mboost-dp1

ALT PÅ SPIL NETCAFE???

Gå til bund
Gravatar #1 - rocky2k
24. feb. 2006 10:03
Jeg sad lige og så det der program på TV2 "Alt på spil" Den der Netcafe på fredriksberg Eksisterer den eller gik de i betalings standsning?

Fortæl mig lige hvor den ligger...
Gravatar #2 - Acro
24. feb. 2006 15:27
Med deres evner så tror jeg da nok, at de er gået i betalingsstandsning. De hed/hedder X-ile, så det kan være, at du på den måde kan finde noget. Jeg kan ikke finde selskabet under det navn i det centrale virksomhedsregister, men www.x-ile.dk findes, omend den er under udarbejdelse.
Gravatar #3 - Simm
26. feb. 2006 14:37
Der er ikke meget netcafé over den side. De er vist begyndt at sælge content management systemer. (endnu et firma af den slags)
Gravatar #4 - Acro
26. feb. 2006 14:52
#3 Simm:
Det kan også være, at det er deres udbyder, som deres domæne bare peger på. Hvis deres projekt med netcaféen slog fejl, så tvivler jeg på, at de har økonomisk mulighed til at etablere en ny virksomhed allerede (ikke at det plejer at afholde folk fra CMS-branchen). Deres evner virkede heller ikke sønderligt imponerende, men det afholder selvfølgelig heller ikke andre fra at sælge CMS.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login