mboost-dp1
Apple reklamerer med "forkert" mus?
Kunne det ikke tænkes at det var for at vise at man kan tage sit eget bras med ned til forretningen og så prøve mini'en?
Det er jo heller ikke et apple tastatur Eller skærm! ;)
Det er jo heller ikke et apple tastatur Eller skærm! ;)
Jeg synes nu ikke det er specielt underligt. Apple har vel netop tænkt Mac mini'en som et supplement til PC'en (og så håber de selvfølgelig det kan lokke brugeren til at købe en af de større Macs, når PC'en engang skal udskiftes ;) Det der menes med "BYODKM" er at man simpelthen sætter sit eksisterende hardware til (PC-mus, PC-keyboard og skærm), så det er derfor at det på tegningen mere ligner PC-hardware end noget af Apples eget. Og som #3 siger så understøtter OS X skam mus med flere knapper og scrollhjul.
#1 som de andre også siger, er pointen lige netop "bring your own"... Så det er jo klart at det er standard PC dele der er vist på billedet...
I øvrigt kommer jeg til at tænke på, hvordan mange Die Hard Apple fanboys argumenterede for at det var så skide godt kun at have én knap på musen, for man havde jo ikke brug for andet... Men den dag Apple lancerede deres Mighty mouse hoppede de alligevel ud og købte den :-)
Uden at generalisere eller fornærme nogen, har jeg indtryk af at nogle mennesker er så sygeligt meget apple fanboys at man næsten kan sælge dem en sæk lort for 500 kr hvis der bare er tegnet et æble på den...
I øvrigt kommer jeg til at tænke på, hvordan mange Die Hard Apple fanboys argumenterede for at det var så skide godt kun at have én knap på musen, for man havde jo ikke brug for andet... Men den dag Apple lancerede deres Mighty mouse hoppede de alligevel ud og købte den :-)
Uden at generalisere eller fornærme nogen, har jeg indtryk af at nogle mennesker er så sygeligt meget apple fanboys at man næsten kan sælge dem en sæk lort for 500 kr hvis der bare er tegnet et æble på den...
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore.wo...
Så kan man tage sit eget lort med..
Men nu er det jo nok en mindre gruppe af mac brugere der kæfter op, ligesom der er en gruppe til alle andre styresystemer.
Så kan man tage sit eget lort med..
Men nu er det jo nok en mindre gruppe af mac brugere der kæfter op, ligesom der er en gruppe til alle andre styresystemer.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund