ikke værre en fordrukken amerikaner for så gør han grin med amerikansk og ikke arabisk kultur, hvilket giver en anderledes humor/charme.
Skal virkningerne værre den samme kan han ikke værre en fordrukken amerikaner for så gør han grin med amerikansk og ikke arabisk kultur, hvilket giver en anderledes humor/charme.
Heh, jeg kan se det for mig ..
Rev. Lovejoy som tordnende antiamerikansk imam, og måske the Flandereses som selvmorderisk jihad familie ?
Simpsons. Af alle serier. Jeez :S
Rev. Lovejoy som tordnende antiamerikansk imam, og måske the Flandereses som selvmorderisk jihad familie ?
Simpsons. Af alle serier. Jeez :S
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund