mboost-dp1

Al Shamsoons

Gå til bund
Gravatar #1 - warren
20. okt. 2005 10:18
Så lige en vanvittig historie på http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=3170...

Det kan da ikke blive en succes, umuligt - ellers er de muslimer sgu mere skøre end jeg troede...
Gravatar #2 - Kadann
20. okt. 2005 10:53
Jeg tror at Asterix kunne finde noget at sige til denne nyhed. :)
Gravatar #3 - DUdsen
20. okt. 2005 12:44
Homer simpsons charma/humor kommer egentligt af at han representere det vi er afrette til ikke at værre i det dagligt, han er en slags stereotype på den dovne ignorente vestlige(amerikanske) familiefar, som på trods af alle hans fejl stadig er sympatisk.

Skal virkningerne værre den samme kan han ikke værre en fordrukken amerikaner for så gør han grin med amerikansk og ikke arabisk kultur, hvilket giver en anderledes humor/charme.
Gravatar #4 - Fafler
20. okt. 2005 16:16
Hvordan hulen kan de bevare handlingen, når de piller alle de ting ud?
Gravatar #5 - Indox
20. okt. 2005 19:04
#4 - Det kan de så heller ikke, ser det ud til.
Gravatar #6 - west
20. okt. 2005 19:41
Heh, jeg kan se det for mig ..
Rev. Lovejoy som tordnende antiamerikansk imam, og måske the Flandereses som selvmorderisk jihad familie ?

Simpsons. Af alle serier. Jeez :S
Gravatar #7 - SKPFræser
21. okt. 2005 06:04
#6 det kunne da også blive kult hvis de gjorde det på en simpsonsk måde
Gravatar #8 - addlcove
21. okt. 2005 11:59
#2 det er altså obelix der siger "de er skøre/tossede de <insæt skør nationalitet>"

som regel er det romerne, men egyptere og indiere har da også fået den kommentar
Gravatar #9 - Kadann
21. okt. 2005 12:11
#8 -

Asterix, Obelix? Who's counting? :-p
Gravatar #10 - Simm
21. okt. 2005 21:15
Well.. Det undrer mig virkelig at de ville oversætte den. Jeg lurede godt nok efter om det var en meget sen aprilsnar :D
Men det ville undre mig mere hvis "Team America" blev udgivet i muslimske lande .. hehe
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login